Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@23:31:21 GMT

آموزش حرفه ای موشن گرافیک افترافکت

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۸۷۳۳۳

آموزش حرفه ای موشن گرافیک افترافکت

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، سرتان را که بلند کنید، می‌بینید تمام کسب و کارهای امروزی حول حوزه دیجیتال مارکتینگ می‌گذرد. بپذیرید یا نپذیرید کسب و کارهای سنتی بازار کم‌کم کنار می‌روند و در نهایت، کسب و کاری باقی می‌ماند که توانسته در این وانفسای بیکاری خودش را با خلاقیت و سلیقه مردم وفق دهد.

تصور کنید روزی که حسابی سرتان شلوغ است و سرگرم کار هستید، آقای ایکس وارد دفتر می‌شود و قصد دارد به جذاب‌ترین روش و گیراترین صدا، شما را تحت تأثیر محصول یا خدماتش قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما با نگاهی به ساعت به او می‌فهمانید کار دارید و از آنجایی که ایشان سمج‌تر از این حرف‌ها است که از شما بگذرد، صحبت‌هایش (یا بهتر بگویم تبلیغاتش!) را روی دور تند گذاشته و همچنان قصد دارد مجاب‌تان کند که از او خرید کنید.

در نهایت شما از او می‌گذرید و ادامه راه‌تان را طی می‌کنید. در مسیر، توجه‌تان انیمیشنی که روی مانیتور مترو در حال پخش است، جلب می‌شود و همان‌جا مکث می‌کنید. باید بگویم خواسته یا ناخواسته، شما تحت تأثیر برنامه‌ای قرار گرفتید که به شکل غیر مستقیم، در حال تبلیغ محصول است و این یعنی موفقیت برای آن برند یا محصول، که باعث توقف لحظه‌ای‌تان شد.

به این ترتیب، تمام حرکات آن انیمیشن بامزه، در ذهن‌تان ثبت می‌شود. این یعنی خلاقیت و تحت تأثیر قرار دادن بیننده. کاری که آن آقا سعی داشت با هزار بدبختی آن را انجام دهد، یک انیمیشن ۳۰ ثانیه‌ای به خوبی انجام می‌دهد.

اگر می‌خواهید کسب و کارتان را نجات دهید، باید بتوانید سلیقه مخاطبان‌تان را بشناسید و با حوصله آن‌ها هم مسیر شوید. حوصله دقیقاً همان چیزی است که امروزه، به هزار و یک علت، کمتر کسی دارد. خود شما هنگامی که در حال بالا و پایین کردن اینستاگرام هستید، شاید کمتر زمانی پیش بیاید وقتی که برای دیدن یک ویدئو کوتاه می‌گذارید، به پای خواندن یک کپشن بلند صرف کنید.

می‌پرسید چیکار کنیم؟ ساده است. برای معرفی شرکت، خدمات یا محصولات یا برای بیان جذاب نکات آموزشی، سراغ موشن گرافیک بروید.

اگر دقت کرده باشید امروزه برندهایی که برای معرفی خود به ساخت ویدئوهای تبلیغاتی یا اینفوگرافیک‌ها اقدام کردند، بیشتر موفق بودند نسبت به برندهایی که همچنان سعی داشتند به روش سنتی خود را معرفی کنند.

انواع ویدئوهای متحرک و انیمیشنی چیست؟

خب شاید بهتر باشد با انواع موشن گرافیک‌ها آشنا شوید تا مناسب‌ترین آن را برای کسب و کارتان انتخاب کنید.

● استاپ موشن: در این روش از اشیا واقعی به صورت جز به جز و در هر حرکت، عکس گرفته شده و سپس تمام عکس‌ها را جوری در کنار هم قرار می‌دهند که به صورت متحرک و پشت سرهم، روایت کننده داستانی باشد.

● ویدئو موشن: جذابیت بیشتری نسبت به دیگر موشن‌ها دارد که ترکیبی از فیلمبرداری و گرافیک است.

● ویدئو رئال: همانطور که از اسمش پیداست در فضاهای واقعی فیلمبرداری شده و کار انتقال پیام بر عهده فیلمبرداری، صداگذاری و تدوین آن فیلم است.

● اینفوموشن: در این روش با ترکیبی از گرافیک و حرکت، سعی در به کار بردن تکنیک‌های اینفوگرافیک دارد.

● انیمیشن: انیمیشن‌ها بر پایه کاراکتر و داستان‌های مشخص بنا شده است.

● موشن گرافیک: و اما رسیدیم به اصل قضیه، که با ترکیبی از حرکت و گرافیک سعی بر انتقال پیام بر پایه هر دو تکنیک دارد. در طراحی موشن گرافی، از نرم‌افزارهای خاصی استفاده می‌شود که در ادامه برایتان خواهیم گفت. این روش به علت جذابیت صدا و حرکت، بیشتر به دل بیننده می‌نشیند.

برای ساخت موشن گرافیک چه نرم‌افزارهایی را بلد باشیم؟

نرم‌افزارهای کاربردی که برای ساخت موشن گرافیک به کارتان می‌آیند، افتر افکت، پریمیر و فتوشاپ است. نرم‌افزارهای دیگر مانند ایلاستریتور، انیمیت، تری دی مکس، مایا و … نیز وجود دارند که در سطح حرفه‌ای، بهتر است آن‌ها را بلد باشید.

موشن گرافیک را از کجا شروع کنیم؟

شاید تصمیم داشته باشید با روزی یک ساعت وقت، به صورت خودخوان، در اینترنت و یوتیوب دنبال فیلم‌های آموزش موشن گرافیک بگردید و قدم به قدم یاد بگیرید. خب باید بگویم اگر پشتکار قوی و حوصله زیاد و وقت خالی دارید، این روش ممکن است جواب بدهد. اما اگر به صورت حرفه‌ای می‌خواهید از این کار کسب درآمد کنید و نه تنها برای برند خود، که حتی برای معرفی برندهای دیگر و شرکت‌های دیگر هم کار کرده و درآمد حرفه‌ای کسب کنید، باید ابتدا به صورت حرفه‌ای آموزش ببینید. در اینترنت هر چقدر هم که به دنبال ویدئوهای آموزش حرفه‌ای افتر افکت بگردید، باز به پای این نمی‌رسد که خودتان به صورت عملی دست به کار شوید.

کجا آموزش حرفه ای موشن گرافیک افتر افکت ببینیم؟

مؤسسات زیادی نیستند که بتوانند کلاس آموزش حرفه‌ای موشن گرافیک افترافکت را با هم داشته باشند و در نهایت با ارائه مدرک معتبر شما را آماده ورود به بازار کار کنند. تصویرگران پویا اندیش یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید در آن ثبت نام کنید تا با خیال راحت آموزش حرفه ای ببینید و درنتیجه اگر نیاز است حتماً نسبت به گذراندن کلاس‌های آموزش نرم افزار پریمیر نیز اقدام کنید تا نمونه کارهای قوی بسازید.

برای ثبت نام در دوره‌های آموزش جامع موشن گرافیک و نیز مشاوره با کارشناسان برای دستیابی به اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شماره تلفن‌های ۵۸۷ ۵۸۷ ۲۲ یا ۰۵ ۰۵ ۵۸ ۲۲ – ۰۲۱ تماس بگیرید و وب سایت آموزشگاه پویا اندیش را نیز حتماً ببینید:

https://pouyaandish.com

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4803521

منبع: مهر

کلیدواژه: برگزاری دوره آموزشی دوره اموزشی فضای آموزشی گروه خودروسازی سایپا توسعه منابع انسانی ایران کیش بانک ملت همراه اول بورس دوره اموزشی رادیو بین المللی چین سازمان مدیریت صنعتی پرداخت الکترونیک برگزاری دوره آموزشی سایپا طراحی سایت رمز یکبار مصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۷۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۹ درصدی آموزش فنی و حرفه‌ای در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان مرکزی با اشاره به اینکه در سال گذشته تلاش بر توسعه تعلیم مهارت پایه بوده است گفت: قریب به شش میلیون و ۵۰۰ هزار نفر ساعت آموزش ارائه شده که نسبت به سال ما قبل ۱۹ درصد رشد داشته است.

رستمی ادامه داد: آینده مشاغل و مشاغل آینده همواره مورد توجه است و در خصوص مشاغل آینده در سال گذشته قریب به شش هزار دانشجو و دانش آموز در این حوزه مورد تعلیم قرار گرفتند.

او افزود: در حوزه آینده مشاغل به شاغلین بنگاه‌های اقتصادی و صنعتی توجه شده تا این افراد بتوانند با تغییرات فناوری و اتفاقات پیش رو بازآموزی و دوره‌های ضمن خدمت را بگذرانند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان مرکزی تأکید کرد: در سال جدید نیز با توجه به شعار سال، توسعه سطح مهارت مورد توجه و تأکید است تا رشد ۱۵ درصدی حاصل شود. 

رستمی با اشاره به اینکه سه طرح عمرانی و آموزشی امسال افتتاح می‌شود گفت: در این طرح‌ها، رشته‌ها و کارگاه‌های جدید مدنظر است که دانش بنیان بوده و تغییرات فناوری در آن مورد توجه است. 

او با اشاره به رشته‌های مختلف فرهنگ، صنعت، خدمات و کشاورزی ادامه داد: با توجه به بافت صنعتی استان تلاش بر این است که بتوان در حوزه صنعت بنگاه آموزش مهارتی را توسعه داد. 

رستمی گفت: طبق قانون رده سنی کارآموزان حداقل ۱۵ سال است که در سال گذشته طرح تابستانه مهارت برای دو هزار دانش آموز اجرا شد.

دیگر خبرها

  • آموزش‌ مهارتی به بیش از ۱۳ هزار سرباز نیرو‌های مسلح خوزستان
  • ارائه آموزش‌های مهارتی به بیش از ۳ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی
  • مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی
  • اولین کنفرانس ملی مهارت به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار می‌شود
  • صدور بیش از 90 هزار گواهینامه مهارتی بین المللی در خوزستان
  • شرکت بیش از ۶۵ هزار نفر در آزمون‌های فنی و حرفه‌ای در همدان 
  • فنی و حرفه‌ای زرند در سطح استان کرمان، رتبه‌ دوم را کسب کرد
  • صدور بیش از ۹۰ هزار گواهینامه مهارتی بین المللی در خوزستان 
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی
  • رشد ۱۹ درصدی آموزش فنی و حرفه‌ای در استان مرکزی