Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروز سی آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سه مصدوم براثر برخورد خودروی پراید با درخت فرهاد کاوه آهنگران سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: بامداد امروز حادثه برخورد یک دستگاه خودروی پراید با یک اصله درخت و محبوس شدن سه سرنشین این خودرو در اتوبان چمران به ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرهاد کاوه آهنگران افزود: نیرو‌های امدادی از ایستگاه‌های ۶ و هفت آتش نشانی به محل حادثه اعزام و هر سه مصدوم نجان یافتند و تحویل عوامل اورژانس شدند.

او گفت:حال هر سه مصدوم وخیم گزارش شده است.   بلعیدن بیش از یک کیلو تریاک از سوی مسافر هوایی سرهنگ "ذبیح الله دلاور" رئیس پلیس فرودگاه اصفهان اظهار داشت: ماموران انتظامی مستقر در فرودگاه اصفهان حین کنترل مسافر‌های عبوری به یکی از آنان مشکوک و او را با دستگاه بادی اسکنر مورد بازرسی بدنی قرار دادند.

او افزود: در بازرسی بعمل آمده مشخص شد بسته‌هایی مشکوک در بدن او است که متهم به بیمارستان منتقل شد و پس از تخلیه معده او ۹۷ بسته تریاک به وزن یک کیلو و ۲۹۰ گرم کشف شد.
این مقام انتظامی بیان داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس فرودگاه اصفهان تاکید کرد: پلیس فرودگاه اجازه ورود و یا خروج هیچ گونه مواد افیونی را نخواهد داد و با این افراد برخورد قاطع و قانونی می‌شود.   کشف محموله پارچه قاچاق در اصفهان سرهنگ "حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی اصفهان حین گشت زنی در یکی از خیابان‌های شهر اصفهان به یک وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: این خودرو حامل ۳۷۵ طاقه پارچه خارجی بود که راننده خودرو مدارک گمرکی و مجوز‌های مربوطه را ارائه نداد و خودرو و محموله متوقف شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۵ میلیارد ریال اعلام شده، بیان داشت: در این رابطه یک نفر نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان هر گونه فعالیت در زمینه وارد کردن، نگهداری و توزیع کالای قاچاق را زمینه ساز رکود اقتصادی کشور و یکی از عوامل افزایش بیکاری جوانان دانست و اظهار داشت: مشارکت مردمی با پلیس در شناسایی و برخورد با این گونه مجرمان تاثیر به سزایی دارد.   بازگشت ۴۵۰ میلیارد ریال اموال مسروقه به دست مال باختگان سردار" مهدی معصوم بیگی" فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر استرداد اموال مسروقه به مال باختگان، این موضوع به صورت یک اولویت در دستور کار جدی نیروی انتظامی قرار گرفته است.

او افزود: در همین رابطه کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی استان اصفهان طی یک ماه گذشته با تلاش شبانه روزی و اقدامات ویژه اطلاعاتی و پلیسی خود موفق شدند، اعضای ۱۰ باندی که در زمینه سرقت‌های مختلفی از جمله سرقت منزل، خودرو، داخل خودرو، اماکن خصوصی و ... فعالیت می‌کردند را شناسایی و آن‌ها را دستگیر کنند.

سردار معصوم بیگی از کشف ۶۶۸ دستگاه خودرو، ۲۷۸ دستگاه موتورسیکلت، مقادیری سکه و طلاجات، لوازم منزل، لوازم و قطعات داخل خودرو، باتری و ECU خودرو و باتری‌های مخابراتی از مخفیگاه سارقان دستگیر شده طی مدت یک ماهه گذشته خبر داد و گفت: ارزش اموال مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۴۵۰ میلیارد ریال بوده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کشف این اموال موجی از شادمانی و رضایتمندی در مال باختگان ایجاد کرد، اظهار داشت: کم کردن فاصله وقوع تا کشف و توجه ویژه به کشف اموال مسروقه و استرداد آن‌ها به مال باختگان ۲ برنامه ویژه‌ای است که به طور جدی از سوی این فرماندهی دنبال می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی، با بیان اینکه وقوع جرم سرقت در جامعه ریشه‌های بسیاری دارد، گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که بیش از ۷۰ درصد سرقت‌ها نتیجه سهل انگاری و عدم رعایت اصول ایمنی در مراقبت از اموال توسط مال باختگان بوده و اگر مردم به توصیه‌ها و هشدار‌های پلیس توجه کنند می‌توانند فرصت ارتکاب جرم را از سارقان بگیرند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، گفت: به شهروندان توصیه می‌کنیم خودرو‌های خود را به تجهیزات ضد سرقت نظیر دزد گیر، قفل فرمان، سوئیچ مخفی و ... مجهز کرده و حتی برای یک لحظه هم که شده خودرو و موتورسیکلت خود را به صورت روشن رها نکنند، همچنین از نگهداری طلاجات، سکه، ارز و وجوه نقد بسیار بالا در منازل خود، خودداری کرده و این اقلام را به صندوق امانات بانک‌ها بسپارند.   انتهای پیام/م

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۱۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه

سرهنگ فارسی گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر و کنترل محور‌های مواصلاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی مراغه در یک عملیات ویژه و با تحقیقات فنی و پلیسی از فعالیت ۲ نفر که با یک دستگاه خودروی پراید در زمینه قاچاق عمده مواد مخدر فعالیت می‌کردند مطلع و موضوع در دستور کار عملیاتی پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با شناسایی کامل مسیر عبور سوداگر مرگ و نوع خودروی وی با هماهنگی‌های لازم تیم‌های ویژه در محدوده شهرستان وارد عمل شدند.

 فرمانده انتظامی مراغه ادامه داد: در یک عملیات غافلگیرانه ماموران با تعقیب و مراقبت لازم خودرو را توقیف و در بازرسی از آن مقدار ۴۴ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه ۲ نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد خاطرنشان کرد: مبارزه بی‌امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر در دستور کار بوده و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال