Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@02:07:35 GMT

بررسی روند ساخت موزه دفاع مقدس

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۷۱۹۳۸

بررسی روند ساخت موزه دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ بایرامی رئیس حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس گیلان در پنجاه و سومین نشست علمی - تخصصی با محوریت توسعه پایدار با بیان ضرورت تبیین ارزش‌های بی بدیل دفاع مقدس گفت: ساخت موزه دفاع مقدس علاوه بر جمع آوری، ثبت و ضبط خاطرات، مستندات نقش آفرینان عرصه دفاع مقدس، منبع غنی و میراث ماندگاری برای انتقال فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس به همگان به ویژه جوانان این آینده سازان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با ارائه گزارشی از تهیه، تدوین، تصویب و ابلاغ اساسنامه و دستورالعمل اجرایی مرکز فرهنگی و پارک موزه دفاع مقدس استان افزود: فضایی که برای این مرکز در نظرگرفته شده، علاوه بر محور‌های فرهنگی، فرصت مناسبی برای رونق اقتصاد در بستر جذب گردشگر خواهد بود.

وی گفت: برای محقق شدن اهداف پیش بینی شده پارک موزه دفاع مقدس به همت همگان به ویژه متولیان فرهنگی، اجرایی و اساتید و صاحب نظران علمی استان نیاز است.

رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی گیلان هم در این نشست با اشاره به تقدیم ۸ هزار شهید گیلانی در دفاع مقدس، صیانت و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های آینده ضروری دانست و گفت: ملتی که به داشته‌های فرهنگی و اعتقادی خویش افتخار کند هرگز مقابل زیاده خواهی ظالمان سرفرود نخواهد آورد.

کیوان محمدی افزود: برای ساخت فاز نخست موزه دفاع مقدس گیلان بیش از ۵۰ میلیارد ریال اعتبار اولیه اختصاص یافته است.

انتهای پیام/آ

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: موزه دفاع مقدس دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۱۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطرات رزمندگان دفاع مقدس از شهید چراغی + فیلم

شهید حاج رضا چراغی فرمانده لشگر ۲۷ محمد رسول الله (ص) در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۳۶۲ در فکه به شهادت رسید. روایتی از زندگی این شهید بزرگوار را از زبان برادر و همرزمانش می‌شنوید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • مجموعه‌ای فرهنگی با رنگ و بوی دفاع مقدس در یزد
  • بررسی روند ساخت یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس در خوی
  • پیگیری راه اندازی موزه معدن در کرمان
  • بررسی روند ساخت مسکن مددجویی در شاهیندژ
  • رئیسی: پروژه‌های نیمه تمام آبی استان سمنان پیگیری می‌شود
  • بررسی روند خصوصی‌سازی سرخابی‌ها در مجله فوتبال
  • بررسی روند راه‌اندازی موزه ورزش در ارومیه
  • بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • افخمی: بعید نبود شهید آوینی سراغ تولید سینمای داستانی برود/ ویژگی‌های دفاع مقدس موجب شد «سید مرتضی» فرم مستند را انتخاب کند+فیلم
  • خاطرات رزمندگان دفاع مقدس از شهید چراغی + فیلم