Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@15:46:15 GMT

نمایشگاه بزرگ از هبوط تا ظهور گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۷۱۷۱۳

نمایشگاه بزرگ از هبوط تا ظهور گشایش یافت

این نمایشگاه از مجموعه برنامه های کنگره ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان است که با حضور سردار نقدی و استاندار هرمزگان گشایش یافت و در ابتدای آن سایت اطلاع رسانی کنگره رونمایی شد.

این نمایشگاه دارای بخش‌های مختلفی همچون از زمان هبوط حضرت آدم (ع) تا قیام ۱۵ خرداد ۴۲، جنایات ساواک و موزه عبرت و بخش دفاع مفدس است که با بهره‌گیری از تصاویر و طرح‌هایی به شیوه نقالی روایت می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه‌بر تصاویر ادوات نظامی و مجسمه های شنی هم در این نمایشگاه در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته و سعی شده با فضا سازی دروان دفاع مقدس و همچنین شکنجه‌های ساواک برای بازدید کنندگان ملموس باشد.

ایران اسلامی همه مولفه‌های یک قدرت اقتصادی را دارد

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین گشایش این نمایشگاه اظهار داشت: نمایشگاه بزرگ از هبوط تا ظهور فرصتی برای آشنایی نسل سوم و چهارم انقلاب با وصیت‌ها، پیام شهدا و فرصتی برای تجدید میثاق با شهیدان است و این جامعه را برای استمرار مسیر شهدا بیمه می‌کند.

سردار محمدرضا نقدی ادامه داد: هرمزگان دارای شهیدان اسطورهای مانند شهید دارا و شهید رییسی است که به جنگ استکبار جهانی رفتند و جا دارد یک بار دیگر این تاریخ پر افتخار را مرور کرده و با شهدا تجدید عهد کنیم.

وی اشاره کرد: برنامه‌های کنگره یک هزار و ۵۰۰ شهید هرمزگان از امشب آغاز می‌شود و در هفته پیش رو به اوج خود می رسد و امید می‌رود پس از این کنگره شاهد حرکت‌های جوشان فرهنگی بیشتری در این استان باشیم.

وی همچنین به نبرد و رویارویی با دشمن در عرصه اقتصادی پرداخت و گفت: ایران اسلامی همه مولفه‌های یک قدرت اقتصادی همچون نیروی انسانی جوان، منابع و ذخایر انرژیُ دانش و علم و فناوری را دارد.

وی ادامه داد: باید این منابع را بابرنامه‌ریزی، کار و تلاش و به فعلیت برسانیم.

استاندار هرمزگان هم گفت: برپایی این نمایشگاه  زمینه ساز بازخوانی خاطره‌های دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی بوده و با توجه به محتوای غنی آن افراد بسیاری را به خود جلب خواهد کرد.

فریدون همتی افزود: برگزاری این نمایشگاه ارتباط خوبی بین جوانان، مردم و فضای آن زمان ایجاد می‌کند و با توجه به مسیر انقلاب اسلامی که دشمنان درپی ضربه زدن به آن هستند لازم و ضروری بود.

وی اشاره کرد: راهی که مردم انتخاب کرده‌اند از مسیری می‌گذرد که شهدا عبور کرده‌اند و برای حفظ انقلاب اسلامیُ‌آرمان ها و ارزش‌های اسلامی خون‌های بسیاری تقدیم شده است و هر کجا و زمان نیاز باشد باز هم خون می‌دهیم تا این مسیر حفظ شود.

وی بیان داشت:روحیه شهادت طلبی و ایثار همچون گذشته در جامعه وجود دارد.

برچسب‌ها دفاع مقدس استان هرمزگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بندرعباس موزه عبرت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس استان هرمزگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بندرعباس موزه عبرت دفاع مقدس استان هرمزگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بندرعباس موزه عبرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۱۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه دستاورد‌های دانش آموزان عشایر جرقویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیر هنرستان عشایری دخترانه درجرقویه گفت: طراحی و دوخت لباس‌های محلی، تصویرسازی و جلوه‌های ویژه رایانه ای، گرافیک رایانه‌ای و مدیریت خانواده رشته‌های مختلف این هنرستان است که استقبال خوبی نیز از آن شده است.
فاطمه صفاری افزود: این نمایشگاه با مشارکت ۱۶۵ هنرجو و با ارائه بیش از هزار اثر در قالب غرفه‌های لباس، گرافیک، سفال، بازارچه کسب و کار، عکس و پوستر، صنایع دستی و غذا‌های محلی تا روز پنج شنبه هفته جاری از ساعت ۹ تا ۱۳ برای بازدید عموم دایر است.
شهرستان جرقویه میزبان عشایر ایل عرب است که عمده در شهر‌های نصرآباد و محمد آباد اسکان دارند و بیش از ۱۶۰۰ خانوار را شامل می‌شوند.

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • گشایش نمایشگاه مشاغل در الوند + فیلم
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • گشایش نمایشگاه دستاورد‌های دانش آموزان عشایر جرقویه
  • رهبر انقلاب: تعداد موشک‌ موضوع فرعی است، موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران است