Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم جشن ازدواج ۳۱ زوج جوان در شب یلدا در شهرستان سیل زده پلدختر برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، برای ۳۱ زوج جوان در شهر سیل ‌زده پلدختر مراسم جشن عروسی به همراه اهداء جهیزیه در شب یلدا از طرف جمعیت امام رضایی‌ها برگزار خواهد داشت.

 

جمعیت امام رضایی‌ها، به عنوان یک سازمان مردم نهاد (NGO) با مأموریت بین‌المللی در جریان فوریت‌ها و حوادثی همچون زلزله، سیل و مسائلی از این دست، از ساعات اولیه سیل در اوایل سال 98 در استان لرستان تا به امروز حضور پررنگ داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شناسایی زوج‌های جوان که جهیزیه‌های خود را در جریان وقوع سیل از دست داده‌اند و توان تهیه جهیزیه را نداشته‌اند، صورت گرفته و ۳۱ دست جهیزیه شامل ۴۳ قلم کالای لوازم اصلی از جمله یخچال، فرش، کلیه لوازم آشپزخانه، لباسشویی، جاروبرقی و... تهیه و به این زوج ها تحویل داده شده است.

 

بر اساس این گزارش، در مراسم جشن ازدواج 31 زوج سیل زده پلدختر بیش از یک هزار و 700 نفر از اقوام عروس و دامادها دعوت شده و مهمان جمعیت امام رضایی‌ها خواهند بود.

 

گفتنی است، هزینه‌های عروسی این زوج ها توسط هموطنان خیر و نیکوکار از سراسر کشور جمع‌آوری شده است و خیرین می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری #888*780* با تلفن‌های همراه خود اقدام به واریز کمک‌های نقدی نموده و یا درصورت تمایل به پیوستن به جمعیت امام رضایی‌ها با شماره تلفن 02178080 تماس حاصل نمایند.

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد انتخابات مسجد نماز جمعه طرح ملی فهما خطبه های نماز جمعه انتخابات مجلس خطبه نماز جمعه روزنامه جوانان سیل زده پلدختر ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۱۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط جوان ۲۲ ساله از کوه در شهر خور

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان خور و بیابانک گفت: عصر روز سه شنبه سقوط یک جوان ۲۲ ساله در محدوده چشمه ایزد آباد شهر خور از کوه گزارش و بلافاصله عملیات نجات آغاز شد.

سید موسی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار داشت: طی تماس با مرکز عملیات EOC جمعیت هلال احمر استان اصفهان، سقوط یک جوان ۲۲ ساله در محدوده چشمه ایزد آباد شهر خور از کوه حوالی ساعت ۱۷ امروز _سه شنبه هفتم فروردین_ گزارش شد.

وی افزود: یک تیم عملیاتی ۵ نفره به منطقه مذکور اعزام شد که طی عملیاتی بسیار حساس و سخت به همت نیروهای نجاتگر هلال احمر شهرستان خوروبیابانک و رئیس اداره ورزش و جوانان، اقدامات امداد و نجات صورت گرفت.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خوروبیابانک ادامه داد: این جوان حادثه دیده به پایین کوه انتقال یافت و تحویل پرسنل اورژانس خوروبیابانک شد.

کد خبر 739493

دیگر خبرها

  • اهدای جهیزیه به ۴۶ زوج جوان سردشتی
  • اهدای ۱۷۹۶ سری جهیزیه و لوازم ضروری به نوعروسان نیازمند
  • اهدای ۱۷۹۴ سری جهیزیه و لوازم ضروری به نوعروسان نیازمند
  • اهدای 1794 سری جهیزیه و لوازم ضروری به نیازمندان خراسان جنوبی
  • سقوط جوان ۲۲ ساله از کوه در شهر خور
  • دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی گتوند
  • علی‌اصغر رضایی‌نیک؛ دوبلور جوان بر اثر ایست قلبی درگذشت
  • دوبلور جوان بر اثر ایست قلبی درگذشت
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در شهرستان پلدختر
  • مازندران میزبان تور جهانی تنیس