Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه هدف اصلی دشمنان انقلاب، کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است، گفت: تمامی فتنه‌های اخیر به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات بوده بنابراین همه با مشارکت گسترده در انتخابات باعث ناامیدی دشمنان انقلاب و نظام خواهیم شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه ضمن رعایت تقوای الهی و دوری از محرمات با اشاره به اینکه، انسان برای آخرت خلق شده است نه برای بقا در دنیا، اظهار کرد: انسان باید در تمامی احوال زندگی خود از افعال و اعمالش مراقبت کند، مبادا اینکه در حال گناه از دنیا برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انسان باید همیشه مرگ را در یاد داشته باشد اما نباید از آخرت ترسی در دل داشته باشدو کسانی که آخرت را از یاد برده اند به مانند سگ هایی هستند که بر سر همدیگر فریاد می زنند و به هم حمله ور می شوند.

امام جمعه با اشاره به اینکه، شب یلدا را تبدیل به شب معصیت نکنیم، عنوان کرد: شب یلدا را شب تقرب به خدا بدانیم و آن را با صله ارحام تبدیل به عبادت الهی کرده و با قصد قربت صله ارحام را احیا کنید چرا که این کار باعث عبادت الهی شده و بلایا را دفع می کند.

وی تصریح کرد: در آموزه های دینی و اسلامی، بر لزوم صله رحم تاکید شده و بر اساس آموزه های اسلامی پیوند با خویشاوندان و نیکی به آنان به ویژه پدر و مادر، از راه های مهم رشد و تعالی و تقرب به خدا بوده و این شب یلدا بهترین فرصت برای صله اراحم است.

قریشی ضمن تبریک  سالروز میلاد حضرت عیسی مسیح (ع)، اظهار کرد: تمامی انبیای الهی معصوم و سفیران خداوند متعال برای هدایت بشریت هستند و حضرت عیسی(ع) نیز چهارمین پیامبر اولوالعزم و بشارت دهنده صلح و دوستی است که مردم روزگار خویش را به طرف آیین یکتاپرستی و همزیستی مسالمت آمیز هدایت کرد.

مسئله ربا باید از جامعه اسلامی ریشه‌کن شود

وی با تاکید بر اینکه همه مردم و مسوولان باید برای ریشه‌کن شدن مسئله ربا از جامعه اسلامی تلاش کنند، تصریح کرد: اصلاح نظام بانکداری در نظام جمهوری اسلامی جزو وظایف اصلی نمایندگان مجلس شورای اسلامی است که باید توجه ویژه‌ای به این مسئله شود.

وظیفه اصلی شوراهای اسلامی شهرها و شهرداری‌ها حفظ سلامت مردم

قریشی با اشاره به اینکه، وظیفه اصلی شوراهای اسلامی شهرها و شهرداری‌ها حفظ سلامت مردم در جامعه است، بیان کرد: هم‌اکنون شهرداری و شورای شهر با استفاده از نخبگان دانشگاهی راه حل پیشگیری از آلودگی هوا را در دستور کار خود قرار دهد و مسوولان شهری نباید اجازه دهند مسئله آلودگی هوا در استان به بحران‌ تبدیل شود .

لزوم حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی دشمنان انقلاب، کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است، گفت: تمامی فتنه‌های اخیر به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات بوده بنابراین همه با مشارکت گسترده در انتخابات باعث ناامیدی دشمنان انقلاب و نظام خواهیم شد.

قریشی تصریح کرد: متزلزل کردن حکومت‌ها باعث میدان‌داری فتنه‌گران در کشور خواهد شد و بی تفاوتی در انتخابات وسوسه شیطان بوده و نمی‌توان در روز قیامت پاسخگوی قصور و غفلت در این موضوع شد .

انتهای پیام/۶۱۰۳۰/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات مجلس شورای اسلامی ارومیه دشمنان قریشی فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۴۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسوولان برای مشارکت مردم در تولید طرح بدهند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله علی خاتمی صبح سه‌شنبه در جلسه شورای اداری استان که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه شعار هر سال هوشمندانه و با تدبیر از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی اعلام می‌شود، گفت: این بدان معنی است که به این شعار باید نگاه عملیاتی داشته و برای تحقق آن برنامه‌ریزی کرد.

وی با یادآوری اینکه نام‌گذاری سال به هیچ وجه شعار نمادین نبوده، بلکه دستور موکدی است که باید عملیاتی شود، افزود: برای اینکه شعار سال تحقق یافته و شاهد جهش تولید به واسطه مشارکت مردم باشیم، باید ریل‌گذاری لازم توسط مدیران و صاحب‌نظران انجام شود.

آیت‌الله خاتمی در ادامه به یکی از موضوعات مهم امروز کشور یعنی جوانی جمعیت اشاره و با تاکید بر اینکه این موضوع باید به جد پیگیری شود، ادامه داد: برای اینکه شاهد تحقق موضوع جوانی جمعیت باشیم، باید اهمیت این موضوع بیش از پیش و در شرایط مختلف تکرار و تبیین شود؛ چرا که بدون این اقدامات نمی‌توان به نتیجه دلخواهد دست یافت.

وی با بیان اینکه نسل جوان در زمینه فرزندآوری با دغدغه‌ها و نگرانی‌هایی مواجه هستند که این نگرانی‌ها باید برطرف شود، خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم مشکلات معیشتی و دغدغه‌های اقتصادی باعث شود که جوانان از روزی‌رسانی خداوند به بندگان خود ناامید شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان همچنین به انجام عملیات وعده صادق در پاسخ به حمله موشکی رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه، اظهار کرد: بی‌تردید این عملیات یک پاسخ مشروع به اقدام جنایتکارانه اسرائیل بود که باعث شد غرور ملی در درل ملت ایران تقویت شده و دوستان و دشمنان به اقتدار ایران اسلامی معترف شوند.

کد خبر 6086230

دیگر خبرها

  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • برگزاری این سفر در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • مسوولان برای مشارکت مردم در تولید طرح بدهند
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند