Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-یکی از مراجع تقلید گفت: حکومت به دست مبارک مقام معظم رهبری است و بسیار متواضع هستند و برای ما افتخار است که رهبری و مدیریت کشور را بر عهده‌ دارند و فصل‌الخطاب هستند.

آیت‌الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان امروز در دیدار اعضای بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانش‌نامه انقلاب اسلامی اظهار داشت: موضوع ولایت‌فقیه دارای ریشه اصلی است که از زمان ولایت ذات اقدس حق گرفته‌ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در اصل ولایت‌فقیه هیچ‌ کسی منکر نیست و در محدودیت‌های ولایت اختلاف‌نظر وجود دارد، در زمان امام راحل نیز این موضوع وجود داشت.

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه ولایت‌فقیه دارای ریشه است تصریح کرد: موضوع ولایت‌فقیه که امام راحل مطرح کردند باید مراقبت شود که کشور در دست شخصیت‌های علمی و دینی باشد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به اهمیت و جایگاه ولایت عنوان کرد: همان‌گونه که علما بر مردم ولایت دارند پدر نیز بر فرزند ولایت دارد، ولایت یعنی کسی که بر ما اولا دارد.

آیت‌الله علوی گرگانی ولایت‌فقیه را موضوع مهم و با ارزشی برشمرد و تصریح کرد: ولایت‌فقیه رکنی از ارکان دین است و اگر ولایت نباشد دین بی‌خاصیت می‌شود و باید ولایت باشد تا جامعه را حفظ کند.

وی افزود: امام راحل در نجف موضوع ولایت‌فقیه را تدریس می‌کردند و در درس ایشان شرکت و استفاده می‌کردم، برخی افراد این موضوع را به آیت‌الله خویی نسبت می‌دادند که با اصل حکومت دینی مخالف هستند که درست نیست.

مرجع تقلید شیعیان خاطرنشان کرد: حکومت به‌دست مبارک مقام معظم رهبری است و بسیار متواضع هستند و برای ما افتخار است که رهبری و مدیریت کشور را بر عهده‌ دارند و فصل الخطاب هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۵۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از شعرای استان البرز با امام جمعه کرج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛  عصر شعر آئینی وعده صادق همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز برگزار شد.

آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز نیز در این مراسم گفت: عملیات وعده صادق در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه انجام شد.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به وظایف شاعران در این مقطع خاطرنشان کرد: شما شاعران باید به روز باشید، به مشکلات روز توجه کنید، امیدآفرین بوده و نگاه تمدنی داشته باشید.

دیگر خبرها

  • دیدار جمعی از شعرای استان البرز با امام جمعه کرج
  • آیت‌الله سبحانی: منابع مادی مثل نفت صرف هزینه‌های جاری نشود
  • بررسی موضوع حاکمیت اسلامی در عصر غیبت در یک کتاب جدید
  • اتحاد «میدان و دیپلماسی» و « سپاه و ارتش» در سایه ولایت
  • ایران سر دفاع از کشور با هیچ کسی تعارف ندارد
  • دانشگاه آزاد قزوین حمایت قاطع خود را از این اقدام غرور آفرین سپاه اعلام می‌کند
  • بیش از ۶۰۰ مددجوی کرمانی مشمول عفو مقام معظم رهبری شدند
  • علما در طول تاریخ با تبیین حق و حقیقت هدایتگر مردم بوده‌اند
  • روایت دکتر مرندی از سال‌ها همراهی با مقام معظم رهبری ؛ ماجرای عبای سوغاتی چه بود؟
  • بیانیه امام جمعه اهل سنت سرسوره در پی حمله قهرمانانه موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل