Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: دراجرای طرح تشدید نظارت‌ها بر بازار شب یلدا، یک قنادی مشهور به دلیل استفاده از رنگ‌های خوراکی غیرمجاز پلمپ شد

به گزارش قدس آنلاین، امید جلیلی رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی با بیان اینکه بیشترین تخلفاتی که این سه روز با آن برخورد داشته‌ایم بحث عدم درج قیمت‌ها و گران‌فروشی بوده است گفت: طرح تشدید نظارت‌ها بر بازار شب یلدا از سه روز گذشته با همکاری بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی و اتاق اصناف مشهد شروع شده است و تا شنبه ادامه می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: طی چند روز گذشته طی بازرسی‌های انجام شده یک قنادی مشهور به دلیل استفاده از رنگ‌های خوراکی غیرمجاز و قاچاق با هماهنگی با دادستانی مشهد، پلمپ شد که هنوز پس از گذشت ۳ روز همچنان این واحد پلمپ است. رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: طرح شب یلدا از فردا شب با همکاری فرمانداری مشهد و بازرسی اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت تشدید می‌شود تا بتوانیم نظارت بیشتری بر بازار داشته باشیم.
او تصریح کرد: طی ۳ روز گذشته به ۴ واحد فروش عمده آجیل و خشکبار مراجعه کردیم که ۲ مورد از آن‌ها گران‌فروشی داشته که برای این تخلف‌ها پرونده تشکیل شد و در محل این واحدهای متخلف اعمال قانون شدند.
جلیلی  با بیان اینکه گشت‌های ما همواره درحال گشت‌زنی در سطح شهر هستند، افزود: از ابتدای شروع طرح نظارت بر بازار شب یلدا طی بازرسی‌های انجام شده از واحدهای فروش میوه و تره‌بار یک واحد عمده فروش به دلیل عدم درج قیمت‌ها اخطار پلمپ دریافت کرد، که در بازرسی بعدی این مشکل برطرف شد.
او تصریح کرد: دو روز گذشته نیز طی بازرسی از مجتمع تجاری خورشید مشهد با تخلف گران‌فروشی و عدم درج قیمت مواجه شدیم که به تمامی واحدهای صنفی متخلف در این مجتمع تجاری تذکرهای کتبی و اخطار پلمپ داده شد، که طی بازرسی روز گذشته ما مشکل این واحدها نیز برطرف شد.
رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی با بیان اینکه شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، شکایات خود را از طریق سامانه ۱۳۵ و ۱۲۴ به اطلاع ما برسانند، گفت: علاوه بر این مردم می‌توانند قیمت‌های مصوب دولتی را از طریق سامانه ۱۲۴.ir یا تماس با تلفن ۱۲۴ سازمان صمت از قیمت‌ها مطلع شوند.
منبع: باشگاه خبرنگاران انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پلمپ شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۲۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب دو کافی‌شاپ در مشهد

آفتاب‌‌نیوز :

محسن صیادی با اشاره به گشت‌های مشترک مدیریت بازرسی نظارت اصناف با دستگاه‌های نظارتی اظهار کرد: در این گشت‌ها دو واحد صنفی کافی‌شاپ در سطح شهر مشهد و یک واحد صنفی نیز در خیابان شیرازی به علت تخلف پلمب شدند.

وی افزود: تخلف این دو واحد عدم رعایت قوانین و مقررات نظام صنفی، گرانفروشی و عدم درج قیمت بوده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی بیان کرد: اتاق اصناف به واحدهای صنفی رستوران‌داران، اغذیه پیتزا و کافی‌شاپ به استثنا ۵۰ واحد صنفی رستوران منتخب در منطقه ثامن مجوزی برای فعالیت تا ۲ ساعت قبل از اذان مغرب آن هم به صورت بیرون‌بر نداده است و مدیریت بازرسی نظارت اصناف با واحدهای صنفی متخلف برخورد خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ماجرای گوشت الاغ در یک هتل مشهد ناقص اطلاع رسانی شد
  • اولین واکنش به تصاویر تکان‌دهنده سرهای بریده خر در مشهد
  • ماجرای حمل گوشت خر در جاده نیشابور به مشهد چه بود؟ +عکس
  • پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در مشهد
  • استرداد بیش از ۵ میلیارد ریال وجه به شاکیان واحدهای صنفی
  • گران‌فروشی کالاهای اساسی تخلف است؛ برخورد می‌کنیم
  • خراسان رضوی رکورددار طرح‌های عمرانی در کشور
  • پلمب دو کافی‌شاپ در مشهد
  • پلمب دو کافی‌شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد
  • کیفیت هوای کلانشهر مشهد در شرایط «سالم»