Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان گفت: مغانلو بازیکن با ادبی است و فکر نمی‌کنم در صحنه اخراجش حرف زشتی زده باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، وحید شیخ ویسی پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال پیکان مقابل شهرخودرو در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرد و اظهار داشت: بازی خوبی برای ما بود. خواسته‌های کادر را به خوبی در زمین پیاده کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به خوبی دفاع کردیم و برای ضدحملات برنامه‌ داشتیم، اما اواخر بازی فکر می‌کنم زمان تمام شده بود و روی یک ضربه کرنر گل خوردیم.

وی درمورد اخراج شهریار مغانلو در اواخر بازی خاطرنشان کرد: صحنه اخراج شهریار را از نزدیک ندیدم. او بازیکن با ادبی است و فکر نمی‌کنم حرف بدی زده باشد. من به عنوان یک هم تیمی تاکنون حرف بدی از وی نشنیده‌ام. نمی‌دانم خورشیدی چه چیزی از او شنیده است. قطعاً شهریار حرف رکیکی نزده است. متاسفانه اعصاب تیم ما بهم ریخت و شاید می‌خواستیم سر داور غر بزنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال مشهد پیکان شیخ ویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۷۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دل شهریار برای بازگشت سپاهان در انزلی

به گزارش ورزش‌سه ، شهریار مغانلو در دقیقه ۵۴ نیمه دوم دیدار برابر ملوان در انزلی خودش پنالتی گرفت و خودش برخلاف جهت فرعباسی که پنالتی را هم از او گرفته بود، گل اول سپاهان را ثبت کرد.

پس از این گل امید و انگیزه سپاهان برای کسب هر سه امتیاز مسابقه بیشتر شد و و آنها تا پیش از دقیقه ۷۴ که شهریار مغانلو موفق شد دومین گل خود را هم ثبت کند چند موقعیت جدی ایجاد کردند.

ویدئو: 330626

سرانجام اما در دقیقه ۷۴ پاس کاوه رضایی که به جای فرشاد احمدزاده در انتهای نیمه اول مسابقه وارد زمین شده بود، در محوطه شش قدم به شهریار مغانلو رسید و او با تاثیرگذاری به موقع روی توپ با یک بغل پا گل دوم خودش و سپاهان را در ورزشگاه سیروس قایقران وارد دروازه فرع عباسی کرد.

شهریار مغانلو که پس از گل اول جشن گل به پا نکرده بود، پس از به ثمر رساندن گل دوم هم همین رویه را در پیش گرفت و دو دستش را به نشانه احترام به هواداران ملوان بندر انزلی که حضور پرشوری در استادیوم سیروس قایقران دارند بالا گرفت.

مغانلو با دبل در مقابل ملوان حالا ۱۴ گله شده و اختلافش با نفر دوم در صدر جدول گلزنان که رضا اسدی است به ۴ گل رسید.

دیگر خبرها

  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم
  • مهاجمان پرسپولیس می‌روند و پوشکاش می‌شوند!
  • پیولی: یک سال پیش می‌خواستند اینزاگی را اخراج کنند!
  • دو بازیکنی که سپاهان را به پرواز درآورده‌اند
  • بازگشت سپاهان به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال با پیروزی مقابل ملوان
  • جشن دسته جمعی برای بازگشت کاوه! (عکس)
  • شهریار آقای گل و دبل لیگ برتر!
  • شهریار رکوردشکنی کرد/ گام بلند مغانلو برای آقای گلی
  • گل دوم سپاهان به ملوان + فیلم
  • دل شهریار برای بازگشت سپاهان در انزلی