Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@19:19:26 GMT

عبدالهی جانشین کلانتری در تیم امید گناوه شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۸۰۲۷۸

عبدالهی جانشین کلانتری در تیم امید گناوه شد

در جلسه شب گذشته هیئت مدیره امیدگناوه، حسین عبدالهی با اتفاق آرا سرمربی امید در لیگ دسته دوم فوتبال کشور شد.

صادق عبدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان گناوه اظهار داشت: در جلسه‌ای که شب گذشته اعضا هیئت مدیره برای انتخاب سرمربی تشکیل دادند، هیئت مدیره با چند گزینه رایزنی کردند که با آن‌ها نتوانستیم به توافق دست پیدا کنیم و در نهایت به اتفاق آرا حسین عبدالهی که دارای مدرک A آسیا است به عنوان سرمربی تا پایان فصل انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیئت مدیره تیم فوتبال امید گناوه افزود: در این نشست عباس پهلوان‌زاده،  فضل الله صیادی به عنوان مربی و ابراهیم مزارعی به عنوان بدنساز تعیین شدند و به زودی کار خود را شروع خواهند کرد.

عبدالهی در رابطه با برنامه آینده امید گناوه گفت: طبق صحبت‌هایی که در جلسه شب گذشته صورت گرفت قرار است به‌زودی کادر فنی اسامی خروجی و همچنین لیست ورودی جدید بازیکنان مدنظر خود را به هیئت مدیره اعلام تا در رابطه با جذب آن‌ها تصمیم‌گیری لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد: سه بازیکن نیز که از بازیکنان بسیار خوب هستند، تاکنون و پس از اعلام نظر سرمربی کارهای جذب آن‌ها صورت گرفته و به زودی اگر مشکلی پیش نیاید جذب آن‌ها انجام خواهد شد همچنین با یک بازیکن از سهمیه زیر۲۱ سال نیز طبق نظرسرمربی مذاکرات آغاز شده است که امیدواریم بزودی جذب شود و در نهایت نیم فصل دوم نتایج قابل قبولی بدست بیاوریم و نماینده شایسته‌ای برای شهرستان گناوه و استان بوشهر باشیم.

به گزارش فارس، امیدگناوه که دیر هنگام کار خود را در رقابت‌های لیگ دسته دو فوتبال کشور شروع کرده بود، تا نیم فصل با هدایت علی‌اصغرکلانتری در رده هشتم جدول قرار گرفت که پس از پایان نیم فصل کلانتری از هدایت امید استعفا داد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال کلانتری حسین عبدالهی لیگ دسته دو امید گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۰۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافقات دوجانبه میان افغانستان و پاکستان

ذبیح الله مجاهد سخنگوی طالبان درباره توافقات تجاری افغانستان و پاکستان گفت مذاکرات دوجانبه میان هیئت حکومت سرپرست افغانستان به سرپرستی محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت و هیئت جمهوری اسلامی پاکستان به سرپرستی محترم محمد خُرم آغا، معین وزارت تجارت آن کشور صورت گرفت.

 در این مذاکرات دو روزه بر جداسازی سیاست از تجارت روابط تجارتی و ترانزیتی بدون موانع جهت منافع مردم دو کشور تاکید شد و توافقات ذیل صورت گرفت .

هیئت دوطرف روی موافقت نامه آپتا بحث نمودند و فیصله گردید تا موافقت نامه آپتا الی دوماه دیگر نهایی گردد.

 توافق صورت گرفت که جانب پاکستان حداکثر در جریان 6 ماه آینده تسهیلات انتقال کالاها را از کانتینرهای بین المللی به کانتینرهای محلی (CROSS - STUFFING) در بنادر کراچی فراهم می کند.

 در رابطه به تجارت ترجیحی توافق گردید که به ۱۰ قلم از اموال صادراتی از جمله ۸ قلم محصولات زراعتی و ۲ قلم اموال صنعتی ترجیحات تعرفوی از سوی هر دو طرف داده میشود.

 روی سند ورود موقت برای تردد آزاد لاریها به مدت یک سال به دوره آزمایشی میان دو کشور توافق صورت گرفت که از اول ماه می ۲۰۲۴ تطبیق خواهد شد.

 روی انتقال کالاها به طور ترانزیت از طریق میادین هوایی دو کشور (MULTI-MODAL AIR TRANSIT) در دو ماه آینده توافق صورت گرفت.

در رابطه به اقدامات اخیر پاکستان روی اموال ترانزیتی ،افغانستان توافق صورت گرفت تا الزامیت بانک گرانتی طی یک هفته برداشته و کمافی سابق به بیمه اکتفا شود و همچنین جانب پاکستان تعهد نمود تا برای رفع سایر موانع به مشوره جانب افغانستان اقدامات لازم روی دست گیرد.

جانبین از تجارت جنس به جنس بارتر) منصرف شده و روی ایجاد و توسعه روابط بانکی میان دو کشور توافق کردند. . روی صادرات ذغال سنگ افغانستان به پاکستان بحث گردید و جانب پاکستان آمادگی شان را برای خریداری به نرخ جهانی اعلام داشتند.

 توافق صورت گرفت که به ضدعفونی شدن پنبه صادراتی در داخل افغانستان اکتفا شود.

 قابل یادآوری است که سفر هیئت بلندپایه جمهوری اسلامی پاکستان تحت ریاست محترم محمد خُرم آغا، معین وزارت تجارت آن کشور به دعوت رسمی وزارت صنعت و تجارت امارت اسلامی افغانستان به هدف تحکیم و گسترش روابط تجارتی و ترانزیتی دو کشور صورت گرفته بود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • توافقات دوجانبه میان افغانستان و پاکستان
  • نبود پایگاه امداد دریایی گناوه یک‌زنگ خطر است!
  • جنجالی‌ترین جابه‌جایی مدیریتی در سال ۲۰۲۳
  • مقصد غیرمنتظره یحیی گل‌محمدی
  • جلسه شصتم شورای توسعه فرهنگ قرآنی برگزار شد
  • چراغ سبز گل‌محمدی برای حضور در تیم ملی امید
  • گل محمدی در آستانه بازگشت به فوتبال | موافقت اولیه با پیشنهاد جدید
  • فوری | گل محمدی در آستانه بازگشت به فوتبال | موافقت اولیه با پیشنهاد جدید
  • موافقت اولیه گل‌محمدی با پیشنهاد فدراسیون فوتبال
  • استعفای مدیرعامل بزرگترین سازنده هواپیما در جهان