Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهره ابوطالبیان شامگاه جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اضافه کرد: ستایش ایلوخانی تنیس باز همدانی این اردو شانس کسب سهمیه را دارد و امیدوارم همانند مسابقات داخلی بتواند در این رقابت های انتخابی نیز درخشان ظاهر شود.

وی گفت: پس از برگزاری اردوی مشترک قرار است مسابقات انتخابی بین شرکت کنندگان برگزار شود و در نهایت ۲ ورزشکار برتر آسیای میانه مجوز حضور در قهرمانی آسیا را کسب می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طالبیان بیان کرد: برگزاری این اردو تاثیر بسزایی در روند روبهرشد دختران تنیس روی میز کشورمان خواهد داشت به ویژه اینکه در بخش هوپس نخستین تجربه حضورشان است.

مربی تنیس روی میز هوپس دختران کشور خاطرنشان کرد: سطح منتخبان تنیس روی میز کشورمان با برگزار مسابقه مقابل حریفان آسیایی میانه ارزیابی خواهد شد تا بدانیم در چه جایگاهی قرار داریم.

ابوطالبیان افزود: بهترین های آسیای میانی در این اردوی انتخابی حضور خواهند یافت و بهترین فرصت برای ورزشکاران کشورمان برای کسب موفقیت است.

وی اظهار داشت: ۲ ورزشکار برتر این اردوی انتخابی سال آینده در مسابقات قهرمانی آسیا حضور می یابند که امیدوارم هر ۲ ایرانی باشند.

ستایش ایلوخانی ورزشکار به همراه زهره ابوطالبیان مربی در ترکیب تیم ملی هوپس و نوجوانان کشورمان شامگاه جمعه به اردوی انتخابی آسیای مرکزی به‌ میزبانی کشور ازبکستان اعزام شدند.

اردوی تمرینی هوپس و نوجوانان از یکم تا پنجم دی ماه در ازبکستان برگزار خواهد شد و پس از آن مسابقات انتخابی برای حضور در مسابقات آسیایی برگزار خواهد شد.

 ایلوخانی چندین مرحله عنوان قهرمانی هوپس تنیس روی میز کشور را کسب کرده است.

 زهره ابوطالبیان نیز در سال های اخیر یکی از مربیان موفق در هوپس تنیس روی میز کشور بوده و اکنون در ترکیب تیم ملی به ازبکستان اعزام شد.

همدان یکی از قطب های اصلی تنیس روی میز کشور است.

۵۰۰ ورزشکار تنیس روی میز در سطح استان همدان فعالیت دارند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 استان همدان تیم ملی دی ماه عنوان قهرمانی مسابقات قهرمانی آسیا قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۰۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تور جهانی تنیس در مازندران

امیر دریایی رئیس هیات تنیس مازندران گفت: مسابقات تور جهانی تنیس رده‌های سنی (تنیس جونیور) با حضور ورزشکارانی از کشور‌های مختلف جهان در مجموعه ورزشی آسایش ساری شروع به کار کرد.

او افزود: تور جهانی تنیس جونیور، رقابت‌های بین المللی مخصوص جوانان است که ورزشکاران زیر ۱۸ سال در آن حاضر می‌شوند تا برای بالا بردن رنکینگ خود، امتیاز کسب کنند.

دریایی گفت: این رقابت‌ها محدودیتی در تعداد برگزاری ندارد اما هر کشوری با توجه به جایگاه جهانی تنیس خود، می‌تواند تا سطح خاصی آن را برگزار کند که هر چقدر سطح مسابقه بالاتر باشد، امتیاز قابل دریافت برای بازیکنان نیز بالاتر می‌رود.

رئیس هیات تنیس مازندران افزود: تور جهانی تنیس J ۳۰ برای تنیسور‌های رده سنی زیر ۱۸ سال از دیروز دوم اردیبهشت ماه آغاز شده است.

دریایی با اشاره به اینکه پیش از ۲۵ کشور برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کردند، گفت: در حال حاضر حدود ۱۰۰ ورزشکار دختر پسر از کشور‌های روسیه، مولداوی، ترکیه و همچنین ایران برای حضور در این رقابت‌ها شرکت کرده اند.

او افزود: مدت برگزاری این تور ورزشی ۲ هفته‌ای است که هر هفته به صورت جداگانه برگزار می‌شود.

رئیس هیات تنیس مازندران در پایان گفت: در گذشته کشور ایران اجازه برگزاری مسابقات تا سطح J ۳۰ را داشت، اما در گذر زمان موفق شد که مسابقات J ۶۰ و J ۱۰۰ را برگزار کند و امسال نیز جواز برگزاری مسابقات J ۲۰۰ را نیز دریافت کرد که سطح دوم رقابت‌های جوانان است. برترین سطح این رقابت‌ها J ۳۰۰ است که به زودی اجازه کسب آن را نیز دریافت کنیم. البته در حال حاضر ایران تنها کشوری در غرب آسیا است که رقابتی در این سطح را برگزار می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • بانوان هاکی سالنی با مربی خارجی به آسیا می‌روند
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی
  • شوک دوم به جودو/ شانس حضور در قهرمانی جهان هم از دست رفت
  • نبی رضایی: نشان دادیم می‌توانیم در پاریس مدعی باشیم
  • ۴ سهمیه با قایقرانی چاشنی تاریخ‌سازی دختران ایران
  • دختران قایقران ایران تاریخ سازی کردند
  • اولین سهمیه المپیک قایقرانی نصیب فاطمه مجلل
  • علی‌ آقامیرزایی جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد
  • کسب اولین سهمیه قایق دونفره در تاریخ قایقرانی ایران