Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ جهان شاه تیموری رئیس کلانتری ۱۳۲ نبرد از دستگیری ۲ موبایل با ۲۰ فقره سرقت در طول یک ماه اخیر، خبر داد و گفت: روز گذشته بیست و هفتم آذرماه مامورن انتظامی کلانتری ۱۳۲ نبرد هنگام گشت زنی در محدوده کلانتری با صحنه درگیری تعدادی از شهروندان برخورد کردند و برای بررسی موضوع به صحنه درگیری نزدیک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی بیان کرد: با حضور ماموران، ۲ فرد که سلاح سرد در دستشان بود، به طرف ماموران حمله کردند که با کنترل و مدیریت صحنه درگیری، هر ۲ فرد دستگیر و خلع سلاح شدند.

وی با بیان اینکه خانم جوانی حدود ۳۰ ساله به واحد گشت مراجعه اعلام کرد، گفت: این فرد مدعی بود که با تلفن همراهم در حال مکالمه بودم که ترک نشین موتورسیکلت از آن پیاده و به سمتم حرکت کرد و دریک لحظه موبایلم را سرقت و سوار بر موتورسیکلت شد که با کمک خواستن از شهروندان موتورسواران که قصد متواری شدن از صحنه سرقت را داشتند تعادلشان را از دست دادند و به زمین برخورد کردند و با کمک مردم هر دو موتورسوار را دستگیر کردیم.

تیموری گفت: گوشی مالباخته در بازرسی از متهمان کشف شد و سپس  هر ۲ موبایل قاپ به کلانتری انتقال و به جرم خود اعتراف کردند انها در اعترافات خود گفتند که در طول یک ماه اخیر ۲۰ فقره موبایل قاپی با همکاری یکدیگر داشته اند.

کلانتر محله نبرد ادامه داد : متهمان اعاراف کرده اند که با پرسه زنی در خیابان‌های خلوت، خانم‌های جوانی که در حال مکالمه بودند، انتخاب کرده در یک لحظه از غفلت آن‌ها استفاده و گوشی شان را سرقت می‌کردند  و به سرعت از محل متواری می‌شدند.

وی تصریحکرد: تا کنون ۵ تن از مال باختگان شناسایی و هر ۲ متهم با دستور قضائی برای کشف سایر جرائم و شناسایی مال باختگان در اختیار مقام قضائی قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: موبایل قاپی سلاح سرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۴۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶ فقره سرقت در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، سرهنگ سعید زینلی در این خصوص گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در شهرستان یزد بررسی این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری شهرستان یزد قرار گرفت. 
وی ادامه داد: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهید چمران با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات پلیسی موفق به شناسایی سارق شدند که پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند. 
فرمانده انتظامی شهرستان یزد تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده از متهم، به ۶ فقره سرقت در شهر یزد اعتراف کرد که پس از تکمیل پرونده به دادسرا تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو در ری
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • کشف ۶ فقره سرقت در یزد
  • کشف ۷ فقره سرقت توسط ماموران کلانتری ۱۷ رزمندگان
  • دستگیری عامل تیراندازی در گرمسار
  • جنایت وسط خیابان گاندی بعد از مشاجره؛ قتل یک زن با ۲۰ ضربه چاقو
  • جنایت در خیابان گاندی | قتل زن جوان با ۲۰ ضربه چاقو
  • بازسازی صحنه زورگیری در بزرگراه صدر تهران
  • دستگیری سارق ساختمان در حال ساخت در همدان
  • بازسازی صحنه زورگیری در بزرگراه صدر تهران/ مجازات سنگین در انتظار سارقان