Web Analytics Made Easy - Statcounter

شمار زیادی از مردم الجزایر روز جمعه علیه انتخاب «عبدالمجید تبون» به عنوان رئیس جمهور جدید این کشور دست به تظاهرات زدند.

قدس آنلاین؛ به نقل از النشره، شمار زیادی از مردم الجزایر بعد از نماز جمعه علیه انتخاب «عبدالمجید تبون» به عنوان رئیس جمهور جدید این کشور دست به تظاهرات زدند.

معترضان الجزایری خواهان تحقق اصلاحات واقعی در کشور شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها با سردادن شعارهایی مانند «هرگز عقب نخواهیم نشست»، «متوقف نخواهیم شد» و «با دروغگویان مذاکره نخواهیم کرد» بر تداوم جنبش مردمی این کشور تأکید کردند.

این تظاهرات، یک هفته پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری الجزایر و انتخاب تبون برگزار شد.

کمیته مستقل انتخابات الجزایر، جمعه گذشته اعلام کرد که تبون با ۵۸.۱۵ درصد آرا، پیروز ششمین انتخابات ریاست جمهوری الجزایر شده است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تظاهرات الجزایر عبدالمجید تبون رئیس جمهور جدید الجزایر انتخابات ریاست جمهوری الجزایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۰۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه بعد از نماز جمعه

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی عصر چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران خاطر نشان کرد: دفاع مشروع و مقتدرانه نظام اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی اقتدار و عزت نظام اسلامی را بیش از پیش نشان داد.

محمودی افزود: شهادت شهدای کنسولی ایران در سوریه در حمله تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل تعرض به حاکمیت ایران اسلامی بود که پاسخ به این جنایت مطالبه عمومی ملت ایران بود و بابت این پاسخ مقتدرانه سپاسگزار فرماندهی کل قوا و نیروهای مسلح هستیم.

وی با تقدیر از تجمعات و برنامه‌های مردمی که طی روزهای اخیر برگزار شد، گفت: نمازگزاران جمعه در این هفته بعد از اقامه‌ نماز جمعه در حمایت و تشکر از این اقدام قاطع و انقلابی و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی اسرائیل که با عنوان جمعه‌های خشم ادامه دارد، دست به تظاهرات خواهند زد.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: این تظاهرات در شهرستان‌ها و بخش‌های کشور علی الخصوص استان تهران بعد از نمازهای جمعه و در تهران از دانشگاه تهران به سوی میدان انقلاب برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تظاهرات تجلیل از نیروهای مسلح
  • رئیس جمهور هوادار روسیه در سودای نخست‌وزیری کرواسی
  • برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه بعد از نماز جمعه
  • نمازگزاران شهر و استان تهران در محکومیت اسرائیل تظاهرات می کنند
  • برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه و محکومیت رژیم صهیونیستی بعد از نماز جمعه
  • برگزاری تظاهرات تشکر از دفاع مشروع سپاه بعد از نماز جمعه
  • برگزاری تظاهرات ضد صهیونیستی گیلانی ها در حمایت از مردم غزه
  • عذرخواهی رئیس جمهور کره‌جنوبی پس از شکست حزبش در انتخابات پارلمانی
  • قدردانی امام جمعه اشنویه از عملیات وعده صادق
  • تقوی: داورزنی نمی‌خواست رئیس شوم/ به کسی باج نمی‌دهم