Web Analytics Made Easy - Statcounter

برگزیدگان پانزدهمین دوره جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان در بخش‌های مختلف بر اساس اعلام هیئت داوران مشخص شد. ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، پانزدهمین جشنواره ملی مهر کاشان با حضور مسئولان کشوری، استانی، منطقه‌ای، بازیگران مطرح عرصه تئاتر و سینما در تالار آزادی دانشگاه کاشان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوح تقدیر هیئت داوران در بخش خوانشگر زن به صورت مشترک به خاطره نورتاب برای نمایش «سعادت لرزان» و «مردمان تیره روز» از تبریز و الهام خسروی در نمایش «دیوار» از کرمان و جایزه برگزیده نیز به صورت مشترک به نجمه محرابی و مهتاب رحیمی برای بازی در «کوکوی کبوتران حرم» از خمینی شهر تعلق گرفت.

امید نیاز، وحیدرضا صادقپور و الهام ابنی به ترتیب نفرات اول تا سوم در بخش طراحی لباس معرفی و امید نیاز و امیرمهدی اسلام پور مشترکا در رتبه دوم و علی خاتمی رتبه نخست در بخش موسیقی پانزدهمین دوره جشنواره ملی تئاتر مهر را به خود اختصاص دادند.

جشنواره ملی تئاتر کاشان میزبان هنرمندان بیش از 30 استان کشور بودبرگزاری پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان به روایت تصویرثبت‌نام اهالی رسانه در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر آغاز شد

احمد کتابی و نوشین شکری در نمایش «با من حرف بزن» و جواد صداقت برای نمایش کوچه مختار مشترکا مقام سوم، امید نیاز برای نمایش آتروپین مقام دوم و ستار مهرشاد و کاوه نور محمدی برای نمایش زمین سوخته در طراحی صحنه حائز رتبه‌های برتر شدند.

نفرات اول تا سوم در بخش بازیگری زن به الهام ابنی، آلاله زارع طلب و گروه بازیگران نمایش «است» اعلام شد و در بخش عکس نیز شیرین ابوالفضلی‌ و مهشید کریمیان تقدیر و وجیهه اقبالی و مهدیار زمزم و مسعود فدوی نفرات برگزیده انتخاب شدند.

اشکان عاشوری برای کارگردانی دیوار مورد تقدیر قرار گرفت و جایزه برگزیده این بخش نیز به نسا سلیمانی برای نمایش «کوکوی کبوتران حرم» اختصاص یافت و در بخش بازیگری مرد مالک آبسالان لوح تقدیر گرفت و مهدی داوودی حائز جایزه برگزیده شد.

انتهای پیام/803/ح

R7760/P/S6,1369/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۵۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه داوری سومین دوره جشنواره عکس «همه جا در دسترس» برگزار شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، با برگزاری مراسم داوری سومین دوره جشنواره عکس «همه جا در دسترس» که ساعاتی به طول انجامید، برگزیدگان این دوره جشنواره انتخاب شدند.

بر اساس این گزارش، در سومین دوره جشنواره عکس «همه جا در دسترس» حدود ۷۰۰ عکس با موضوعات پروژه ملی فیبرنوری، توسعه ارتباطات در مناطق روستایی، ارتقای خدمات پستی و پست بانک درمناطق روستایی و شهری، تولیدکنندگان محصولات و تجهیزات فناورانه و مخابراتی ایرانی، اینترنت کودک و نوجوان و فضای مجازی و تاثیر آن بر زندگی شهری و روستایی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

 پس از بررسی هیأت داوران در نهایت ۶۰ اثر به مرحله نهایی داوری راه پیدا کرد که در بخش تک عکس ۳ اثر به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند و دو اثر نیز شایسته تقدیر شدند.

در بخش مجموعه عکس نیز داوران ۲ مجموعه عکس را شایسته تقدیر دانستند.

فرهاد سلیمانی، حسن غفاری و روح الله وحدتی داوری سومین دوره جشنواره عکس «همه جا در دسترس» را برعهده داشتند. بر اساس همین گزارش، دومین دوره این جشنواره در سال گذشته به منظور بازنمایی توسعه سریع ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور و دستاورد‌های آن برگزار شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جدول اجرای عموم نمایش‌های بخش کودک و نوجوان تئاتر «رضوی» اعلام شد
  • اعلام اجرای عمومی آثار چهاردهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی 
  • جشنواره بازی های بومی محلی بهزیستی شاهین دژ
  • راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • مستند‌ساز لرستانی برگزیده جشنواره سراسری مدرسه عشق
  • نماینده شهرستان‌ها در پایتخت هستیم/بعد از اجرا نمایش همراهتان است
  • رقص فراموشی و فرار از کلیشه‌ها
  • جلسه داوری سومین دوره جشنواره عکس «همه جا در دسترس» برگزار شد
  • برگزیدگان سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت تجلیل شدند
  • اجراهای عمومی نمایش‌های صحنه‌ای جشنواره ملی تئاتر رضوی مشخص شدند+فیلم