Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای استفاده از بازیکنان سواپ خود، وقت زیادی ندارید.

طرفداری - همان طور که می دانید تعدادی از بازیکنان با نامِ بازیکنانِ سواپ از ماه گذشته در دسترس قرار گرفتند. شما با به دست آوردن این بازیکنان از طریق چالش خاصِ خود، می توانستید با استفاده از آن ها تعدادی از بازیکن های افسانه ای در فیفا 20 را به دست آورید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل اول این بازیکنان تا ساعت 21:30 امشب در دسترس خواهند بود و اگر از بازیکنان خود استفاده نکنید، دیگر قادر به استفاده از آن ها برای گرفتن بازیکنان افسانه ای فصل های دیگر نیستید. باید ببینیم در فصل دوم این رویداد، شاهد کدام یک از بازیکنان افسانه ای خواهیم بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۸۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی «Viewfinder» در سبک معمایی منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، بازی ویدئویی «Viewfinder» به‌تازگی در سبک‌های معمایی، ماجرایی و فکری برای گروه سنی هفت سال به بالا منتشر شده است.

در بازی Viewfinder گیمر پا به دنیایی می‌گذارد که درک فضایی شما را به شکلی رؤیا گونه به چالش می‌کشد. برای پیشروی در مراحل و حل معماهای این بازی، گیمر باید از یک دوربین پولاروید قدیمی کمک بگیرد تا تصاویر دو بعدی را به جهان سه بعدی بازی می‌آورد و به نوعی خلاقانه آنها را با هم ترکیب کند. این بازی گیمر را به سفری هیجان‌انگیز و پر از چالش در دنیایی پر رمز و راز می‌برد.

این بازی توسط استودیو Sad Owl Studios ساخته و در جولای ۲۰۲۳ توسط Thunderful Publishing، برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵ و ویندوز در دسترس قرار گرفته است. زاویه دوربین بازی به شکل اول شخص بوده و تنها به صورت تک نفره در بخش داستانی قابل انجام است. این بازی به دلیل رویکرد نوآورانه در طراحی مراحل، جهان بازی و پازل‌هایش بسیار مورد ستایش قرار گرفته و یکی از عناوین قدرتمند سال ۲۰۲۳ در سبک معمایی بوده است.

Viewfinder گیر را به گشت و گذار در محیط‌های مختلف و گاه سورئال می‌برد که ممکن است در ابتدا چندان با عقل و منطق جور نباشند؛ اما به مرور و با پیشروی در جهان بازی، هر چه بیشتر به زیبایی طراحی آن پی خواهید برد. عمارت‌های قدیمی و عجیب، محیط‌هایی با تم جنگلی و سر سبز و فضاهایی انتزاعی که بین زمین و هوا معلق هستند، از جمله تصاویری‌ست که در این بازی با آنها رو به رو می‌شوید. هر محیط از جزئیات و رازهای خاص خود برخوردار است که برای پیشرفت در بازی باید آنها را کشف کنید. کاوش دقیق محیط و تعامل با اشیا پنهان، کلید حل معماها و پیشروی در داستان خواهد بود.

Viewfinder پر از معماهای متنوع و چالش‌برانگیز است که برای حل آنها گیمر به هوش، ذکاوت و تفکر خلاقانه نیاز دارد. برخی از معماها بر پایه مشاهده و دقت به جزئیات استوار هستند، در حالی که برخی دیگر نیاز به استدلال منطقی و حل مسائل پیچیده دارند. برای حل معماها می‌توانید از عکس‌هایی که با دوربین جادویی خود می‌گیرید استفاده کنید. حل هر معما شما را به کشف حقایق جدید و نزدیک شدن به هدف نهایی بازی رهنمون می‌کند. انتخاب‌های شما در تعامل با چالش‌های مختلف می‌تواند بر روند بازی تأثیر بگذارد.

داستان بازی پر از غافلگیری‌ها و لحظات هیجان‌انگیز است که گمیر را مشتاق نگه می‌دارد. استفاده از المان‌های مختلف روایت داستانی مانند کات‌سین‌ها، فلش‌بک‌ها و یادداشت‌ها، تجربه‌ای عمیق و غنی را برای گیمر رقم می‌زند. وظیفه گیمر است که با حل معماهای بازی، ببینید که واقعاً چه بر سر دنیا آمده که واقعیت و خیال تا این اندازه در هم تنیده شده‌اند.

Viewfinder از گرافیکی زیبا و چشم‌نواز بهره می‌برد که به خوبی حال و هوای رمزآلود و مرموز بازی را به تصویر می‌کشد. طراحی محیط‌ها، مدلسازی‌ها و اشیا بازی با دقت و ظرافت و با استفاده از سبک هنری فانتزی و رنگارنگی انجام شده است و جزئیات زیادی برای کشف در آنها وجود دارد. موسیقی متن بازی نیز گیرا و درخور جو حاکم بر آن است و به خوبی حس تعلیق و هیجان را در شما القا می‌کند.

این بازی با ارائه گیم‌پلی عمیق و استفاده خلاقانه از یک مکانیزم بسیار ساده، داستانی گیرا و فضاسازی به یادماندنی، تجربه‌ای منحصر به فرد و سرگرم‌کننده را برای گیمرها به ارمغان می‌آورد. خصوصیاتی همچون سبک هنری و گیم پلی این بازی شما را حیرت زده خواهد کرد. این بازی بدون شک یکی از بهترین آثار سبک ماجراجویی-معمایی سال ۲۰۲۳ است که به هیچ وجه نباید آن را از دست داد.

در این بازی المان‌هایی همچون خشونت و ترس در آن دیده نمی‌شود. این بازی محتوای آسیب‌رسان شدیدی ندارد و انجام آن برای کودکان بلامانع است.

حل برخی معماهای بازی و پیشروی در محیط آن نیازمند دانش زبان انگلیسی خواهد بود. نظام رده بندی سنی اسرا انجام این بازی را برای کودکان کوچک‌تر از ۷ سال مناسب نمی‌داند. این بازی توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای مجوز انتشار گرفته است.

کد خبر 6084980 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون
  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد
  • شوخی گلزار با مردم
  • شوخی محمدرضا گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • شوخی گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • محمدرضا گلزار و «پانتومیم» نمره قبولی می‌گیرند؟
  • امتناع بازیکنان از امضا و چالش بزرگ خطیر/ استقلال در خطر سقوط!
  • اطلاعیه قطعی برق در روز جمعه
  • بازی «Viewfinder» در سبک معمایی منتشر شد