Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@22:29:38 GMT

استعفای رئیس جمهور از برنامه های جدید دشمن است

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۷۵۳۵۹

استعفای رئیس جمهور از برنامه های جدید دشمن است

امام جمعه قلعه رئیسی گفت: استعفای رئیس جمهور از برنامه های جدید دشمن است.

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: در بین اعمال خوب ما اعمالی است که چنان ارزشمند است که خداوند به برکت این اعمال خوب ما از اعمال بد ما می گذرد و قلم عفو بر اعمال ناصالح ما می کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه قلعه رئیسی با بیان اینکه یکی از برنامه های دشمن و استکبار بالاخص آمریکا و اسرائیل بی دولت سازی است تصریح کرد: یک پروژه مشترک برای تضعیف جبهه مقاومت بی دولت سازی است یعنی اسقاط دولت از حیث حقوقی فقدان هماهنگی و تنظیم مناسبات اجتماعی و اقتصادی رهاسازی کارها استوقتی در عراق و لبنان به دنبال استعفای رئیس دولت شدند و کشورها را ناامن و بی ثبات کردند و هدف از آشوب های اخیر در ایران هم استعفای رئیس جمهور بود.

وی افزود: برخی از احزاب و افراطی ها درصدند با پیش انداختن این پروژه هم خود را موضع مقصر موجود به طلبکار تبدیل کنند مثل آنچه در انتخابات 88 انجام دادند و برخی بر این باورند که فقدان دولت در کشور ما امتیازگری از نظام است و سقف آن سرنگونی نظام که قانون گرای رهبر معظم انقلاب همچون انتخابات 88نقشه شوم آنان را نقش بر آب کرد.

صلواتی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در مرداد 97که فرمودند دولت باید کنار برود نقشه دشمن است بلکه دولت باید بماند و با قدرت در جهت مشکلات مردم قدم بردارد عنوان کرد: برخی جریان ها به دنبال تطهیر سیاسی و احیای رای و سرمایه اجتماعی آسیب دیده خود برآمدند و استعفای رئیس جمهور و انحلال دولت را مطرح می کنند معلوم است استعفای دولت در دو سال پایانی دردهای جامعه جامعه نیست بلکه خود بازی با دردهای مردم و مضاعف کردن دردها است.

امام جمعه قلعه رئیسی به انتخابات اسفند هم اشاره و بیان کرد: ائمه جمعه در انتخابات به دنبال مشارکت حداکثری مردم و ملاک ها را بر اساس معارف قرآن و عترت و امامین انقلاب تبیین می کنند و زمینه را برای حضور پرشور و انتخاب اگاهانه فراهم می کنند و بی تفاوت نیستند مصداقا از فرد خاصی حمایت نمی کنند مردم هم به دنبال نماینده تراز انقلاب اسلامی باشند نماینده دیندار که دین در تمام شئون زندگی او حاکم باشد و تبعیت محض از ولایت فقیه داشته باشد را انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه حضور درانتخاب یک وظیفه شرعی و ملی هست و مشارکت حداکثری و اگاهانه در فضای سالم و امن ادای حق این عبادت جمعی و اجتماعی است اظهار داشت: متاسفانه هئیت های اجرایی بار اصلی احراز صلاحیت ها را به عهده هئیت نظارت گذاشتند برخی فله ای به قصد تشدید فشار بر شورای نگهبان ثبت نام نمودند سهل انگاری و تسامح هئیت های اجرایی و بررسی حداقلی مصداق زیر پا نهادن حق الناس است بیان رهبر حکیم انقلاب درباره اینکه انتخابات حق الناس است و فقط به شمارش آراء محدود نمی شود ابعاد مختلف و متنوع دارد نباید داوطلب شایسته ای از حضور در انتخابات محروم شود باید از افرادی که واجد صلاحیت نمایندگی برای مردم نیستند جلوگیری شود و لازم است سوابق فکری سیاسی اخلاقی اجرائی داوطلبان به گونه ای  که شان مجلس تراز انقلاب اسلامی است بررسی شود.

صلواتی خاطرنشان کرد: باید افراد صالح مومن انقلابی ولایت مدار و مردمی را به مردم معرفی کند مردم به نامزدهایی که بوی پول بوی قوم و طائفه گری بوی پیمانکاران بوی کانون قدرت و ثروت بوی مدیران ناکارآمد بوی اشرافی گری بوی حمایت  از فتنه گران بوی هوا و هوس و قدرت و شهوت مقام بوی سهل اندیشی و اباهه گری در امورات دینی و فرهنگی بوی خوش بینی به آمریکا و غرب بوی تضاد با گفتمان ولایت یا تنظیم نبودن با ولایت از او میآید قاطعانه به او نه بگویند.

خطیب جمعه قلعه رئیسی یادآور شد: مردم انتظار دارند نهادهای امنیتی و اطلاعاتی با عده ای که علنا گفتمان ولایت را تضعیف می کنند گفتمان نظام و انقلاب را تخریب می کنند شبهه افکنی می کنند در سطح فضای مجازی و مدارس ارزش زدایی و قداست زدایی می کنند و جوانان و دانش آموزان را گمراه می کنند و مروج حرفهای  بی بی سی و صدای آمریکا هستند و گفتمان دشمن را تقویت می کنند برخورد کنند ما نصیحت می کنیم اما اینها گستاخند ذهن دانش آموزان و جوانان معصوم را آلوده می کنند بی تفاوتی بعضی نهادها ظلم در حق انقلاب امام و شهیدان  و ولایت است اینکه به بهانه تعامل و رفتارهای ظاهری و احترام های خدعه گونه کار نداشته باشیم و رها کنیم و تازه بچه های انقلابی و دلسوز نظام و رهبری و مردم را دائما توبیخ کنیم محروم کنیم این پاسداری از انقلاب و نظام وخون شهیدان نیست.

انتهای پیام/82021

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیسی رئیس جمهور امام جمعه سرمایه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۵۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلامگفت حس سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در جمع مردم جنوب غرب پایتخت در امام زاده حسن گفت: در ابتدای دولت گفتیم که هر سال باید یک میلیون شغل ایجاد می‌شد که اگر می‌شد امروز با مشکل روبرو نبودیم.


وی ادامه داد: امروز از وعده خود عقب نیستیم، در بسیاری از استان‌ها نرخ بی‌کاری در کشور کاهشی است، مسئله مسکن هم مهم است. اگر در سال‌های قبل سالی یک میلیون مسکن ساخته می‌شد، امروز در تهران و استان‌ها مشکل مسکن نداشتیم.

رییس جمهور تصریح کرد: هم قانون می‌گوید و هم نیاز کشور است که یک میلیون مسکن ساخته شود، اگر این اتفاق رخ دهد نیاز مردم برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: آن‌چه که شهدای عزیز ما جان خود را نثار آن کردند، توجه به قوانین خداوند و اجرای آن در همه عرصه‌های زندگی است

رییسی خاطرنشان کرد: آن‌چه در وصایای شهدا آمده، اجرای عدالت است، یعنی آن ظرفیتی که در کشور وجود داردبر اساس عدالت توزیع شود.

رییس جمهور تصریح کرد: امروز طبق برنامه‌ریزی‌ها مشکلات آبی و برقی کشور در حال برطرف شدن هستند.

کد خبر 6088713 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • رئیس جمهور: مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • اهمیت «دور دوم انتخابات مجلس» نباید کمتر از دور اول تلقی شود
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • برنامه دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی
  • دشمن برای موضوع حجاب برنامه داشته و نباید بدون برنامه مقابل این دشمن هنجارشکن قرار بگیریم