Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@08:40:14 GMT

اطلاعات کاربران فیس بوک دوباره لو رفت

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۷۳۶۸۸

اطلاعات کاربران فیس بوک دوباره لو رفت

به گزارش خبرگزاری فرانسه، این اطلاعات که شامل نام کاربری، شماره تلفن و نام حقیقی کاربران بوده و در یکی از تالارهای مجازی وابسته به گروه های تبهکار منتشر شده بود، اکنون در دسترس نیست و فیسبوک احتمال می دهد که پیش از تغییرات امنیتی سال های اخیر این تارنما لو رفته باشد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، پیشتر اعلام شده بود که کمیسیون اروپا تصمیم گرفته تا در مورد نحوه مدیریت اطلاعات کاربران توسط فیسبوک تحقیق کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن طور که این نهاد اروپایی در این‌باره می‌گوید: «این تحقیقات حول محور نحوه جمع‌آوری، پردازش، استفاده از اطلاعات کاربران و کسب درآمد از آنها با اهداف تبلیغاتی، انجام خواهد شد. »

گفته می‌شود مقامات اروپایی در مورد حجم عظیم اطلاعات ارزشمندی که غول‌های فناوری از کاربران جمع‌آوری می‌کنند و انگیزه‌های احتمالی این شرکت‌ها برای استفاده از اطلاعات به منظور از میدان به در کردن رقبای خود، نگرانند.  

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اینترنت شبکه اجتماعی فیس بوک شبکه مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۳۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش کانال 11 اسرائیل از ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!

تعداد بازدید : 904 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 5982 کانال یازده تلویزیون اسرائیل از دستگیری یک اسرائیلی به جرم جاسوسی برای ایران خبر داد. آن گونه که این شبکه گزارش کرد یک راننده کامیون نظامی در طول سفرهای خود در حین انجام وظیفه، ده‌ها گردان پدافند گنبد آهنین را مستند کرده و اطلاعات این سامانه‌ها از جمله عکس ها و مکان آنها را در فیس بوک برای یک مقام ایرانی که به عنوان یک زن اغواگر ظاهر شده، ارسال کرده است. حالا صهیونیست‌‎ها متوجه به این جاسوسی مخرب شده‌اند و او را دستگیر کرده‌اند. این دستگیری چند روز پس از انهدام دست‌کم یک سامانه گنبد آهنین توسط حزب الله لبنان انجام شد. گزارش شبکه یازده اسرائیل در این زمینه را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل + جزئیات
  • گزارش کانال 11 اسرائیل از ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • دست اسرائیل از آستین واتس‌اَپ بیرون زد/ کشتار کاربران فلسطینی با نقض حریم اطلاعاتی
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • خبر خوش برای طرفداران شیائومی/ اطلاعات بیشتری از پرچمدار ردمی لو رفت!
  • اطلاعات تازه الجزیره از حمله ایران به اسرائیل
  • لاپید: نتانیاهو هم مثل رئیس اطلاعات نظامی استعفا کند
  • استعفای رئیس اطلاعات نظامی اسرائیل به دلیل ۷ اکتبر
  • رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل استعفا داد