Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام اسلام فرد با تاکید بر اینکه مردم باید دلسوزترین، کارآمدترین و جهادی‌ترین فرد را انتخاب کنند افزود: کسانی که می‌توانند برای مردم جهادی کار کنند وارد عرصه انتخابات شوند

به گزارش خبرگزاری شبستان  از  بوشهر،«حجت الاسلام ابوالحسن اسلام‌فرد» (29 آذر) در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهرم با اشاره به اینکه حدود دو ماه دیگر انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود اظهار داشت: یکی از انتخاب‌های تأثیر گذار در کشور انتخابات مجلس شورای اسلامی است که حضرت امام فرمودند مجلس در رأس امور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه موقت اهرم بیان کرد: مردم باید توجه داشته باشند نسبت به رأی که می‌خواهند در دوم اسفند به صندوق بیندازند مسئول هستند و نظر به اینکه طی دو ماه فرصت دارند تا تحقیق لازم در خصوص کسانی که برای مجلس نام نویسی کردند انجام دهند و به بهترین آنها رأی بدهند.

 

وی افزود: اگر با بی دقتی در انتخابات مجلس، ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی و خبرگان رأی دادیم مسئول هستیم اما اگر دقت کردیم و مسئولانه رأی دادیم ماجوریم.

 

اسلام فرد یادآور شد: لازم است مردم از عزیزانی که برای مجلس نام نویسی کردند برای حوزه دشتی و تنگستان فارغ از مباحث چپ و راست شایسته‌ترین فرد را انتخاب کنند.

 

امام جمعه موقت اهرم با تاکید بر اینکه مردم رئیس نمی‌خواهند نوکر می‌خواهند خاطرنشان کرد: مردم باید دلسوزترین، کارآمدترین و جهادی‌ترین فرد را انتخاب کنند.

 

وی ادامه داد: کسانی که می‌توانند برای مردم جهادی کار کنند وارد عرصه انتخابات شوند تا دوم اسفند خیلی وقت دیگر است آنهایی که نمی‌توانند جهادی کار کنند انصراف بدهند.

 

اسلام فرد با اشاره به اینکه در این اوضاع اقتصادی مردم گرفتار هستند افزود: مسئولان به هوش باشند وقت خواب نیست دشمن در کمین است و بعضی حضرات مسئولین خواب گران هستند باید بیدار شوند.

 

امام جمعه موقت اهرم افزود: عمر خدمت محدود است این پست‌ها و سمت‌ها و ریاست‌ها، نماینده مجلس و امام جمعه بودن همه اینها گذراست باید مسئولین قدر بدانند این مردم خیلی خوب و وفادار و همیشه در صحنه هستند هرچه کم کاری بود از مسئولین بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه در آستانه طولانی‌ترین شب سال قرار داریم یادآور شد: اسلام با فرهنگ صحیح در تقابل نیست بعضی به دنبال این هستند که ذهن جوانان را درگیر بعضی مسائل کنند که اسلام با فرهنگ ایران در تقابل است.

 

اسلام فرد با اشاره به اینکه هر جا فرهنگ صحیح داشتند اسلام صحه گذاشته ادامه داد: پس از مبعوث شدن پیامبر به پیامبری یکی از فرهنگ‌های جاهلی که وجود داشت که در طول سال چهار ماه جنگ منع شده بود اسلام به آن صحه گذاشت ولی با فرهنگ نازیبا و غیر انسانی مقابله کرد.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد انتخابات طرح ملی فهما نماز جمعه خطبه های نماز جمعه استان همدان روزنامه کانون های مساجد فعالیت های مسجدی خطبه نماز جمعه استان بوشهر خبرگزاری شبستان نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۸۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اقدام خردمندانه سپاه به جهانیان نشان داد که وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام مصطفی حسناتی بعد از ظهر امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در گردهمایی مردمی و تشکل‌های دینی تیران در محل امام جمعه این شهرستان اظهار کرد: حکومت ظلم بر اساس آیات و روایات پایان پذیر بوده و چنین حاکمانی سرانجام بدی خواهند داشت.

وی افزود: تهدیدها و تحریم‌های ظالمانه دولت‌های مزدور جهان و کشتار مردم بی گناه توسط آنان روزی به پایان رسیده و سرانجام با بدترین حالت امکان شکست را تجربه می‌کنند که در موضوع اسرائیل این اتفاق مشهود است.

امام جمعه نجف‌آباد با بیان اینکه شکست طوفان‌الاقصی و وعده صادق حقیقت را روشن کرد، تصریح کرد: دشمن در این دو اتفاق شکست‌های سختی را تجربه و دنیا چهره واقعی آنان را شناخت.

حجت‌الاسلام حسناتی با اشاره به حمله موشکی سپاه به اسرائیل، خاطرنشان کرد: در این جریان وعده صادق ایران برای نابودی ظلم و ستم به اثبات رسید.

وی ادامه داد: جبهه حق همواره پیروز بوده و با حمایت‌های قدرتمندان حضرت حق بر مشکلات غلبه خواهند کرد که این موضوع در جریان مقاومت و غزه نمایان شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری به تعامل و همدلی بین مردم و ترویج معارف اخلاقی در جامعه اشاره کرد و اذعان داشت: دوستی و محبت باید در بین مردم گسترش پیدا کند و تفرقه و کینه از بین برود.

حجت‌الاسلام حسناتی اضافه کرد: مواضع تفرقه‌افکن را باید از بین برد و زمینه‌های همکاری بین مسئولان و مردم افزایش پیدا کند و از تصمیمات شخصی دوری کرد.

وی یادآور شد: کاهش باورهای دینی و اخلاقی در جامعه مانع پیشرفت بوده و چالش‌ها و نگرانی‌ها را افزایش می‌دهد و در چنین شرایطی دشمن اهداف و سیاست‌های خود را دنبال کرده و زندگی‌ها سخت می‌شود.

امام جمعه نجف‌آباد همکاری تشکل‌های مردمی در گسترش معارف اسلامی و اخلاق در جامعه را مهم خواند و گفت: تبلیغات فرهنگی و مؤثر می‌تواند نسل جدید را با واقعیت‌ها آشنا سازد.

کد خبر 747025

دیگر خبرها

  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • چه کسانی کاندیدای رهبری نظام بعد از امام بودند و چند رأی بدست آوردند؟ /وقتی متمم قاون اساسی با حکم ۲ رهبر به تصویب رسید!
  • منتجب‌نیا: اصولگرایان نمی‌توانند در مجلس با هم کار بیایند
  • تأثیرگذاری فراکسیون اقلیت خیلی سخت است
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • اسلامی: کسانی که در دور اول انتخابات مجلس رای ندادند در دور دوم می‌توانند رای دهند