Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد خبری دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، داوران دو بخش سرامیک و ‏کاریکاتور- کارتون دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر اعلام شد.‏

آثار بخش کاریکاتور- کارتون این دوره از جشنواره به دبیری کیارش زندی، با حضور ‏کامبیز درمبخش، جمال رحمتی و علی درخشی داوری می‌شود.‏

همچنین در بخش سرامیک به دبیری فرزاد فرجی، داوری آثار رسیده به جشنواره را مجید ضیایی، صادق باقری و ‏هیربد همت آزاد به عهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوران سایر رشته‌های هنری دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر شامل نقاشی، ‏خوشنویسی، نگارگری، مجسمه، گرافیک، عکاسی، تصویرسازی و هنرهای جدید نیز به زودی اعلام ‏خواهد شد.‏

دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، ۲۳ تا ۳۰ بهمن ۹۸ در نمایشگاه ‏بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.‏

کد خبر 4803437

منبع: مهر

کلیدواژه: دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر تئاتر ایران فیلم سینمایی سیزدهمین جشنواره سینماحقیقت موسیقی ایرانی کنسرت موسیقی جایزه سینمایی کارگردان تئاتر سینمای مستند سریال ایرانی موسیقی پاپ سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر بنیاد سینمایی فارابی فیلم کوتاه تماشاخانه ایرانشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۴۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظروف سفالی سوغات مسافران نوروزی در سفر به میبد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری میبد گفت: هرساله درعیدنوروز، شهرک صنایع دستی شهرستان میبد پذیرای صد‌ها مسافر نوروزی و گردشگر داخلی و خارجی است.
ذوالفقاری افزود: در شهرک صنایع دستی شهرستان میبد ۳۷ کارگاه سفال و سرامیک فعالیت دارند.
وی با بیان اینکه ظرف سفالی و سرامیکی، گلدان انواع نماد‌ها و تزئینات آشپزخانه در این کارگاه‌ها تولید می‌شود گفت: ۲۵۰ نفر به صورت مستقیم در این کارگاه‌ها و فروشگاه‌های سفال و سرامیک مشغول فعالیت هستند.
رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری میبد گفت: مرغ و ماهی، خورشید خانم از طرح‌های ماندگار و پرطرفدار ظروف سفالی و سرامیکی شهرستان میبد است که در طول سال به ویژه در عید از سوی مهمانان نوروزی و گردشگران داخلی و خارجی خریداری و به عنوان سوغات به همراه خود می‌برند.

دیگر خبرها

  • پایان فروردین ماه ؛ معرفی برترین های جشنواره کتابخوانی رضوی
  • ظروف سفالی سوغات مسافران نوروزی در سفر به میبد
  • معرفی داوران رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جوانان
  • بهترین زمان آموزش زبان دوم برای کودکان چه سنی است؟
  • معرفی داوران هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال
  • «سند ملی هنرهای تجسمی» در ۱۴۰۳ به سرانجام می‌رسد/ حضور ایران در دوسالانه ونیز و اکسپوی ژاپن
  • از مشق متفاوت ۲ هنرمند تا نقاشی که از نقش پدرانه‌اش مایه گذاشت
  • نقاشی کریم اهل بیت(ع) رونمایی شد
  • نقاشی کریم اهل بیت علیه السلام رونمایی شد
  • اهدای کتابچه معرفی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی فارس به مسافران نوروزی