Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-20@16:27:45 GMT

۴ مصدوم حاصل تصادف در محور فولادمحله

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۷۸۱۶۳

۴ مصدوم حاصل تصادف در محور فولادمحله

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، مظفر محمدخانی اظهار کرد: ظهر امروز تصادف رخ‌به‌رخ دو دستگاه خودروی پراید و نیسان در کیلومتر ۴۵ محور شهمیرزاد به فولادمحله گزارش شد.

وی تصریح کرد: در این حادثه، متأسفانه شاهد حریق خودروی نیسان بودند و در پی آن، پنج نفر حادثه دیدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان شمار مصدومان حادثه امروز را چهار نفر اعلام کرد که انتقال آن‌ها توسط بالگرد اورژانس، عوامل هلال‌احمر و دو کد اورژانس به مراکز درمانی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمدخانی تیم‌های همکار در عملیات امداد و نجات در این سانحه را جمعیت هلال‌احمر، اورژانس، پلیس راه، آتش‌نشانی و نیروی انتظامی اعلام کرد.

وی گفت: پایگاه عامل این حادثه، تیم امداد و نجات کوهستان شهمیرزاد و تیم امداد و نجات جاده‌ای فولاد محله بود که با چهار نفر از نیرو‌های عملیاتی پایگاه شهمیرزاد و چهار نفر از نیرو‌های عملیاتی پایگاه فولادمحله به حادثه‌دیدگان خدمات‌رسانی کرد.



انحراف به چپ پراید؛ علت وقوع حادثه

تقی کبیری، فرمانده پلیس راه استان سمنان نیز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: این حادثه حدود ساعت ۱۳ ظهر امروز در گردنه گونه‌سر محور شهمیرزاد- فولادمحله به وقوع پیوسته است.

وی تصریح کرد: در این حادثه، چهار نفر مجروح شدند که حال عمومی دو نفر از آن‌ها وخیم گزارش شده است؛ اما سر صحنه حادثه، فوتی وجود نداشته است.

فرمانده پلیس راه استان سمنان انحراف به چپ خودروی سواری پراید را علت وقوع حادثه بر اساس بررسی‌های کارشناسان پلیس راه اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس؛ با همکاری نیرو‌های خدماتی و امدادی استان سمنان در راستای کنترل محور‌ها و خدمات‌رسانی هر چه بهتر به هم‌وطنان مسافر اقدام می‌شود.

کنترل عبور و مرور در محور‌های مواصلاتی استان سمنان با استفاده از سیستم‌های هوشمند ITS از اولویت‌های اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان انجام می‌شود.

در حال حاضر، ۵۶ دستگاه ترددشمار، ۵۹ سامانه ثبت تخلف و ۲۲ دستگاه دوربین نظارتی در محور‌های مواصلاتی استان فعال هستند.

سالانه دست‌کم ۱۵ میلیون مسافر و گردشگر از محور‌های ارتباطی استان سمنان تردد می‌کنند. حدود ۶۰۰ کیلومتر از محور تهران-مشهد در استان سمنان واقع شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا علی فروغی طرح ملی مسکن شهید مفتح استیضاح ترامپ شب یلدا شیرمحمدعلی پرویز مشرف عوارض سیگار تصادف تصادف پراید و نیسان فولادمحله انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا علی فروغی طرح ملی مسکن شهید مفتح استیضاح ترامپ شب یلدا شیرمحمدعلی پرویز مشرف عوارض سیگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۸۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف پراید و تریلی در باجگاه شیراز با ۸ مصدوم

محمدجواد مرادیان گفت: این حادثه امروز جمعه، ۳۱ فروردین در ساعت ۱۶:۲۶ بعدازظهر روی داد که ۸ نفر مصدوم شدند و از این تعداد ۸ مصدوم به بیمارستان نمازی و یک مصدوم به بیمارستان شهید مطهری مرودشت منتقل شدند.

رئیس اورژانس فارس اعلام کرد: در پی این حادثه ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد و برای یک مصدوم در محل حادثه اقدامات انجام شد و ۳ مصدوم هم عدم همکاری اعلام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ۲ فوتی و ۱۰ مصدوم در ۳ تصادف در محور گناوه
  • تصادف پراید و تریلی در باجگاه شیراز با ۸ مصدوم
  • تصادف در محور پلدختر به خرم‌آباد ۸ مصدوم برجا گذاشت
  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز 
  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز
  • تصادف اتوبوس مسافربری در مهریز یزد با ۱۵ مصدوم
  • ۳ مصدوم حاصل تصادف ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ در محور ایرانخواه تکاب
  • تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه یک کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • ۱۱ مصدوم در تصادف محور نقده_ مهاباد
  • ۱۱ مصدوم در تصادف محور نقده _مهاباد