Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در اطلاعیه‌ای جزئیات تاخیر در آغاز فعالیت آموزشی مدارس استان در روز شنبه 30 آذرماه را اعلام کرد.

بر اساس گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، فرحناز قائدامینی، مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: به علت برودت هوا فردا شنبه ۳۰ آذرماه کلیه مدارس شهرستان‌های کوهرنگ، فارسان، بن، سامان، شهرکرد، بروجن و مناطق لاران، گندمان و بلداجی در کلیه مقاطع تحصیلی نوبت صبح فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تاخیر آغاز خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مدارس سایر مناطق استان مطابق روال معمول فعالیت آموزشی خود را آغاز خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۸۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراهیم رئیسی یک قانون برای اجرا ابلاغ کرد+جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابراهیم رئیسی رئیس دولت سیزدهم، قانون اصلاح قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی که در جلسه علنی مورخ ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده بود را طی نامه مورخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ به رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش ابلاغ کرد.

بنابر گزارش فارس، بر اساس این قانون، مرجع سیاستگذاری مدارس و مراکز آموزشی پرورشی غیر دولتی، شورای عالی آموزش و پرورش تعیین شده است.

همچنین مطابق این قانون، وزرات آموزش و پرورش مکلف به راه اندازی سامانه یکپارچه مدیریت، نظارت و ارزیابی مدارس و مراکزی آموزشی غیر دولتی شده و این مراکز باید همه فعالیت های خود اعم از درآمدها، میزان شهریه دریافتی، تداد پرسنل و دانش آموزان، فضای آموزشی و نوع مالکیت آن، هزینه ها و ... را در سامانه مذکور اعلام و وزارت آموزش و پرورش آن را بررسی و ارزیابی کند.

سامانه مدارس غیر دولتی به سامانه سازمان تأمین اجتماعی متصل شده و حق بیمه معلمان و کارکنان این مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی به صورت برخط پرداخت می شود.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895483

دیگر خبرها

  • تقویم آموزشی مدارس تغییر می‌کند
  • استخدام ۷۷۷ معلم و مربی امور تربیتی در چهارمحال و بختیاری
  • اصلاح قانون تأسیس مدارس غیر دولتی ابلاغ شد
  • ابراهیم رئیسی یک قانون برای اجرا ابلاغ کرد+جزئیات
  • عملیات سخت شناور‌کردن تقویم آموزشی
  • تغییر تقویم آموزشی مدارس در انتظار تایید مجلس
  • ۱۸ درصد مدارس کشور ناایمن است
  • احتمال تغییر زمان آغاز سال تحصیلی ١۴٠٣
  • تغییر تقویم آموزشی در انتظار تایید مجلس/آغاز سال تحصیلی براساس شرایط آب‌و هوایی
  • بیش از ۱۴۰۰ مدرسه سیار و کوچ‌رو وجود دارد