Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسدی که در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار گرفته همچنان وضعیت نامشخصی دارد و تکلیفش مشخص نیست چراکه مسئولان این باشگاه تصمیمی در خصوص آینده این بازیکن نگرفته‌اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمدامین اسدی را که به خاطر می‌آورید؟ مهاجم جوانی که قبل از شروع فصل و در بازی‌های دوستانه پرسپولیس توسط گابریل کالدرون مورد استفاده قرار می‌گرفت و مورد توجه این مربی آرژانتینی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی‌دانیم چه شد، اما بعد از چند هفته که از مسابقات لیگ برتر گذشت کالدرون اعلام کرد نیازی به محمدامین اسدی مهاجم جوان این تیم ندارد و او می‌تواند به تیم دیگری برود. بعد از این مسئله اسدی دیگر اجازه حضور در تمرینات را پیدا نکرد و به صورت شخصی مشغول تمرین شد.

اسدی،که در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار گرفته همچنان وضعیت نامشخصی دارد و تکلیفش مشخص نیست چراکه مسئولان این باشگاه تصمیمی در خصوص آینده این بازیکن نگرفته‌اند. احتمال دارد اسدی به صورت دائم از پرسپولیس جدا شود یا به صورت قرضی راهی تیم دیگری شود هر چند او بی‌میل نیست در صورت فراهم شدن شرایط فوتبالش را در کشور‌های جنوب‌شرق آسیا پیگیری کند. گفته می‌شود اسدی از یک تیم تایلندی پیشنهاد دارد و در صورت گرفتن رضایتنامه از باشگاه پرسپولیس به این کشور سفر خواهد کرد. پیش از تصمیم کالدرون، اسدی،به تیم امید کشورمان هم دعوت می‌شد ولی پس از این اتفاقات دیگر به لیست تیم امید هم راهی پیدا نکرد.

خبرورزشی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اسدی کالدرون محمدامین اسدی پرسپولیس اخبار پرسپولیس اسدی پرسپولیس کالدرون محمدامین اسدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۲۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش: ۵ درصد باقی مانده سهام استقلال و پرسپولیس در اختیار ماست که متعلق به پیشکسوتان است / فیلم

مراسم واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی برگزار شد.

دانلود (15MB)

دیگر خبرها

  • ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: صددرصد بانکی
  • درویش مدیرعامل پرسپولیس پس از خصوصی‌سازی
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید
  • وزیر ورزش: ۵ درصد باقی مانده سهام استقلال و پرسپولیس در اختیار ماست که متعلق به پیشکسوتان است / فیلم
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • مهاجمان پرسپولیس می‌روند و پوشکاش می‌شوند!
  • قایدی مغانلو، رضاییان و اسدی در لیست اوسمار
  • از پرسپولیس رفتند، هالند شدند!