Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی گل گهر از نتایج تیمش خسته شده است.

طرفداری- پس از پیروزی 1 بر 0 نساجی برابر گل گهر، مجید جلالی در نشست خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش تسنیم؛ مجید جلالی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل نساجی در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار داشت:

کار ما مثل سریال تکراری است، چرا که بازی خوبی انجام می‌دهیم، بازی توأم با تلاش و سنجیده، اما در یک لحظه مرتکب اشتباه می‌شویم و بازی را از دست می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود:

الان بازی‌های متوالی است که چنین شرایطی داریم. ما باید سطح مهارتی تیم‌مان را افزایش دهیم. تنها چیزی که ما را امیدوار نگه می‌دارد، این است که در تعطیلات نیم‌فصل سطح کیفیت مهارت‌های‌مان را بالا ببریم. ما نباید اشتباه کنیم و موقعیت‌های‌مان را از دست بدهیم. متأسفانه ساده‌ترین موقعیت‌ها از دست می‌دهیم، چیزی که در شأن یک تیم لیگ برتر نیست. تیم‌ها از یک کرنر گل می‌زنند و بازی را می‌برند، اما تیم ما موقعیت تک به تک را از دست می‌دهد. همه امیدواریم که در تعطیلات نیم‌فصل نقاط ضعف تیم را ترمیم کنیم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در واکنش به این سؤال که چرا مهرداد عبدی با وجود نمایش خوبی که داشت تعویض شد و این بازیکن نیز به نشانه اعتراض به رختکن رفت، گفت:

اولاً عبدی خوب بازی نمی‌کرد. یک مربی بازیکنی را که خوب بازی کند، بیرون نمی‌کشد. مطمئن باشید وقتی به نیمکت برنگشته است، با جریمه خیلی سنگینی روبه‌رو خواهد شد.

جلالی در رابطه با اینکه تیمش رو به توپ‌های بلند آورده بود، تصریح کرد:

شاید برای پنج شش دقیقه آخر توپ‌های بلند می‌زدیم. قبل از آن بازی خودمان را می‌کردیم. البته با توجه به اینکه مدافعان نساجی بلندقامت بودند، این راهکار نمی‌توانست کارآمد باشد. با این حال در لحظات آخر تنها راهکار همین بود که دفاع وسط ما جلو برود. ما دو بخش کار را در نیم‌فصل باید انجام دهیم، نخست تیم را از نظر مهارتی ترمیم کنیم و دوم اینکه زمان داریم از روش‌های بهتری برای گلزنی بهره ببریم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۷۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد لونین در ال‌کلاسیکو خراب شد!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیشب توانست در برنابئو بارسا را شکست دهد اما در ابتدا و خیلی زود غافلگیر شد. 

روی ارسال کرنر رافینیا و ضربه سر کریستنسن، آبی و اناری‌ها پیش افتادند. روی این گل بیشتر از همه اشتباه در خروج آندری لونین مشهود بود و در واقع او مقصر اصلی لقب گرفت. گلر اوکراینی در ادامه بازی خوبی انجام داد و هرچند یک‌بار دیگر دروازه‌اش باز شد اما روی آن گل مقصر نبود.

آاس نوشته است که این تنها اشتباه فاحش لونین بعد از 34 بازی فصل بود و پس از ایکر کاسیاس در ال‌کلاسیکوی سال 2010 اولین گلر رئال شد که برابر بارسا با اشتباه خود باعث باز شدن دروازه رئال شده است.

لازم به ذکر است که لونین در بازی برابر سیتی با مهار دو پنالتی باعث صعود رئال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان شد و جانشینی شایسته برای تیبو کورتوا نشان داده است.

دیگر خبرها

  • دومین شکست بزرگ اطلاعاتی اسرائیل پس از طوفان الاقصی چیست؟
  • طوفان الاقصی و چهار اشتباه راهبردی رژیم صهیونیستی
  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید
  • رکورد لونین در ال‌کلاسیکو خراب شد!
  • آلومینیوم قدردان سوپر سیو‌های گوهری نبود!
  • ستاره استقلال، مهندس تراکتور را تهدید کرد!
  • بسکتبال NBA | مصاف های تکراری اما همیشه جذاب
  • 11 بازیکن تارتار برای شکست دوباره مورایس
  • ترکیب ذوب آهن برای بازی با آلومینیوم مشخص شد
  • دعوت AFC از امیر قلعه نویی و مجید جلالی