Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیمی گفت: 290 مددجوی کمیته امداد جاسک در هشت‌ماهه سال جاری از آموزش‌های پایدارسازی و توسعه کسب وکار، دوره‌های مهارت‌آموزی و کارآفرینی بهره‌مند شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی ابراهیمی، رئیس کمیته امداد شهرستان جاسک درگفتگو با خبرنگار هرمز با بیان اینکه آموزش‌های فنی و مهارتی به‌عنوان نخستین گام توانمندسازی اقتصادی، زمینه‌ساز ایجاد اشتغال و درآمد پایدار برای خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد است، اظهارکرد: به‌ منظور ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد، خدمات مهارت‌آموزی به مددجویان شناسایی‌ شده و مستعد این نهاد با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه 289 نفر از مددجویان کمیته امداد شهرستان جاسک مهارت‌های شغلی را فراگرفته‌اند، افزود: در هشت‌ماهه سال جاری 25 نفر در دوره‌های مهارت‌آموزی، 228 نفر در دوره‌های پایدارسازی و توسعه کسب وکار و 36 نفر نیز در دوره‌های کارآفرینی شرکت کرده‌اند که برای برگزاری این دوره‌ها مبلغ 25 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان جاسک تصریح کرد: مهارت‌آموزی از شاخص‌های اثرگذار در فرآیند ایجاد اشتغال و درآمد پایدار برای افراد تحت حمایت کمیته امداد است و در کنار مهارت‌آموزی برای مددجویان مستعد اشتغال، استعداد سنجی، نظارت فنی بر طرح‌های اشتغال ایجاد شده و بازاریابی فروش محصولات نیز از دیگر مؤلفه‌های مهم در پایدارسازی طرح‌های اشتغال ایجاد شده برای جامعه هدف تحت حمایت کمیته امداد می‌باشد.

ابراهیمی گفت: مددجویان با شرکت در دوره‌های آموزش اشتغال و کسب مهارت شغلی می‌توانند با بهره‌مندی از تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی برای خود شغل ایجاد کرده و در مسیر خودکفایی گام بردارند که در همین راستا در سال جاری، 121 طرح اشتغال‌ بااعتباری بالغ‌بر دو میلیارد و 530 میلیون تومان توسط مددجویان این شهرستان اجراشده است.

گفتنی است دوره آموزشی و مهارتی برگزارشده برای مددجویان شهرستان جاسک شامل ملوانی، کشاورزی، دامداری، پرورش آبزیان، صنایع‌دستی (کار با صدف) و مهارت‌های توسعه‌ی کسب و کار بوده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۵۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج آموزش های مهارتی برای تولید و اشتغال

دریافت 41 MB کد خبر 6081964

دیگر خبرها

  • تحویل هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی
  • تحویل یک هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی
  • اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است
  • ترویج آموزش های مهارتی برای تولید و اشتغال
  • بیش از۱۳ هزار نفر از سربازان نیرو‌های مسلح خوزستان تحت آموزش‌های مهارتی قرار گرفتند
  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در سه محور اشتغال، مسکن و فرهنگی
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • ثبت نام ۹۸۹ مددجوی کمیته امداد البرز در دوره‌های سوادآموزی