Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،سید رضا صدرالحسینی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به آخرین تحولات عراق گفت: بعد از راهپیمایی مردمی بزرگ که چند روز قبل در عراق انجام شد، از حجم ناآرامی‌ها کاسته شده و عراق وضعیت مناسبی از نظر امنیتی پیدا کرده است.

وی ادامه داد: برخی گروه‌های (colony) نا‌آرامی و اغتشاش در برخی نقاط عراق سعی در ایجاد و افزایش اغتشاش و ناامنی دارند که با حضور حشدالشعبی، مردم و مرجعیت در صحنه، حیله‌هایشان ناکام مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رژه نظامی ارتش عراق - تیر ۱۳۹۶

کارشناس مسائل غرب آسیا تاکید کرد: پیرو بروز اغتشاشات اخیر در عراق، مرجعیت دینی این کشور، درباره پیدایش مجدد هسته‌های داعشی به مردم هشدار‌های لازم را داده‌اند چرا که اخیراً تحرکاتی از این گروه مزدور تروریستی مشاهده شده است.

صدرالحسینی خاطرنشان کرد: مردم، مرجعیت و حشدالشعبی جزو اصلی یک سه ضلعی هستند که عراق را از شر داعش نجات دادند؛ این سه ضلعی برای مقابله با اغتشاشات هم می‌توانند موفق عمل کنند. آمریکا، عربستان سعودی و امارات برای برهم زدن این سه ضلعی با هزینه‌های زیادی وارد میدان شده و همه سرویس‌های اطلاعاتی انگلیس و برنامه‌های سنگین رژیم صهیونیستی هم در این ایام به کار گرفته شد که بتوانند در میان اضلاع این سه ضلعی، گسست ایجاد کنند که موفق نشدند.

وی عنوان کرد: آمریکا، عربستان، امارات، انگلیس و رژیم صهیونیستی در زمان بروز اغتشاشات در عراق، با ایجاد شایعات و بکارگیری لوگو‌های رسانه‌های موثر در فضای مسموم رسانه‌ای عراق تمام سعی خود را در به هم زدن آرامش سیاسی و اجتماعی عراق به‌کار گرفتند، اما از آنجایی که محور پیوستگی این سه ضلع توحید و امنیت ملی عراق است، نه تنها نتوانستند بر این سه ضلعی تاثیر بگذارند بلکه بر میزان چسبندگی آن را نیز افزایش دادند.

کارشناس مسائل غرب آسیا بیان داشت: اگر هرچه سریعتر نخست وزیر عراق انتخاب شود و حمایت‌های همه جانبه از او صورت بگیرد قطعا بازگشت به امنیت پایدار بعد از نابودی گروهک تروریستی داعش در عراق باز هم قابل حصول خواهد بود.

رژه نظامی ارتش عراق - تیر ۱۳۹۶

صدرالحسینی تاکید کرد: ایجاد آشوب، استعفای دولت‌ها و بی‌ثبات سازی از جمله راهبرد‌های طراحی شده آمریکا در منطقه غرب آسیاست که نمونه آن را در لیبی رقم زدند، خوشبختانه این نقشه شوم‌شان در عراق با هوشیاری مردم و مرجعیت به هم خورد.

منبع: میزان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرجعیت عراق داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۵۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار سال با همدلی مردم و مسئولان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر در مصلای امام خمینی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به سال 《جهش تولید با مشارکت مردم 》 بر لزوم مشارکت مردم در تولید و اقتصاد تاکید کرد و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی هم متوجه شده اند هر کجا که مردم مشارکت داشتند کشور موفق و قدرتمند بوده است.
آیت الله رسول فلاحتی با بیان اینکه مسائل اقتصادی علاوه بر مسائل خارجی شامل تحریم در مسائل داخلی هم دخیل است افزود: دولت باید به جز تزریق مالی و تامین سرمایه در گردش با برداشتن موانع تولید، جلوگیری از قاچاق و واردات بی برنامه کالا، رعایت حقوق مالکیتی و جلوگیری از رانت از تولیدکنندگان و کارآفرینان حمایت و برای تقویت و جهش تولید تلاش کند.
وی تعلیم شیوه‌های مشارکت به مردم برای سرمایه گذاری در اقتصاد و تولید را از جمله عوامل موفقیت در تحقق شعار سال دانست.
خطیب نماز جمعه رشت در بخش دیگری از سخنانش به غزه و فلسطین به عنوان پاره تن امت اسلامی اشاره کرد و گفت: عملیات محور مقاومت اکنون با تقسیم کار بین کشور‌های اسلامی فلسطین، ایران، لبنان، سوریه، یمن و عراق به شبکه مقاومت تبدیل شده و رژیم غاصب اسرائیل بر خلاف ۷۵ سال گذشته که همیشه تهاجمی و آفندی عمل کرده است اکنون دفاعی و پدافندی عمل می‌کند و این نشان از شکست آنها ست که رو به افول هستند.
نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین تاکید کرد: تاکنون جبهه مقاومت فقط ۱۰ درصد توان خود استفاده کرد و این مایه‌ی شعف امت اسلامی و ننگ رژیم صهیونیستی است.
آیت الله رسول فلاحتی با اشاره شب‌های قدر و سالروز شهادت امام علی (ع) از مردم مومن و مسلمان خواست برای بهره‌مندی از فضیلت این شب‌ها در اجتماعات شرکت موثر داشته باشند.
وی همچنین به ۱۳ فروردین سالروز اعلام سازمان ملل مبنی بر استفاده رژیم بعثی عراق از جنگ افزار‌های شیمیایی علیه ملت ایران گفت: دشمن بعثی عراق در جنگ تحمیلی از تمام توان و ابزار جنگ افزاری خود برای کشتن ملت ایران استفاده کرد و ملت ایران برای حفظ این آب و خاک رشادت‌های بسیاری کردند.

دیگر خبرها

  • تحقق شعار سال با همدلی مردم و مسئولان
  • اوسنه‌؛‏ با قدمت پیدایش زبان و گویایی آدمیزاد
  • جزئیات مذاکرات محرمانه میان ایران و امریکا برای ایجاد آتش بس در منطقه
  • هشدار سازمان هواشناسی به کشاورزان و باغداران
  • روایت نشریه اماراتی از جزئیات مذاکرات محرمانه ایران و امریکا
  • امروز؛ شهرداری گرگان میزبان الشرطه عراق در نیمه نهایی
  • جولان داعشی‌ها در ترکیه
  • برگزاری انتخابات شوراهای استانی عراق پس از ۱۰ سال
  • چرا مردم ایران برای کار به عراق می‌روند؟ پاسخ تلخ یک مسئول
  • پیروزی پرگل کره جنوبی، عراق و استرالیا/ اولین برد برانکو با چین گل اول عراق+ فیلم