Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات تکواندو دانشجویان پسر منطقه ۳ کشور با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مسابقات تکواندو دانشجویان پسر منطقه ۳ کشور در سالن 3 هزار نفری مجتمع بزرگ ورزشی ولایت بناب برگزار شد‌.

‌  در این مسابقات که به میزبانی دانشگاه بناب برگزار گردید ۱۰ تیم با حضور ۴۶ تکواندو کار رقابت نمودند و در نهایت در ‌‌مسابقات پومسه تیمی تیم دانشگاه بناب به مقام قهرمانی دست یافت و در رقابت‌های کیوروگی تیم دانشگاه تبریز قهرمان شد‌، تیم دانشگاه زنجان به مقام دوم و تیم دانشگاه شهید مدنی آذربایجان ‌به مقام سوم مسابقات دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌نفرات اول مسابقات در بخش کیوروگی و تیم اول در مسابقات پومسه به مرحله نهایی مسابقات و المپیاد دانشجویان کشور راه یافتند.

انتهای پیام/60017

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجویان دانشگاه تبریز تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۵۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073872 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور
  • کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی
  • پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • قهرمانی پرتوآذر در دوچرخه‌سواری کراس کانتری کلاس۲ جهانی
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • موفقیت دانشجوی دانشگاه کردستان درمسابقات انتخابی تیم ملی «کومیته»