Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@15:14:01 GMT

لوچسکو را به آرسن ونگر ترجیح می‌دهم

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۸۴۲۰۴

لوچسکو را به آرسن ونگر ترجیح می‌دهم

قرار است آرسن ونگر مربی مطرح فوتبال جهان و رییس بخش توسعه جهانی فیفا برای برگزاری یک دوره کلاس های پیشرفته مربیگری به ایران بیاید.

به گزارش« ورزش سه» این خبری است که ضمیمه عکسی از مهدی تاج در کنار آرسن ونگر در روزهای اخیر در رسانه ها منتشر شده است :« من البته واقعا خبر ندارم و شنیده ام که آرسن ونگر با آقای تاج ملاقات داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» مرتضی محصص رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون با بیان این جمله درباره ونگر گفت:« راستش را بخواهید آرسنال تیم مورد علاقه من است و متاسفانه مدتی است دچار تغییر و تحولات شده است. آرسن هم مدت ها است که به برنامه توسعه فوتبال فیفا پیوسته در این پست کار می کند.»


او درباره این سرمربی مطرح فوتبال جهان گفت:« ونگر فقط یک مربی فنی نیست، او اکونومیست هم هست. اگر اشتباه نکنم در سال 95-96 ونگر یک دوره کلاس در کشور بحرین برگزار کرد مثل کارلوس کی روش که در آن زمان کلاس هایی داشت.»


محصص درباره دلیل علاقه اش هم به آرسنال گفت:« راستش را بخواهید به خاطر ونگر به این تیم علاقه داشتم. از زمانی که آمد کارهایش را مطالعه می کردم؛ او تغذیه تیم را عوض کرد و اعتقاد عجیبی به تمرینات کششی داشت. در شروع کارش این موضوع منجر به شکایت بازیکنانی مثل تونی آدامز شد اما بعدها به آن ها ثابت شد که چقدر این کارها اهمیت دارند. او مربی متفاوتی بود و من مربیان متفاوت را دوست دارم.»


مدرس ایرانی فیفا در ادامه گفت:« ژوزه مورینیو مربی موفقی بوده اما چه چیزی از مورینیو در فوتبال باقی می ماند؟ اما از گواردیولا خیلی چیزها باقی مانده است. البته این ها نظر شخصی من است اما به شخصه برای مربی های اینگونه ارزش بیشتری قائل هستم. خیلی ها بنیتز را دوست ندارند اما او با لیورپول قبل از فینال و موفقیت برابر لیورپول توانسته بود چلسی را با مورینیو شکست بدهد. بعضی مربیان فرق می کنند.»


محصص در ارتباط با حضور احتمالی ونگر در ایران و برگزاری کلاس ها گفت:« نمی دانم چه کلاسی قرار است برگزارش شود. اگر توجیهی فیفا باشد سه چهار روز است اما اگر قرار باشد تنهایی کلاس را برگزار کند احتمالا یک یا دو جلسه خواهد بود. احتمال می دهم این کلاس راجع به تجربیات او و همچنین درباره نگرش فوتبال مدرن و تمرینات باشد. این مسایلی است که بسیار اهمیت دارد. »


کارشناس فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا ونگر گزینه خوبی می تواند برای تیم ملی هم باشد گفت:« بد نیست و می تواند یک گزینه باشد. من ونگر را وقتی از آرسنال رفت به خاطر علاقه شخصی دنبال می کردم و می دانم به عنوان کارشناس تلویزیونی هم کار می کند. من اما مربیانی مثل میرچا لوچسکو را بیشتر دوست دارم که الان به عنوان مشاور تیم ملی اکوادور کار می کند. پسرش هم الان سرمربی تیم ملی الهلال است. آرسن ونگر باآن تجربه ای که دارد به نظر به عنوان مشاور خیلی می تواند گزینه خوبی باشد.»


رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون در این باره که تاج گفته از بین برانکو و گزینه های ایرانی سرمربی تیم ملی را انتخاب می کند گفت:« جواب من این است که مربی ایرانی و خارجی نداریم. باید کسی سرمربی تیم ملی شود که از حاشیه دور شود. نمی خواهیم مشکلاتی که برای استقلال و ویلموتس پیش آمد تکرار شود. مربی باید بیاید که تمام فکر و ذکرش فوتبال باشد و ساعت های زیادی را وقت بگذارد. روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی بلژیک می گوید زمانی که مربی اورتون بودن بعد از هر بازی به همراه همکارانم ده بار فیلم بازی هایمان را نگاه می کردیم. من مربیانی امثال مارتینز را دوست دارم.»

مرتضی محصص(رئیس کمیته فنی) آرسنال شاختار دونتسک اوکراین فدراسیون فوتبال میرکو لوچسکو (سرمربی) آرسن ونگر (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسنال شاختار دونتسک اوکراین فدراسیون فوتبال آرسن ونگر سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۴۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سابق ایران قهرمان شد و رفت!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه هالک بانک با انتشار متنی در اینستاگرام ضمن تشکر از زحمات اسلوبدان کواچ سرمربی خود، پس از یک فصل از پایان همکاری با این مربی خبر داد.

اسلوبدان کواچ که سابقه هدایت تیم ملی والیبال ایران را نیز برعهده داشت، پس از کسب دو جام در لیگ و جام حذفی از هدایت هالک بانک ترکیه کنار رفت. البته با وجود کسب نتایج درخشان در مسابقات داخلی، کواچ نتوانست هالک بانک را به جمع چهار تیم پایانی لیگ قهرمانان اروپا برساند.

حالا باید دید مدیران باشگاه هالک بانک برای جایگزینی کواچ چه کسی را مد نظر خود قرار داده اند.به نظر می‌رسد یک مربی بزرگ فصل آینده هدایت این تیم را بر عهده خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند
  • دومین مربی تیم ملی هم جدا شد!
  • علی دایی سرمربی پرسپولیس می‌شود؟
  • امسال بالاخره سال قهرمانی پی‌اس‌جی است
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • مربی پیشین پرسپولیس سرمربی موقت تراکتور شد
  • حمایت ونگر از ژاوی: دوست دارم در بارسا بمانی
  • سرمربی سابق ایران قهرمان شد و رفت!
  • کاناوارو مربی جدید اودینزه شد
  • معرفی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش