Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@23:49:36 GMT

دادگاه شکایت ابرو گوندش وارد ندانست

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۷۱۰۷۶

ابرو گوندش مدعی شده بود که سرن سرنگیل مجری تلویزیون و دنیز آککایا مدل لباس در یک برنامه تلویزیونی به او توهین کرده و حریم زندگی شخصی‌اش را خدشه‌دار کرده‌اند.

دادگاه حکم برائت سرن سرنگیل مجری تلویزیون و دنیز آککایا مدل لباس را از اتهام تحقیر و توهین به ابرو گوندش را صادر کرد. محکمه مذکور در حکم نهایی خود بیان کرده است که عناصر جرم مورد شناسایی واقع نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابرو گوندش به خاطر ادعای ملاقات مخفی‌اش با اوفوک جیلان فوتبال توسط سرن سرنگیل و دنیز آککایا در یک برنامه تلویزیونی، از این دو به جرم توهین و اختلال در حریم زندگی شخصی‌اش شکایت کرده بود.

به موجب شکایت گوندش، سرنگیل و آککایا به خاطر توهین به واسطه یک اثر صوتی، نوشتاری و یا تصویری و ایجاد اختلال در زندگی شخصی، می‌توانستند از دو سال و ۳ ماه تا ۸ سال به زندان محکوم شوند.

آککایا در دادگاه با بیان اینکه در برنامه تلویزیونی بریده‌های روزنامه‌ها را با مردم به اشتراک می‌گذاریم گفت: ما قصد نداشتیم که به شخصیت ابرو گوندش صدمه عمدی بزنیم و حتی من شخصا او را تقدیر کرده و به کنسرت‌هایش می‌روم. از این رو تقاضای برائت از دادگاه دارم.

همچنین سرن سرنگیل، متهم دیگر نیز در دادگاه بیان کرد: ما در برنامه تلوزیونی صرفا خبری که در روزنامه‌ها منتشر شده بود را بررسی کردیم و قطعا با کاری ما کردیم زندگی شخصی گوندش به خطر نیافتاده است. از این رو من اتهامات را قبول نکرده و تقاضای برائت دارم.

اوفوک جیلان، فوتبالیست که به عنوان شاهد در دادگاه حضور یافته بود نیز گفت: ادعا‌های دنیز آککایا و سرن سرنگیل در برنامه تلویزیونی کاملا بی‌بنا و غیرواقعی است. عکس‌هایی که در برنامه مذکور از من و خانم ابرو گوندش منتشر شده، مربوط به سال ۲۰۱۵ و یکی از کنسرت‌های ایشان است.

دادگاه در پایان حکم برائت سرنگیل و آککایا را صادر کرد. در این حکم اعلام شده است که عناصر جرم‌های مورد ادعا در رویداد مورد اشاره وجود نداشته است. همچنین دادگاه رویداد مورد اشاره را در چارچوب آزادی رسانه دانست و به خاطر آنکه این برنامه در چارچوب نقد مانده است، حکم برائت دو متهم را صادر کرد.

منبع: سایت سوزجو

منبع: فرارو

کلیدواژه: ابرو گوندش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۱۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال از شکایت ۴۲میلیاردی یک ایجنت تبرئه شد

آفتاب‌‌نیوز :

یک مدیر برنامه معروف با طرح شکواییه‌ای در کمیته تعیین وضعیت، خواهان دریافت ۱۷ میلیارد ریال بابت حق کارگزاری محمد حسین زواره و ۲۵ میلیارد ریال حق ترانسفر آرش رضاوند شد، اما بخش حقوقی باشگاه استقلال که زیر نظر محمدرضا بختیاری، معاونت حقوقی و بین‌الملل اداره می‌شود، با ارائه دفاعیه و لایحه‌ای مستند، استقلال را از پرداخت خسارت به این ایجنت تبرئه کرد.

ادعای ۴۲ میلیارد ریالی این مدیر برنامه به دوران یکی از مدیرعاملان پیشین استقلال برمی‌گشت و این ایجنت ادعا کرده بود باشگاه استقلال باید حق کارگزاری او را بپردازد، اما کمیته تعیین وضعیت حکم به تبرئه باشگاه استقلال داد.

بر اساس قوانین جدید نقل و انتقالات در فوتبال ایران، ایجنت‌ها باید حق کارگزاری خود را از بازیکنان دریافت کنند نه باشگاه.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏
  • دن اشورث از نیوکاسل به دادگاه حکمیت ورزش شکایت می‌کند
  • دانش‌آموزان آمریکایی از مدرسه خود به دلیل ممنوعیت مراسم حمایت از فلسطین شکایت کردند
  • امروز با حافظ: من این حروف نوشتم چنان که غیر ندانست
  • استقلال از شکایت ۴۲میلیاردی یک ایجنت تبرئه شد
  • شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی
  • شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال | حسینی در دادگاه فرهنگ و رسانه