Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اجتماعی ــ رئیس کمیته امداد سوادکوه شمالی، گفت: در هشت ماهه سال جاری ۳ میلیارد و ۱۰۴ میلیون تومان مستمری به یکهزار و ۳۳۴ خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان سوادکوه شمالی پرداخت شد.

به گزارش ایکنا از مازندران، علی‌مراد نصوری، رئیس کمیته امداد سوادکوه شمالی گفت: رئیس کمیته امداد سوادکوه شمالی، گفت: یکهزار و ۳۳۴ خانوار تحت حمایت کمیته امداد در این شهرستان طی هشت ماه سال جاری به ارزش ۳ میلیارد و ۱۰۴ میلیون تومان مستمری پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نصوری تصریح کرد: تامین معیشت مددجویان از اهداف اصلی این نهاد بوده به گونه‌ای که در کنار پرداخت مستمری خدماتی نظیر پرداخت کمک‌های بلاعوض، پرداخت وام‌های کارگشایی و... به مددجویان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این مدت ۱۴۴ میلیون تومان کمک بلاعوض به ۴۹۳ خانوار در خصوص، لوازم ضروری منزل، کمک‌های موردی، ازدواج، تامین شهریه دانشجویی و... پرداخت شد، افزود: به ۱۱۶ نفر وام ضروری نیز جهت رفع مشکلات ضروری نیازمندان به مبلغ ۵۸۳ میلیون تومان پرداخت شد تا مشکلاتی نظیر تامین لوازم ضروری منزل، تعمیرات ساختمان، شهریه دانشجویان، پرداخت بدهی‌ها و ... مرتفع شود.

رئیس کمیته امداد سوادکوه شمالی، اظهار کرد: با نیازسنجی‌های صورت گرفته از خانوار‌های نیازمند با استفاده از ظرفیت‌های شوراها، دهیاری‌ها، بسیج محلات و... تلاش می‌شود تمامی نیازمندان از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

نصوری یادآور شد: در سوادکوه شمالی یکهزار و ۳۳۴ خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: مددجویان کمک بلاعوض ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۱۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارک مالی پرسپولیس از سوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای تایید شد

مدارک مالی باشگاه های پرسپولیس در خصوص تسویه با طلبکاران داخلی و خارجی مورد تایید قرار گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، باشگاه پرسپولیس برای دریافت مجوز حرفه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا تمام مدرک‌های مالی خود را بارگذاری کرد تا تاییدیه لازم را دریافت کند.

کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال به عنوان مرجع رسیدگی به مدرک‌های ارسالی با بررسی تمام پرونده‌های جاری و پیشین باشگاه در سطح طلبکاران داخلی و خارجی آنها را تأیید و نتیجه بررسی‌های خود را به AFC ارسال کرد.

همچنین خود اظهاری اعضای فصل جاری تیم مبنی بر دریافت مطالبات خود تا تاریخ دهم دی ماه ۱۴۰۲ نیز مورد تأیید کمیته صدور مجوز حرفه ای قرار گرفت و به AFC ارسال شد.

از این رو پرسپولیس هیچ پرونده جاری مالی ندارد و آنها تنها باید موارد مرتبط با واگذاری مالکیت به بخش خصوصی را تا عصر فردا بارگذاری کنند که مورد بررسی سه روزه کمیته صدور مجوز حرفه ای قرار بگیرد و نظر نهایی در این باره اعمال شود.

شایان ذکر است دوشنبه گذشته بلوک ۸۵ درصدی سهام باشگاه پرسپولیس بالاخره در تالار فرابورس به فروش رفت تا کنسرسیوم بانکی به عنوان صاحبان اصلی این مجموعه انتخاب شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مذاکرات برای افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • اعتراض به کسر از حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟
  • مدارک مالی پرسپولیس از سوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای تایید شد
  • اعطای وام ضروری به بازنشستگان + شرایط پرداخت