Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی ،  غلامرضا سلیمانی که در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش در پژوهشکده بیمه حضور یافت، با اعلام این مطلب افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها معادلات بازار بیمه را تغییر داده‌اند و پژوهشکده این توانایی را دارد که با تمرکز بر اصل آینده‌پژوهی، شرایط احتمالی را پیش‌بینی و مدیریت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل بیمه مرکزی ضمن تقدیر از تلاش‌های مدیران و کارشناسان پژوهشکده بیمه در پیشبرد برنامه‌های راهبردی و توسعه‌ای، خاطرنشان کرد: مسائلی نظیر بیمه راننده‌محور و صدور بیمه‌نامه‌های هوشمند از جدی‌ترین مسائل روز بیمه‌ای است که صنعت بیمه از پژوهشگران انتظار دارد به این موضوعات مهم ورود کنند.

رئیس شورای عالی بیمه از بالارفتن سطح انتظار جامعه از ظرفیت‌های صنعت بیمه به عنوان یک فرصت توسعه برای صنعت یاد کرد و افزود: صنعت بیمه یک صنعت جوان است و ظرفیت‌های بسیاری برای رشد و توسعه دارد که انتظار می‌رود توسط پژوهشکده بیمه و کارشناسان متخصص و مبتکر راه‌های بهره‌مندی از آنها شناسایی و ارائه شود.

وی تحولات شکلی و محتوایی پژوهشکده بیمه را در یک سال اخیر رضایت‌بخش ارزیابی کرد و گفت: زمان‌بندی پژوهش‌ها در صنعت بیمه یک امر حیاتی است و انتظار داریم پژوهشکده بیمه متناسب با نیازهای روز صنعت در تصمیم‌سازی‌ها نقش‌آفرینی کند.

رئیس کل بیمه مرکزی با ابراز خرسندی از حضور در جمع فعالان حوزه پژوهش، از نزدیک‌شدن صنعت و پژوهشکده بیمه به عنوان یک اتفاق ویژه یاد کرد و خواستار تقویت آن شد.

وی ضرورت توسعه تعاملات بین‌المللی پژوهشکده بیمه را یادآور شد و اظهار داشت: با توجه به اعمال تحریم‌های بین‌المللی، پژوهشگران در کنار دنبال کردن مباحث پژوهشی باید پیشرو، مبتکر و منظم باشند، چرا که همگانی‌سازی فرهنگ بیمه و افزایش ضریب نفوذ آن در گرو اجرای طرح‌های مبتکرانه و متناسب با نیاز جامعه است.

وی در آغاز این مراسم به همراه اعضای هیات عامل بیمه مرکزی، مدیران، کارکنان و برخی از اعضای هیات علمی پژوهشکده از بخش‌های گوناگون پژوهشکده بیمه بازدید کرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۸۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ فروردین مهلت آخر ثبت‌نام بیمه رایگان ویژه آینده زنان خانه‌دار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، نیّر الهامی افزود: تاکنون هزاران زن در این طرح ثبت نام کرده اند ولی ظرفیت استان در این خصوص بیش از این هاست و امیدواریم میزان ثبت نام در این طرح با توجه به رایگان بودن آن، نزدیک به ۱۰۰ درصدی شود.
او اضافه کرد: مادران روستایی و عشایر که فرزند سوم آنان اول سال ۱۳۹۶ به دنیا آمده باشند، در قالب این طرح به صورت رایگان بیمه می‌شوند.
الهامی گفت: برای مادرانی که بیشتر از سه فرزند دارند، به ازای هر فرزند ۲ سال سابقه ارفاقی در نظر گرفته می‌شود.
الهامی خاطرنشان کرد: مادران مشمول این طرح می‌توانند با مراجعه سایت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر یا به صورت حضوری به کارگزاری‌های فعال در آذربایجان غربی مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • استان مرکزی در انتظار رگبارهای پراکنده
  • پیش بینی وزش باد جنوبی در گیلان/ دما افزایش می یابد
  • اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • دیدار پرسپولیس و نفت؛ ماموریت‌ متفاوت برای قهرمانی و بقا
  • رفع اختلال سامانه بیمه سلامت در گلستان تا ۲۴ ساعت آینده
  • رفع اختلال در سامانه بیمه سلامت در گلستان تا ۲۴ ساعت آینده
  • تسلیمی مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه ورزش بانوان شد
  • ۳۰ فروردین مهلت آخر ثبت‌نام بیمه رایگان ویژه آینده زنان خانه‌دار
  • رشد ۱۹ درصدی آموزش فنی و حرفه‌ای در استان مرکزی
  • رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد