Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل سپاهان می گوید تیمش آماده بازی برابر استقلال است و دوست ندارد این بازی به تعویق بیفتد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شب گذشته اسماعیل خلیل زاده سرپرست باشگاه استقلال در گفتگو با برنامه شب های فوتبالی اعلام کرد، بهتر است بازی این تیم برابر سپاهان که طبق برنامه دوشنبه برگزار می شود به تعویق بیفتد؛ با این حال مسعود تابش نظر دیگری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سپاهان ضمن تاکید بر این نکته بیان کرد:

دیروز ما به شورای تأمین دعوت شدیم و در مورد مسائل مختلف با ما صحبت کردند.

او با اشاره به بازیکنان تیم ملی امید افزود:

هم ما در تیم ملی بازیکن داریم و هم آنها. من تعجب می کنم که آقای خلیل زاده گفتند که بازی عقب بیفتد. برای چه این بازی نباید انجام شود؟ ما یک بازی عقب افتاده هم داریم و شرایط برای ما سخت می شود. ما اصرار به برگزاری این بازی داریم.

مسعود تابش افزود:

امیدوارم به بهانه های مختلف مثل آلودگی هوا این بازی لغو نشود. احساس می کنم چون استقلال شرایط مناسبی دارد، می خواهند بازی در زمان دیگری برگزار شود. برای چه؟ ما به اندازه کافی تعطیلی در لیگمان داشته ایم. من برخلاف سرپرست باشگاه استقلال، مصر به برگزاری بازی هستیم. دیروز هم که در شورای تامین جلسه داشتیم، حرفی در مورد لغو بازی نشد. درست نیست که هر وقت استقلال اعلام آمادگی کرد، بازی کنیم.

در پایان از مسعود تابش در رابطه با حضور احتمالی نورافکن و محبی در ترکیب سپاهان مقابل استقلال و محرومیت آنها پرسیدیم که او افزود:

بازی های تیم ملی امید در فیفادی نیست و چرا باید محروم شوند. البته این سوال را باید از سرمربی تیم آقای قلعه نویی بپرسید که آیا بدون این بازیکنان بازی خواهد کرد یا خیر.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اسماعیل خلیل زاده مسعود تابش استقلال استقلال اسماعیل خلیل زاده باشگاه استقلال سرپرست باشگاه استقلال مسعود تابش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۵۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟

شمارش معکوس لیگ بیست و سوم آغاز شده است و سرخابی‌های پایتخت با اختلاف بسیار کم در کورس قهرمانی حضور دارند. به اعتقاد پیشکسوت استقلال از حالا هر بازی برای این دو تیم حکم یک فینال را دارد و هیچ یک از تیم‌ها را در این مسیر نمی‌توان دست کم گرفت. به بهانه شرایط فعلی استقلال و واگذاری این تیم و همچنین اسپانسر جنجالی آبی‌ها با منصور رشیدی هم کلام شده‌ایم که در ادامه متن کامل گفتگو را می‌خوانیم؛

*رقابت نفسگیری در بالای جدول بین استقلال و پرسپولیس وجود دارد، نظر شما در مورد این کورس قهرمانی چیست؟

خب همانطور که می‌بینیم دو تیم فقط با اختلاف یک امتیاز در رده بندی قرار دارند. از حالا تمام بازی‌ها برای دو تیم مانند یک فینال تمام عیار خواهد بود. مخصوصا میانگین سنی بالای این دو تیم باعث می‌شود که در مقابل تیم‌های جوان کم بیاورند. دیدیم که استقلال در بازی مقابل شمس آذر از دقیقه ۷۰، ۸۰ کم بیاورد و ۲ گل بخورد. امتیاز گرفتن از حالا سخت می‌شود. تیم‌ها باید هم از لحاظ بدنی و هم روحی روانی برای کسب نتیجه در بالاترین حد ممکن باشند.

*بازی بعدی استقلال و پرسپولیس در لیگ به ترتیب با تراکتور و سپاهان است، نتیجه این دو بازی تا چه حد می‌تواند در تعیین قهرمانی نقش داشته باشد؟

قطعا هر دو بازی برای هر دو تیم ۶ امتیازی به حساب می‌آید. هم سپاهان هم تراکتور تیم‌هایی هستند که بازیکنان بسیار خوبی دارند و از هواداران زیادی بر خوردار هستند. سپاهان با برد در بازی قبلی با روحیه مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت و تراکتور نیز در تبریز از هوادارانش بهره می‌برد، برای همین هر دو بازی قطعا سخت خواهد بود و به نظرم هم پرسپولیس و هم استقلال به مساوی در این بازی‌ها قانع خواهند بود تا ببینند در ادامه راه چه اتفاقی رخ خواهد داد.

*نظرتان در مورد محرومیت سیدحسین حسینی چیست؟

اخبار را خواندم آخر با چه قانونی به خاطر یک دختر ۱۳، ۱۴ ساله هوادار فوتبال باید محروم شوید؟ چرا وقتی آن آقا مادر رئیس جمهور ونزوئلا را بغل کرد کسی چیزی نگفت و جریمه نشد؟ حتی در فیلم‌ها چیز‌های بدتری می‌بینیم چرا باید یک فوتبالیست را از بازی کردن به خاطر چنین اتفاقی محروم کرد. نمی‌دانم اسمش را چه چیزی بگذارم، فاجعه است. ۳۰۰ میلیون برای یک اتفاق. بیش از این هم نمی‌شود حرف زد.

*پس از کش و قوس‌های فراوان استقلال و پرسپولیس هم واگذار شدند.

بله من خودم هم بازنشسته شرکت نفت هستم می‌دانم که این شرکت‌ها از صندوق‌هایی که دارند تیم را خریداری کرده‌اند. امیدوارم که مشکلات هر دو تیم برطرف شود، اما از نظر من مشکلات بیشتر از این حرف هاست. هر سال یک اتفاق و مشکل جدید در فوتبال ایران رخ می‌دهد و مشکلات جدیدی اضافه می‌شود که این تیم‌ها روز خوش نمی‌بینند. شابعاتی وجود دارد که هم بانک‌ها و هم شرکتی که مالکیت دو تیم را بر عهده گرفته‌اند ضرر ده هستند که این خبر بسیار ترسناکی است. بهتر است اقتصاد دان‌ها در این مورد نظر دهند که این واگذاری سرانجام خوبی خواهد داشت یا خیر.

*استقلال ابتدای فصل با موبایل استقلال قرارداد امضا کرد که پس از جنجال‌های شرکت مشابه شاهد پاک شدنش از روی پیراهن استقلال هستیم.

وقتی شرکتی مشابه آن از مردم کلاهبرداری کرده طبیعی بود که این اتفاق رخ دهد، چرا باید از شرکت‌هایی که باعث بدبختی مردم شده اند در فوتبال حمایت شود؟ پولی که به عنوان اسپانسر هم به تیم داده آش دهان سوزی نبوده و در فوتبال این پول‌ها به چشم نمی‌آیند. در نهایت در فوتبال جایی برای تبلیغ این شرکت‌ها نیست.

منبع: خبرآنلاین

tags # استقلال سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • مهدوی: احتمال قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است/ ضعف مدیریتی، سپاهان و تراکتور را  از کورس قهرمانی خارج کرد
  • بهترین‌های هفته ۲۴؛ ربیعی طلسم شکست، اصفهانی‌ها برگشتند
  • آماده باش به وحدت برای جانشینی دانیال
  • بازی سپاهان ۳ - هیچ می‌شود؟
  • جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: در فضای مجازی به ما فحاشی کردند؛ ما زمین نداریم
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر