Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر یاسوج افزود: نظام جمهوری اسلامی همواره، طرفدار مظلومان جهان و ضد استکبار و استعمار بوده است.

وی بیان داشت: دشمنان هر کاری کردند و به هر حیله و حربه‌ای که متوسل شدند در برابر ایران اسلامی و ملت با بصیرت ایران، شکست خوردند که آخرین آنها در موضوع بنزین و کمک به ایجاد اغتشاش در کشور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حکمتی‌نیک اظهار داشت: استکبار و سلطه‌گران به دنبال فشار حداکثری به ملت ایران هستند، اما مردم با حضور پر شور در انتخابات جواب دندان شکنی به آنها خواهند داد.

امام جمعه موقت شهر یاسوج افزود: کینه ورزی و دشمنی آنها با کشور ما عمیق و دیرینه است و این دشمنی از نوع محتوایی است و مربوط به موضوع خاصی مثل هسته‌ای نمی‌شود بلکه در همه زمینه‌ها و جنبه‌ها با هم اختلاف داریم.

حکمتی نیک در بخش دیگری از خطبه‌ها تصریح کرد: استیضاح رئیس جمهور آمریکا با ۲۳۰ رأی بهترین دلیل بر افول سیاسی نظامی آمریکا در مقابل جبهه بزرگ اسلام خواهان است.

وی افزود: آمریکا دولتی است که نه تنها در زمینه انرژی هسته‌ای بلکه در همه زمینه‌ها با ایران اسلامی مخالفت و دشمنی می‌کند و کشور ما را در زمینه‌های مختلف تحریم کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه خداوند مهربان همه امکانات سعادت را برای ما فراهم کرده و در فطرت همه ما را حس خداجویی قرار دارد، گفت: خداوند به ما قدرت ادراک داد تا خوب و بد را تشخیص دهیم و چون عقبه کلیات را درک می‌کند و جزئیات را درک نمی‌کند، خداوند برای ما یکهزار و چهارصد پیامبر فرستاد.

امام جمعه یاسوج افزود: خداوند برای ما قدرت ادراک به وجود آورد و قدرت راه رفتن، دیدن، شنیدن و ادراک را به ما داد تا ما با اینها خداوند را درک کنیم.

کد خبر 4802841

منبع: مهر

کلیدواژه: یاسوج خطبه های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد بوشهر ایلام انتخابات مجلس شورای اسلامی گرگان تعطیلی مدارس شهرکرد قزوین بارش برف خطبه های نماز جمعه بیرجند یاسوج بارش باران هفته پژوهش شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۵۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب خارج شدن ایران از" ایکوموس" و "ایکوم"

به گزارش صدای ایران به نقل از تسنیم، عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت طی سخنانی اظهار داشت: در دولت مردمی فعالیت‌های بین المللی در حوزه میراث فرهنگی به مراتب گسترده‌تر از گذشته ادامه داشته و دارد.

وی در واکنش به برخی شایعات مبنی بر خروج ایران از دو سازمان بین‌اللملی در حوزه میراث فرهنگی عنوان کرد: خارج شدن ایران از ایکوموس و ایکوم تکذیب می شود. این دو حوزه ماهیت غیردولتی دارند و و از سال ها قبل پرداخت به دلیل ماهیت غیردولتی، پرداخت حق عضویت آنها توسط افراد حقیقی انجام می شود.

ضرغامی تاکید کرد: بعضی‌ها نمی‌دانند ایکوموس و ایکوم خوردنی است یا پوشیدنی ولی درباره آن اظهارنظر می‌کنند.

خبر در حال تکمیل است...


دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق، قدرت دفاعی و امنیتی ایران را نشان داد
  • بشریت به حقانیت موضع ایران در دفاع از فلسطین پی برده است
  • ضرغامی: خروج ایران از ایکوم و ایکوموس کذب است
  • تکذیب خارج شدن ایران از« ایکوموس» و «ایکوم»
  • تکذیب خارج شدن ایران از" ایکوموس" و "ایکوم"
  • ایران می‌تواند موقعیت‌های عملیاتی اسرائیل را از کار بیندازد
  • ایران می‌تواند همه موقعیت‌های عملیاتی رژیم غاصب را از کار بیندازد
  • ایران می تواند همه موقعیت های عملیاتی رژیم غاصب را از کار بیندازد
  • هنر هنرمند باید در خدمت بشریت باشد/ نمایش ۴ تابلو درباره فجایع غزه در ونیز
  • واکنش امام جمعه مشهد به حمله ایران به اسرائیل |‌ غیر از قدرت نمایی زبان دیگری اثر نمی کند