Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از اعضای هیئت فرزندان شهدای اسلام شامل فرزندان شهدای شاخص ارتش جمهوری اسلامی ایران با امیر سرلشکر موسوی دیدار و گفتگو کردند.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در این دیدار که در محل ستاد ارتش انجام شد فرزند شهید قلیچ‌خانی نماینده اعضای هیئت فرزندان شهدای اسلام، این هیئت را نمونه موفق گردهمایی فرزندان شهدا به ویژه فرزندان شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: هدف از شکل‌گیری این هیئت، ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت فارغ از هر تفکر حزبی، جناحی و گرایش سیاسی بوده و اعضای آن به واسطه برکت و شأن خون پدران شهیدشان برای زنده نگه داشتن یاد شهدا تلاش بسیاری کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین فرزند شهید صفا برگزاری یادواره ملی شهدای ارتش با استفاده از ظرفیت فرزندان شهدا را از دغدغه‌های هیئت فرزندان شهدای اسلام دانست.

فرزند شهید میرزایی نیز حضور فرمانده کل ارتش و سایر فرماندهان عالی رتبه آجا در هیئت فرزندان شهدای اسلام را امیدبخش و مایه استمرار حرکت این هیئت دانست و از آن به عنوان یک مطالبه معنوی یاد کرد.

لزوم تلاش ارتش جمهوری اسلامی ایران برای تبیین و معرفی شهدای آجا در سطح رسانه‌های جمعی و استفاده از ظرفیت فرزندان شهدا برای حضور در یگان‌ها و سخنرانی در جمع کارکنان برای ارتقاء روحیه ایثار و شهادت از دیگر مطالبات و انتظار‌های فرزندان شهدای ارتش از امیر سرلشکر موسوی بود.

امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش نیز در این دیدار، حضور در جمع خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران را توفیقی بزرگ دانست و گفت: این دیدار‌ها موجب می‌شود تا مسئولان فارغ از تمامی مشغله‌های کاری و فکری یک بار دیگر اولویت‌های مهم برای‌شان یاد آوری شود و آن توجه به یاد شهدا و تذکر این نکته است که تمام داشته‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون فداکاری شهدای والامقام، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های معظم آنان است.

وی افزود: اگر کسی می‌توانست برای نسل جدید ما به درستی تشریح کند که کشور ما چه گردنه‌های خطرناک و حوادث سهمگینی را پشت سر گذاشته و چه کسانی با چه شرایطی مملکت اسلامی‌مان را از گزند حوادث مصون داشته‌اند شاید امروز بسیاری از مشکلات‌مان حل می‌شد.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه کشور ما حوادث سختی را گذرانده تا به وضعیت کنونی رسیده است گفت: حوادث و اتفاقاتی که این روز‌ها رخ می‌دهد در مقایسه با دوران هشت سال دفاع مقدس قابل مقایسه نیست و وقتی آن دوران را در ذهن تداعی کنیم متوجه یاری خداوند و کار بزرگ شهدا می‌شویم و به این مطلب مهم دست می‌یابیم که چقدر بدهکار شهدا هستیم.

گفتنی است در این دیدار فرزندان شهدای شاخص ارتش از جمله شهیدان آبشناسان، کشوری، درویش، جاهدی، شیرودی، اسماعیلی، عسکری، تولایی، آهنگرانی، آذین، جلوسی، میرزایی، اردستانی، یاسینی، بابایی، صفا و همسر شهید حسینی حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران امیر موسوی فرمانده کل ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۰۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یگانی از ارتش در کهگیلویه و بویراحمد مستقر شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار استقرار و راه اندازی یگانی از ارتش جمهوری اسلامی در این استان شد و گفت: این خواسته مردم از فرمانده ارتش است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دوگنبدان، سید علی احمدزاده در اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده کل ارتش، اظهار داشت: انتظار می‌رود فرمانده ارتش برای استقرار یگانی از ارتش در این استان اهتمام داشته باشند و مجموعه دولت و نیروهای نظامی نیز آمادگی کامل برای همکاری را دارند و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه 208 شهید از دو هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد ارتشی هستند، عنوان کرد: 113 آزاده، 540 جانباز و 7 هزار رزمنده ارتشی در این استان داریم در حالی هیچ یگانی از ارتش در دوران جنگ 8 ساله در این دیار مستقر نبوده است‌.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: برگزاری باشکوه کنگره بزرگ شهدای کهگیلویه و بویراحمد در پاییز امسال برنامه‌ریزی شده که امروز با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتشی استان کار وارد فاز اجرایی شده و به تناسب یادواره و اجلاسیه‌های متعدد شهدا برگزار خواهد شد.

احمدزاده طنین صدای دوباره شهید و شهادت در این دیار را مایه افتخار دانست و افزود: مردم ایران اسلامی قدردان نیروهای نظامی به عنوان مدافعان امنیت و حافظان منافع کشور هستند و می‌دانند آرامش جامعه مرهون از خودگذشتگی این عزیزان است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرمانده کل ارتش: ایران به هر کجای رژیم صهیونیستی را لازم باشد موشک می‌زند/ اگر باز هم خطایی سر بزند قدرتمندتر از قبل پاسخ می‌دهیم/ زوایای مختلف عملیات‌ها 10 تا 20 سال بعد گفته می‌شود
  • یگانی از ارتش در کهگیلویه و بویراحمد مستقر شود
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • ورود فرمانده کل ارتش ایران به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • فرمانده کل ارتش میهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • آیت الله رئیسی اسلام‌آباد را به مقصد لاهور ترک کرد
  • رئیسی اسلام‌آباد را به مقصد لاهور ترک کرد