Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  رمضانیان مقدم در حاشیه اجرای طرح انتقال خون نیرو‌های داوطلب جمعیت این شهرستان گفت: خون نیاز همیشگی بیماران خونی بوده که می‌طلبد در تأمین این نیاز تمام اقشار جامعه پای کار باشند.

او با بیان اینکه جمعیت هلال احمر در کنار انجام رسالت‌های ذاتی این نهاد، به دنبال ترویج هر چه بیشتر فرهنگ انسان دوستی است، اظهار کرد: اهدای خون از جمله اقدامات خداپسندانه بوده که همواره مورد توجه این جمعیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رمضانیان مقدم با بیان اینکه نیرو‌های هلال احمر از ابتدای سال جاری طی سه مرحله اهدای خون داشته اند، گفت: ترویج و گسترش فرهنگ نوع‌دوستی و فعالیت‌های بشر دوستانه از مهم‌ترین اهداف اهداکنندگان خون بوده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بشرویه بیان کرد: تاکنون ۱۲۰ داوطلب به پایگاه سیار انتقال خون مراجعه داشته اند که از این تعداد ۹۲ نفر با انجام معاینات پزشکی موفق به امر خداپسندانه اهدای خون شده اند.

او اهدای خون را اهدای زندگی دانست و افزود: هلال احمر در کنار ارائه خدمات امدادی در حوادث و آموزش‌های عمومی و تخصصی امداد و نجات همواره آماده همکاری هر چه بیشتر با سازمان انتقال خون و ترویج فرهنگ اهدای خون است.

رمضانیان مقدم افزود: خوشبختانه تاکنون طرح‌های اهدای خون با استقبال بسیار بالایی از سوی داوطلبان مواجه شده است.

انتهای پیام / ط ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر انتقال خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۶۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۱۱ هزار سیل‌زده در سیستان و بلوچستان

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا سید محمد مهدی سجادی روز جمعه در حاشیه بازدید از مناطق درگیر سیلاب سیستان و بلوچستان افزود: براثر بارش‌های اخیر و شدت گرفتن برخی از مناطق شهری و روستایی در جنوب استان‌ آسیب دیدند و تعدادی از محورهای مواصلاتی مسدود شد.

وی با بیان اینکه نیروهای عملیاتی هلال‌احمر همواره در زمان‌های هشدار هواشناسی با امکانات و تجهیزات آماده باش هستند، گفت: براثر آبگرفتگی‌های اخیر و مسدود شدن راه‌ها ارتباط محور چابهار به نیکشهر برقرار شده و رفت و آمد در حال انجام است، تلاش برای بازگشایی محور چابهار _کنارک و زرآباد نیز در حال انجام است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان با اشاره به عملیات امداد هوایی با انجام ۸۳ سورتی پرواز در مناطق سخت گذر سیل زده این استان توسط بالگرد، بیان کرد: این پروازها برای انتقال اقلام زیستی و سایر اقلام برای رساندن به اهالی روستاهای در محاصره سیلاب انجام شده است.

سجادی ادامه داد: ۴۷۷ نیروی عملیاتی در قالب ۹۹تیم با بکارگیری ۹۵ دستگاه خودروی امدادی و تجهیزات سیلاب از شهرستان‌های تحت تاثیر به مناطق حادثه دیده اعزام شدند.

وی گفت: در این عملیات ها نیز ۲۲۷۶ تخته پتو، ۳۱۵ دستگاه چادر امدادی، ۲۸۶۰ کیلو گرم نایلون پوششی، ۴۹۲۸ بطری آب معدنی، ۱۱۸۸ تخته موکت، ۱۵۴۰ بسته غذایی ۱۰ روزه و ۴۹۱ بسته غذایی ۷۲ ساعته و دیگر اقلام توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: امدادرسانی به مناطق سیل زده توسط نیروهای هلال احمر تا بازگشت آرامش به منطقه تداوم می‌یابد.

دیگر خبرها

  • پیدا شدن جسد گردشگر گم شده در جنگل‌های ساری
  • ۱۵ اردیبهشت؛ آخرین فرصت ثبت فعالیت اعضای داوطلب در سامانه “هلال من”
  • ۱۱ هزار سیل زده بلوچستان امدادرسانی شدند
  • امدادرسانی به ۱۱ هزار سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • ۹ مصدوم در واژگونی یک پیکان
  • اعزام ۱۰ تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه
  • ارسال ۷۰۰ بسته موادغذایی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان