Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@23:21:30 GMT

جایگزین «حکایت‌های کمال» مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۷۱۶۳۰

جایگزین «حکایت‌های کمال» مشخص شد

سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمدمهدی سلطانی و علیرضا بذرافشان و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان از شنبه 30 آذر جانشین «حکایت‌های کمال» می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این سریال کاریست از گروه فیلم و سریال شبکه دو که در سه فصل تولید شده و داستان آن از رفاقت هاشم و سهراب دو پسر‌بچه‌ پرورشگاهی آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها از کودکی در این مرکز زندگی می‌کنند تا به مرحله نوجوانی و جوانی می‌رسند. آنها که آرزوهای بزرگی را در سر می‌پرورانند فراز و نشیب‌های زندگی‌شان محور روایت‌ اتفاقات این سریال می‌شود.

در فصل اول «از سرنوشت» پوریا پورسرخ، مجید واشقانی، لیلا بلوکات، مریم کاظمی، علیرضا استادی، دارا حیایی، راستین عزیزپور، کیسان دیباج، امیررضا فرامرزی، میترا رفیع، مهرداد فلاحتگر، حبیب دهقان‌نسب، حسین پاکدل و ... نقش‌آفرینی می‌کنند.

راستین عزیزپور و امیررضا فرامرزی دو بازیگر نقش کودک در فصل اول هستند که دارا حیایی و کیسان دیباج ادامه نقش آنها را در سنین جوانی بازی می‌کنند.

به فصل بعدی این مجموعه بازیگرانی چون علیرضا آراء، شبنم فرشادجو، مائده طهماسبی، سید مهرداد ضیایی، فاطیما بهارمست، فریبا نادری، مهدی صالحی و ... اضافه خواهند شد.

«از سرنوشت» در 60 قسمت به قلم محمدمهدی سلطانی و روح‌ا... صدیق نگاشته شده و از شنبه تا چهارشنبه ساعت 21:30 روانه آنتن می‌شود. پنجشنبه‌‌ها خلاصه هفتگی این سریال در همین ساعت پخش خواهد شد و ساعت بازپخش این مجموعه ۱:۳۰ بامداد، ۱۲:۱۵ و ۱۶:۱۵خواهد بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شب یلدا اکبر تحویلیان از سرنوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۱۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکایت همنشینی زباله‌ها پای درختان منطقه جنگلی کومان سپیددشت + فیلم

مدتی است که آلودگی‌های زیست محیطی به ویژه در مناطق جنگلی و سبزه زار‌ها در منطقه جنگلی کومان شهرستان سپیددشت به چشم می‌خورد. آلودگی‌هایی که خطراتی را علاوه بر چرخه طبیعت، برای انسان‌ها نیز به وجود می‌آورد و جبران آن ممکن است سال‌ها به طول بیانجامد.

شهروندخبرنگار ما با ارسال فیلمی از رها سازی زباله‌ها در پای درختان بلوط در منطقه جنگلی کومان از توابع سپید دشت استان لرستان ابراز نگرانی کرد و از مسئولان درخواست رسیدگی دارد.

منبع: بهزاد الیاسی - لرستان

بیشتر بخوانید:

رنجش اهوازی‌ها از آبگرفتگی در منطقه پردیس ۲ + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پایان فصل پنجم نون خ مشخص شد
  • جدال سرنوشت‌ساز صنعت نفت و پرسپولیس در روز دربی تهران
  • ببینید | حکایت پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی
  • زمان پخش فصل جدید زخم کاری مشخص شد
  • جزئیات پخش یک سریال ترکیه‌ای از تلویزیون
  • پخش یک سریال ترکیه‌ای از تلویزیون
  • یک سریال فانتزی جایگزین «رستگاری» شد
  • رنگ پیراهن تیم ملی فوتسال در نخستین دیدار مشخص شد
  • حکایت همنشینی زباله‌ها پای درختان منطقه جنگلی کومان سپیددشت + فیلم
  • پربیننده ترین برنامه‌های صداوسیما مشخص شدند