Web Analytics Made Easy - Statcounter

 دیگر حالا به جرات می توان گفت کارآمدی کلید گمشده دولت و مجلس فعلی است که ضررهای آن را مردم جور می کشند.

اخبار سیاسی- قابل پیش بینی بود که دیر یا زود دولت پیرمردها و کنار گذاشته شدگان سیاسی و مدیریت به چنین وضعی دچار شوند!

عده زیادی از این دولت مردان و مسئولین خسته تجربه کار در دولت های سازندگی و اصلاحات را دارند اما همواره با ژست های روشنفکری و بیان افزایش آزادی های مدنی خواسته اند مردم را از حقوق اصلی خود که همانا رفاه و گشاده دستی معیشتی است دور کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت ناکارآمد روزی دست به افزایش قیمت دلار می زند و روزی دیگر بر اثر استیصال و چشمی که به مذاکره های بدون پشتوانه بسته بود قیمت بنزین را به عنوان پیش پا افتاده ترین کار راهه تامین منابع مالی اش ارتقا بدهد.

دولتی که نتوانسته کارهای عمرانی را به خوبی پیش ببرد و هر روز هزینه های جاری اداره کشور را بالا برده است.

آری دولت ناکارآمد گران اداره می شود و به همین سبب مجبور است با افزایش مبلغ مالیات، حق بیمه ها و جرائم به انحای مختلف درآمدهایش را فزونی بخشد و بازهم بر گُرده مردم فشار وارد کند.

کارخانجات تعطیلی که روز به روز بر تعداد آنها افزوده می شوند کارگرانی که از کار بیکار شده و سر آخر آسیب های اجتماعی که برای نظام هزینه ساز می شوند!

دولت ناکارآمد حتی نتوانسته جلوی فرارهای مالیاتی را بگیرد لذا بازهم فشار بر اقشار متوسط و ضعیف جامعه می آورد.

مجلس کارآمد یازدهم با برنامه ها و وضع قوانین اقتصادی درست و به جایش قطع یقین می تواند موتور اقتصاد کشور را به حرکت در بیاورد و دولت را به کار بیشتر وا دارد.

گفتمان کارآمدی گفتمان برتر و برجسته مجلسی خواهد بود که در صورت عملکرد صحیح دولت کارآمدی هم در ایران ۱۴۰۰ از دلش بیرون خواهد آمد.

ابوالفضل نیکبخت 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دولت افزایش قیمت دلار قیمت بنزین دولت مجلس قیمت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۶۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلید افزایش قیمت بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار

به گزارش قدس آنلاین، اردیبهشت‌ماه سال گذشته بود که به‌دنبال درخواست شرکت‌های هواپیمایی برای افزایش قیمت بلیت و در حالی که این شرکت‌ها درخواست افزایش ۱۰۰ درصدی قیمت را داشتند، با تصمیم ستاد تنظیم بازار، قیمت بلیت هواپیما برای پروازهای داخلی به طور میانگین ۲۹ درصد افزایش یافت. 

البته مناقشه درباره قیمت بلیت هواپیما به ماه‌های پیش از این تاریخ برمی‌گشت؛ زمانی‌که سازمان هواپیمایی از آذرماه از درخواست ایرلاین‌ها برای تغییر بلیت با توجه به افزایش نرخ ارز خبر داده بود و حتی در برهه‌ای هم ایرلاین‌ها با استناد به آزادسازی نرخ بلیت در قانون پنجم توسعه، قیمت‌ها را تغییر دادند؛ اما پس از آن اعلام شد که شرکت‌ها باید صبر کنند تا افزایش قیمت به تصویب ستاد تنظیم بازار برسد.

با گذشت نزدیک به یک سال از زمان آخرین تغییرات رسمی در قیمت بلیت هواپیما، این موضوع بار دیگر مطرح شده است و بار دیگر شرکت‌ها درخواست افزایش قیمت بلیت را دارند و در مواردی حتی به‌صورت غیررسمی هم افزایش نرخ بلیت از سوی برخی شرکت‌های هواپیمایی دیده می‌شود، با وجود این همچون سال گذشته، هرگونه تغییر قیمت بلیت به تصمیم ستاد تنظیم بازار موکول شده است.

در این خصوص محمد محمدی‌بخش - رئیس سازمان هواپیمایی کشوری - ۲۰ فروردین‌ماه درباره تصمیم گیری برای تعیین قیمت جدید بلیت هواپیما گفته بود: درباره قیمت بلیت رای دیوان عدالت اداری مبنای تصمیم گیری خواهد بود و منتظر تعیین تکلیف دیوان عدالت اداری هستیم و برای سال ١۴٠٣ قیمت‌ها تعیین شده که اگر تصویب شد اعلام خواهد شد.

البته پس از آن اخباری مبنی‌بر افزایش قیمت بلیت هواپیما در فاصله دو هفته‌ای و تا پایان فروردین منتشر شد، اما سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که این قید زمانی برای تغییر قیمت بلیت صحت ندارد و تصمیم‌گیری برای قیمت بلیت منوط به جلسه ستاد تنظیم بازار است.

تغییر قیمت بلیت هواپیما منتظر تصمیم ستاد تنظیم بازار

در این خصوص احسان خاندوزی -وزیر اقتصاد- به‌تازگی درباره قیمت بلیت هواپیما، گفت که هنوز رای دیوان عدالت اداری درباره قیمت‌گذاری‌های بلیت هواپیما نهایی نشده و تا زمانی که ابلاغ شود همچنان ستاد تنظیم بازار تصمیم‌گیرنده اصلی در این زمینه است.

به گفته او، قیمت بلیت هواپیما در شورای عالی بررسی و به ستاد تنظیم بازار ارسال شده است و باید منتظر ماند تا ستاد تنظیم بازار در این زمینه تصمیم‌گیری کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • (ویدئو) همتی: مردم همچنان در انتظار وعده برقراری گشت ارشاد مدیران هستند
  • ببینید | کنایه عبدالناصر همتی به رئیسی با انتشار این ویدیو: مردم همچنان در انتظار چنین دولت کارآمدی هستند
  • منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند
  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • کلید گرانی بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • کلید افزایش قیمت بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • خواستار وعده صادق مدیران میانی استان هستیم
  • افزایش قیمت کارخانه ای خودرو کلید خورد؟
  • کاهش مالیات در کنار مشوق های مالیاتی باعث رقابت‌پذیری تولید و افزایش سرمایه گذاری خواهد شد
  • همه دلایلی که دولت را پای میز مذاکره مزدی برگرداند!