Web Analytics Made Easy - Statcounter

با استقبال متقاضیان استان زنجان از طرح اقدام ملی مسکن، ۵ هزار ۱۰۰ واحد دیگر به این استان اختصاص یافت تا مجددا ثبت‌نام صورت گیرد، اما همچون مرحله اول ظرفیت در عرض کمتر از نیم‌ساعت تکمیل و سامانه بسته شد. ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵ استانها زنجان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، وزارت راه‌ و شهرسازی در راستای کمک به تامین مسکن، طرح اقدام ملی تامین مسکن در قالب احداث 400 هزار واحد مسکونی برنامه‌ریزی کرده است که بر اساس اولویت‌بندی‌های این سازمان، استان‌ها بر اساس زمانبندی موجود می‌توانند در این طرح شرکت نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولین راه و شهرسازی استان زنجان نیز ظرفیت این استان در طرح اقدام ملی مسکن را 4 هزار و 920 واحد اعلام کرده بودند که زمان ثبت نام از ساعت 10 صبح روز شنبه 23 آذرماه آغاز شد اما این میزان نتوانست تقاضای بالای مسکن این استان را تامین کند.

ظرفیت پردیس در طرح ملی مسکن تکمیل شدمحدودیتی در ثبت نام طرح ملی مسکن در استان البرز وجود نداردآغاز ماراتن تهرانی‌ها برای 70 هزار واحد ملی مسکن از ساعت 10

زیرا به دلیل استقبال مردم و تکمیل ظرفیت زنجان در مرحله اول طرح اقدام ملی مسکن در عرض 40 دقیقه، مسئولان کشوری و استانی را بر آن داشت تا از ثبت‌نام مجدد این استان در طرح اقدام ملی مسکن خبر دهند.

مسعود بیات‌منش در گفتگو با خبرنگار تسنیم از زنجان اظهارداشت: با توجه به ایجاد ظرفیت جدید برای ثبت‌نام در شهرهای زنجان و آب‌بر استان زنجان سامانه ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در این شهرها در روز شنبه مورخ 98/9/30 مجدداً باز شد و متقاضیان ثبت نام طرح اقدام ملی در شهرهای مذکور می توانستند از ساعت 10 صبح امروز با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان این که استقبال زنجانی‌ها از این طرح بالا بوده است، تصریح کرد: ما پیگیر اختصاص سهمیه‌ای دیگر برای استان بودیم، تا علاوه بر ظرفیت باز شده از پایش متقاضیان در مرحله اول، دوباره سهمیه برای استان زنجان اختصاص گردد. به همین دلیل 5 هزار و 100 سهمیه دیگر نیز به استان زنجان اختصاص یافت که 5 هزار واحد مختص شهر زنجان و 100 واحد برای شهرستان ابهر منظور شد تا متقاضیان در این طرح شرکت نمایند.

مدیرروابط‌ عمومی راه و شهرسازی استان زنجان نیز گفت: ظرفیت ایجاد شده برای ثبت‌نام مجدد زنجانی‌ها در طرح اقدام ملی مسکن 5 هزار و 100 واحد بود که در عرض 20 دقیقه ابتدایی تکمیل شد و این بار هم این استان رکورد ثبت‌نام متقاضیان در عرض کمتر از یک ساعت را زد.

بر اساس اعلام‌ها، از ساعت ده صبح 30 آذر ثبت نام مجدد زنجانی‌ها در طرح اقدام ملی مسکن شروع شد و زنجانی‌ها با استقبالی بیش از پیش در این سامانه ثبت‌نام کردند و رکورد مرحله اول را این بار در عرض 20 دقیقه شکستند و باز هم سامانه بسته شد و عده‌ای همچنان در انتظار ثبت نام و خانه‌دار شدند ماندند.

انتهای پیام/1011/ز

R7557/P1494/S6,59/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۷۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستا‌های ایجرود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ خواجه‌ای گفت: شهرستان ایجرود ۷۵ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد که نیازمند اجرای طرح هادی است.

وی با بیان اینکه اجرای طرح هادی نقش زیربنایی و بنیادی در توسعه همه جانبه مناطق روستایی دارد، افزود: باید به تقویت بنیان‌های اقتصادی مناطق روستایی برای بهره گیری از ظرفیت‌های بالقوه فرهنگی، تاریخی و اجتماعی نواحی روستایی توجه کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان ادامه داد: هدف از اجرای طرح هادی روستایی، تأمین عادلانه امکانات از طریق ایجاد تسهیلات اجتماعی، تولیدی و رفاهی، هدایت وضعیت فیزیکی روستا، ایجاد تسهیلات لازم جهت بهبود مسکن روستاییان و ارائه خدمات محیط زیستی و عمومی است.

خواجه‌ای گفت: اهمیت اجرای طرح هادی با توجه به ضرورت گسترش روستا‌ها برای رفاه حال روستائیان و جلوگیری از مهاجرت جوانان روستایی هر روز بیشتر احساس می‌شود.

وی افزود: ساختار کالبدی روستا‌ها که در طول زمان و بنا بر مقتضیات گوناگون اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شکل گرفته است با اجرای طرح هادی روستایی و احداث ساخت و ساز‌های جدید، خانه‌های با دوام، تعریض معابر، ایجاد پارک و فضای سبز، ایجاد کاربری‌های مورد نیاز از قبیل آموزشی، درمانی، نظامی و انتظامی متحول، و موجب رونق نسبی و افزایش حس امنیت در روستاییان می‌شود.


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با فراهم‌سازی زمینه توسعه و عمران نقاط روستایی، در زیباسازی روستا‌های استان نقش بسیار مهمی ایفا کرده است.

استان زنجان ۹۳۵ روستا دارد.

دیگر خبرها

  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • دیدار مسئولان استان زنجان با مادر شهید سیدرضی+تصاویر
  • حضور تولیدکنندگان زنجانی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستا‌های ایجرود
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟
  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند