Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالسلام معروفی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم والیبال ناشنوایان استان امروز جمعه /۲۹ آذر/ برای رسیدن به مقام سومی مقابل تیم گلستان صف‌آرایی می‌کند و در دیگر دیدار نیمه‌نهایی نیز تیم تهران با پیروزی ۲ بر صفر مقابل گلستان به فینال رسید و برای کسب عنوان قهرمانی مقابل خراسان رضوی به میدان می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات با حضور ۱۰ تیم در سه گروه سه و چهار تیمی از ۲۶ تا ۲۹ آذرماه جاری در سالن مهران شهر مشهد در استان خراسان رضوی در حال برگزاری است.

رییس هیات ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی گفت: طی چند روز گذشته نیز «علی شکیبازاده» ورزشکار ملی‌پوش ارومیه‌ای مدال طلای وزن ۹۷ کیلوگرم قهرمانی امیدهای ناشنوایان کشور را بر گردن آویخت.

«معروفی»، افزود: تاکنون ۱۵ ورزشکار از این استان در رشته‌های والیبال، تکواندو، کشتی، دو و میدانی و فوتسال به عضویت تیم‌های ملی درآمده‌اند.

وی گفت: در جمع ورزشکاران ناشنوای استان چهره‌های ملی و بین‌المللی ارزشمندی وجود دارد که تاکنون در هیچ‌یک از محافل و مجالس نامی از آنان برده نشده و گمنام مانده‌اند و شایسته توجه و حمایت مادی و معنوی بیشتری هستند.

معروفی بیان کرد: در رشته والیبال مردان که بیشترین سهم ملی‌پوش را دارد، رامز مجرد، پیمان سعیدزاده، فرشاد سعیدزاده، فراز اصغرزاده، میرامید باقری، رسا ملک‌زاده، امیر افخمی‌سرای، آرام داداش‌خانی و جعفر علیزاده در اردوهای متعدد و مسابقات برون‌مرزی تیم‌ملی ناشنوایان حضور داشتند.

چهل و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی والیبال ناشنوایان کشور یادواره ۱۸ هزار شهید استان خراسان رضوی به مدت سه روز در حال برگزاری است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ارومیه والیبال ورزش ناشنوایان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه والیبال ورزش ناشنوایان آذربایجان غربی ارومیه والیبال ورزش ناشنوایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۲۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوال هفدهم پویش ملی«زندگی با آیه ها» در آذربایجان غربی اعلام شد

دریافت 19 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سوال هفدهم پویش ملی «زندگی با آیه ها» در آذربایجان غربی اعلام شد.

کد خبر 6064403

دیگر خبرها

  • سوال هفدهم پویش ملی«زندگی با آیه ها» در آذربایجان غربی اعلام شد
  • نایب قهرمانی بوکسور تبریزی در تورنمنت جاده ابریشم
  • پوتین: روسیه با هیچ کشوری دشمنی ندارد
  • سوال شانزدهم طرح «زندگی با آیه ها» در آذربایجان غربی
  • رضوان موتو مجومرد قهرمان مسابقات والیبال آزاد جام رمضان
  • شهداب آماده هت‌تریک قهرمانی
  • شهداب در آستانه هتریک قهرمانی
  • والیبال در ۱۴۰۲؛ قهر مردم!
  • والیبالیست  سیرجان: با همدلی پیکان را شکست دادیم/ هدفمان قهرمانی است
  • شهداب با پیروزی به یک قدمی فینال رسید