Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: شنبه و یکشنبه تنها خودرو‌هایی در سطح شهر مجاز به تردد خواهند بود، که از سهمیه ۲۰ روز رایگان آن‌ها برای هر فصل باقی مانده باشد.

به گزارش تسنیم، سردار محمدرضا مهماندار درباره نحوه اجازه تردد خودرو‌ها برای روز شنبه و یکشنبه در پایتخت، اظهار کرد: بر اساس مصوبه کارگروه اضطرار کاهش آلودگی هوا درباره مسائل ترافیکی، امشب و فردا تردد کامیون‌ها در پایتخت به صورت ۲۴ ساعته ممنوع است و کامیون‌ها اجازه تردد را در سطح پایتخت نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: این ممنوعیت تردد برای کامیون‌ها طی امشب و فردا اجرا می‌شود و برای تردد کامیون‌ها در روز یکشنبه مجدداً تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی تصریح کرد: برای روز شنبه و یکشنبه (سی آذر و یکم دی)، با توجه به عدم وجود طرح زوج و فرد، تردد انواع وسایل‌نقلیه غیر از وسایل‌نقلیه عمومی از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۱۸ بعدازظهر صرفاً برای افرادی مجاز خواهد بود که از سهمیه ۲۰ روز رایگان آن‌ها برای هر فصل باقی مانده باشد.

این مقام پلیس راهور خاطرنشان کرد: در واقع طرح کاهش آلودگی هوا (حلقه دوم ترافیک)، به مقابل در منازل و تمام سطح شهر گسترش پیدا می‌کند و تنها اجازه تردد به افرادی که داده می‌شود که از سهمیه رایگان ۲۰ روز تردد آن‌ها برای هر فصل باقی مانده باشد و امکان تردد با پرداخت عوارض وجود نخواهد داشت.

 اظهارات رییس پلیس راهور تهران درباره تردد در روز‌های شنبه و یکشنبه براساس میزان سهمیه ۲۰ روز باقی‌مانده در حالی‌ست که روز یکشنبه اول دی، اولین روز از فصل زمستان است و طبیعتا تمام خودرو‌ها طبق قانون این امکان را دارند که وارد محدوده شوند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: آلودگی هوا هوای تهران زوج و فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۷۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز و فردا تردد در کندوان مشکلی ندارد

رئیس پلیس راه مازندران گفت: فعلاً در محور کندوان برای تردد هیچ‌گونه انسدادی وجود ندارد و محور به سمت مازندران باز است.

یدالله جهان‌تاب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مازندران با اشاره به اعلام خبری مبنی بر مسدودیت محور کندوان برای امروز و فردا اظهار کرد: امروز _شنبه اول اردیبهشت_ هیچ‌گونه انسدادی را در محور کندوان شاهد نبودیم.

وی افزود: طی تماس و ارتباط با فرماندهی پایگاه پلیس‌راه البرز نیز انسداد این محور در روز یکشنبه _دوم اردیبهشت_ در محدوده پلیس راه البرز است و محور کندوان بسته نیست.

رئیس پلیس راه مازندران تاکید کرد: فعلاً محور کندوان مشکلی ندارد و محور به سمت مازندران باز است.

جهان‌تاب با اعلام اینکه در صورت انسداد محور از سوی پلیس راه البرز به مازندران اطلاع‌رسانی می‌شود، گفت: هم‌اکنون تردد در تمامی محورهای مواصلاتی مازندران روان و برقرار است.

محمد احمدی، فرمانده پلیس راه کندوان نیز طی این گفت‌وگو از محدودیت محور کندوان مربوط به استان البرز خبر داد و مطرح کرد: این محدودیت در محدوده شهر ستانک به محور قدیم کرج است.

وی افزود: تردد مسیر شمال به جنوب آزادراه است و به‌مدت دو روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ عصر روز یک‌شنبه و دوشنبه انجام می‌شود بنابراین منع تردد در کندوان وجود نخواهد داشت.

کد خبر 746410

دیگر خبرها

  • ۳۰ دستگاه کامیون کشنده در بورس کالا عرضه می‌شود
  • رنگرز: باید خوب تمرین کنیم تا در المپیک نتایج قابل قبول بگیریم
  • چرا انتخابات ۴۵ صندلی باقی مانده مجلس دوازدهم اهمیت زیادی دارد؟
  • چرا ۴۵ صندلی باقی مانده مجلس دوازدهم از اهمیت زیادی برخوردار است؟
  • ◄ بررسی اهم اقدامات شرکت مترو تهران در خط 6 برای سال جاری
  • امروز و فردا تردد در کندوان مشکلی ندارد
  • تکمیل ۴ ایستگاه‌ مترو اولویت شهرداری در خط ۶
  • ۴ ایستگاه خط ۶ مترو در سال جاری تکمیل می‌ شوند
  • سرانجام احداث ایستگاه‌های پروژه توسعه جنوبی خط ۶ مترو تهران
  • تاکید مدیرعامل شرکت مترو بر اتمام عملیات اجرایی ۴ ایستگاه مترو خط ۶