Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام علی ستوده رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بم گفت: شانزدهمین سالگرد وآئین گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان زلزله دلخراش پنجم دی‌ماه بم با حضور مسئولان کشوری و استانی در محل آستان امامزاده زید (ع) این شهرستان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این ویژه برنامه با عنوان شبی در محضر قرآن کریم چهارشنبه شب مصادف یا چهارم دیماه با حضور امیردریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی، جمعی از قاریان برجسته کشوری و شهرستانی و مسئولان استانی برگزار می‌شود.

هرساله یادبود قربانیان زلزله دی ماه ۸۲باحضور افراد مختلف دراین شهر تاریخی برگزار می شود.

  پنجم دی ماه سال ۱۳۸۲ زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۶.۶ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر)، شهرستان بم و حوالی آن در ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر کرمان را لرزاند.

بر اساس آمار رسمی تعداد جان باختگان این زلزله ۲۶ هزار و ۲۷۱ نفر اعلام شد اما آمارهای غیررسمی تا پنجاه هزار کشته برای این زلزله را تخمین زد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زلزله کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۱۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روحانی جهادی خوی درگذشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حجت الاسلام مصطفی حاجی حسینلو از روحانیون جهادی شهرستان خوی در سانحه رانندگی به دیار باقی شتافت.

وی از روحانیون جهادی شهرستان خوی بود که‌در زلزله خوی به صورت جهادی وارد میدان شده و برا کودکان زلزله زده برنامه های شاد اجرا می کرد.

وی همچنین در عرصه تبیین و برگزاری مراسم شهدا فعال بود.

دیگر خبرها

  • مسابقات منطقه‌ ای کشتی باچوخه در جوین برگزار شد
  • حضور کشور‌های اسلامی در جشنواره مد و لباس مداومت
  • زمین از مردم، ساخت و ساز از مسئولان
  • گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید سید محمد حجازی در خوی
  • سومین سالگرد شهادت «سردار سید محمد حجازی» در کرمان
  • سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی در کرمان
  • روحانی جهادی خوی درگذشت
  • سالگرد درگذشت دست‌نشان با حضور کادرفنی نساجی
  • شورای اداری استان سمنان برگزار شد
  • دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد