Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با عقد تفاهم‌نامه‌ای در قالب تحلیل اطلاعات مکان‌محور انتشار گازهای شیمیایی (سمی و بودار) با شهرداری تهران همکاری می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرج، واحد فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی تهران با عقد تفاهم‌نامه‌ای با مرکز نوآوری شهرداری تهران همکاری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تفاهم‌نامه، واحد فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج به‌منظور ارائه خدمات از طریق سامانه تحلیل اطلاعات مکان‌محور انتشار گازهای شیمیایی (سمی و بودار) در شهر تهران با این ارگان مشغول همکاری خواهد شد.

به گزارش آنا، این تفاهم‌نامه در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران، توسط نمایندگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و شهرداری تهران به امضا رسید.

انتهای پیام/4121/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۳۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی رئیس دانشگاه مراغه گفت: به منظور ایجاد و گسترش همکاری‏‌های آموزشی، پژوهشی، عمرانی و سرمایه گذاری در تولید و توسعه محصولات دانش‏ بنیان، تفاهم نامه  مشترک همکاری دانشگاه مراغه با شرکت صنعتی فولاد ماهان تبریز منعقد شده است.

محمد زادشکوریان افزود: استانداردسازی و سرمایه گذاری در تولید و توسعه محصولات دانش بنیان با در نظر گرفتن کلیه امکانات طرفین اعم از فنّی، تولیدی، نیروی انسانی و اطلاعات، تجربه و تخصص از دیگر اهداف این تفاهم نامه صنعتی و آموزشی است.

وی اضافه کرد: بهره‏ مندی از توانمندی‏‌های نیروی انسانی، دانش فنّی، تجهیزات و امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی به منظور حل معضلات و چالش های صنعت فولاد در اولویت برنامه‌های دانشگاه مراغه و این شرکت خواهد بود.

به گفته رئیس دانشگاه مراغه، ایجاد زمینه برای کارآموزی دانشجویان و فرصت مطالعاتی اساتید در این تفاهم نامه آمده است.

در دانشگاه مراغه ۳ هزار و ۵۰۰ دانشجو مشغول به تحصیل هستند.

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان
  • همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین فنی‌وحرفه‌ای و دانشگاه صنعتی همدان
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند