Web Analytics Made Easy - Statcounter

«پروانه اصلانی» روز شنبه در مراسم آغاز ثبت نام مسکن ملی برای  استان‌های تهران، قزوین و البرز که در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، از ساخت ٧٠ هزار واحد مسکن ملی برای شهر تهران خبر داد و گفت: ٢٠ درصد طرح اقدام ملی برای شهر تهران اختصاص یافت.

وی گفت: تا ساعت ١١ امروز (سی ام آذرماه) بیش از ٢٢ هزار و ٢١٣ نفر در استان تهران ثبت نام کردند که ظرفیت ٦٧ هزار نفر برای ثبت نام در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: در نیم ساعت نخست ثبت نام ظرفیت ثبت نام در شهر پردیس تکمیل شد و اکنون ثبت نام در پرند، ایوانکی و هشتگرد ادامه دارد.

اصلانی گفت: اکنون در پرند ٧ هزار و ٢٢ نفر ثبت نام کردند و ظرفیت ٢٠ هزار نفر برای ثبت نام وجود دارد.

بر اساس اظهارات اصلانی از وضعیت ثبت نام مردم تهران در شهر جدید هشتگرد تا ساعت ١١ امروز، ٤ هزار و ٧٥٢ نفر در شهر هشتگرد ثبت نام کردند و ظرفیت ثبت نام در این شهر هشت هزار نفر است.

وی خبر داد که در شهر جدید ایوانکی تاکنون  ٩٠٣ نفر ثبت نام کردند و ظرفیت ثبت نام در این شهر ١٥ هزار  نفر است.

مدیرکل دفتر اقتصاد و برنامه ریزی مسکن وزارت راه خبر داد که در استان البرز نیز ٢ هزار و ٦٩٠ نفر تاکنون ثبت نام کردند و در استان قروین ثبت نام‌ها به رقم یک هزار و ٥٨٨ نفر رسیده است.

وی خبر داد که  ثبت نام از مردم در شهر تهران به مرحله دوم خواهد رسید و گفت: بعد از پالایش اطلاعات ثبت نام کنندگان، مجددا برای ثبت نام در شهر پردیس، پرند، هشتگرد و ایوانکی سامانه باز خواهد شد. 

برچسب‌ها تسهیلات مسکن تهران وزارت راه و شهرسازی مسکن ارزان قیمت مسکن مهر اقدام ملی تولید و عرضه مسکن مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات مسکن تهران وزارت راه و شهرسازی مسکن ارزان قیمت مسکن مهر اقدام ملی تولید و عرضه مسکن مسکن تسهیلات مسکن تهران وزارت راه و شهرسازی مسکن ارزان قیمت مسکن مهر اقدام ملی تولید و عرضه مسکن مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۳۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسازی مسکن روستایی تنها از طریق مشارکت‌های مردمی امکان پذیر می‌شود

مجید جودی معاون بازسازی بنیاد مسکن گفت:  بخش عمده ای از پروژه های مسکن روستایی از طریق خود روستاییان اجرایی می شود بنابراین در روستا ها ما شاهد استفاده عمده از ظرفیت های مردمی هستیم.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ هزار قطعه زمین در قالب طرح جهش تولید مسکن به متقاضیان واگذار شده است گفت: همین واگذاری اراضی به متقاضیان برای مهاجرت معکوس خود نشان می دهد که شعار استفاده از ظرفیت های مردمی در جهش تولید محقق شده است.

جودی افزود : در حال حاضر روند نوسازی بیش از ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در روستاها همزمان با پرداخت تسهیلات ساخت۳۵۰ میلیون تومانی مسکن روستایی  آغاز شده و متقاضیان می توانند با دریافت این تسهیلات خود اقدام به ساخت مسکن کنند.

او گفت: نوسازی واحدهای مسکن روستایی خود از طریق همین مشارکت های مردم روستایی امکان پذیر خواهد شد و شاهد رونق بازار مسکن در روستاها خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ثبت نام از پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور تا چهاردهم فروردین
  • کاهش مدت زمان ساخت واحدهای مسکونی با واگذاری اراضی به مردم
  • نارضایتی شهروندان تهرانی از لایه روبی نشدن مسیل رودبار + فیلم
  • دهیاران در روستاها منابع درآمدی ایجاد کنند
  • چه پروژه‌ هایی در سال ۱۴۰۲ برای تهرانی ها افتتاح شد؟
  • افزایش خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان تهرانی
  • تکمیل ظرفیت واحد‌های بوم‌گردی مازندران تا ۲۴ فروردین
  • هشدار به تهرانی ها؛ وزش باد شدید در پایتخت
  • نوسازی مسکن روستایی تنها از طریق مشارکت‌های مردمی امکان پذیر می‌شود
  • تشکیل سه کارگروه برای تکمیل پروژه های نهضت ملی مسکن