Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار گناوه روز شنبه در جلسه شورای مشارکت‌های مردمی با دستورکار پویش مردمی تامین و تهیه جهیزیه ازدواج مددجویان تحت پوشش بهزیستی این شهرستان گفت: توجه به مسکن، درمان و افزایش مستمری به جمعیت هدف در نهادهای حمایتی از جمله خدمات ارایه شده دولت تدبیر و امید است که در مقایسه با دولت پیش از آن چشمگیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامرضا مهرجو افزود: اگرچه دولت کمک‌های قابل توجهی به افراد نیازمند تحت پوشش نهادهای حمایتی ارایه کرده‌است اما باتوجه به گستره جامعه هدف و شرایط اقتصادی کشور به تنهایی قادر نیست و نیاز به مساعدت دیگر اقشار از جمله خیران است.

وی با بیان اینکه باید یک سیاست و برنامه‌ریزی دقیق در زمینه جلب مشارکت‌های مردمی به نیازمندان صورت گیرد، گفت: جلب اعتماد مردم باید در این زمینه مدنظر قرار گیرد و باید با شفاف سازی فرد کمک کننده بداند مساعدتی که کرده در کجا هزینه و مصرف شده‌است.

فرماندار گناوه ادامه داد: باتوجه به پراکندگی و تعدد موسسه‌های خیریه در شهرستان از بهزیستی انتظار داریم یک نشست با آنان برگزار تا زمینه کمک به مددجویان بویژه زوج‌های جوان معلول بهتر فراهم شود.

وی  اضافه کرد: خیران شهرستان در کارهای عام‌المنفعه زبانزد عام و خاص هستند و در کمک به ازدواج معلولان نیز پیشقدم خواهند شد.

رئیس بهزیستی گناوه گفت: این جلسه به منظور هماهنگی  پویش سراسری مردمی تامین و تهیه جهیزیه ازدواج ۲۰ زوج معلول این نهاد  برگزار شده‌است.

مختار حمیدی افزود: سازمان در سرفصل‌های مختلف از جمله زوج‌های معلول تحت پوشش مساعدت می‌کند اما کافی نیست و نیاز به کمک خیران دارد.

وی اظهارداشت: برگزاری کلاس‌های آموزشی و مشاوره برای زوج‌های معلول تحت پوشش و برپایی جشن ازدواج در برنامه قرار گرفته‌است.

رئیس بهزیستی گناوه ادامه داد: این نهاد سه هزار معلول را در حوزه توانبخشی و ۳۴۷ خانوار در حوزه  امور اجتماعی تحت پوشش قرار داده و خدمات ارایه می‌دهد.

وی بیان کرد: مشاوره ژنتیک قبل از ازدواج از اساسی‌ترین رکن در پیشگیری از بروز معلولیت‌ها در جامعه است که به‌صورت رایگان توسط بهزیستی به  مددجویان ارایه می‌شود.

شهرستان گناوه در شمال استان واقع است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 ازدواج درمان شرایط اقتصادی کلاس های آموزشی مسکن قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۵۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد مومنی: واگذاری سرخابی‌ها به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی می‌کند

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس می‌تواند به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی بکند. این اتفاق خوش یمنی بود و باعث مسرت و شادابی هواداران سرخابی شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمد مومنی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال  درباره واگذاری سرخابی‌ها و پیامد‌های این اتفاق اظهار کرد: اتفاق خوش یمنی بود و باعث مسرت و شادابی هواداران سرخابی شد و این را به فال نیک می‌گیریم. امیدوارم مشکلات مالی و جاری باشگاه‌ها برطرف شود و ساختار باشگاه‌ها در حالت مناسبی قرار بگیرد. این اتفاق می‌تواند به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی بکند.

او ادامه داد: کار به نحوی پیش خواهد رفت که با برنامه‌ریزی، از اتلاف هزینه‌ها جلوگیری خواهد شد. امیدوارم سرخابی‌ها بتوانند به دو باشگاه تبدیل شوند و رشته‌های ورزشی مختلفی را بتوانند پوشش دهند و در ورزش بانوان و رشته‌های دیگر دستی بر آتش داشته باشیم و نسبت به الان شرایط فراگیرتری را شکل دهیم و یک باشگاه به تمام معنا و حرفه‌ای را رقم بزنیم تا مردم از مزیت‌های آن بهره‌مند شوند.

مومنی در پاسخ به این سوال که باتوجه واگذاری استقلال و پرسپولیس آینده سرخابی‌ها را چطور ارزیابی می‌کنید؟ گفت: آینده دو باشگاه منوط به این است که در برنامه‌ریزی‌ها بتوانیم خوب عمل کنیم و اهداف کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت برای مسائل فرهنگی، زیربربنایی و اجتماعی طرح و عملیاتی کنیم.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: ما می‌توانیم از ظرفیت‌های موجود به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم و این در ابعاد مختلف می‌تواند اتفاقات خوبی را رقم بزند و توسعه ورزش را در همه ابعاد شکل دهد. برنامه‌ریزی و کار‌های فرهنگی که وزارت ورزش و جوانان انجام می‌دهد، توانسته شرایط موفقیت‌آمیزی را صورت دهد و تلاش شده است افراد مختلفی را دور هم جمع کنند و این باعث می‌شود ورزش ما سود ببرد و در آینده اتفاقات خوبی را رقم بزند.

دیگر خبرها

  • هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست
  • محمد مومنی: واگذاری سرخابی‌ها به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی می‌کند
  • پیام رئیس جمهور به زبان اردو
  • ارائه بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی به محرومان
  • بهره مندی ۸۰ معلول میبدی از حق پرستاری
  • وزیر تعاون: بخش قابل‌ توجهی از «فقر شدید» کشور کاسته شده است
  • وزیر کار: بخش قابل‌توجهی از «فقر شدید» کشور کاسته شده است
  • اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها سمنان
  • سورپرایز بزرگ دولت برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی / واریز عیدی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در این ماه
  • ارایه بیش از ۵۱ هزار مشاوره تلفنی رایگان در البرز