Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- بر اساس اعلام کارگروه سوخت (مصوبه هیئت وزیران)، رانندگان تاکسی‌های اینترنتی که در هفته حداقل ۴۷کیلومتر پیمایش داشته باشند، به ازای هر ۱۰۰کیلومتر، ۷لیتر اعتبار خرید بنزین دریافت می‌کنند و این اعتبار تا سقف ۱۰۰۰کیلومتر در هفته را پوشش خواهد داد. شرکت اسنپ در جدیدترین فعالیت حمایتی خود اعلام کرده که در قالب «کمپین ۱۰۰۱» درصدد است تا هزینه خرید بنزین رانندگان ناوگانش را تامین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روابط عمومی اسنپ، باشگاه رانندگان این سامانه امکانی برای رانندگانش فراهم کرده که علاوه بر دریافت اعتبار سهمیه سوخت از شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی، هزینه خرید بنزین (ویژه پیمایش‌های بالای ۱۰۰۰کیلومتر در هفته) را هم دریافت کنند و به این ترتیب دیگر نگرانی بابت هزینه بنزین نداشته باشند.
تمامی رانندگان عضو ناوگان اسنپ که  ۱۰۰۰کیلومتر پیمایش هفتگی اولیه خود را فقط در اسنپ طی کرده باشند مشمول این طرح می‌شوند. نحوه محاسبه هزینه به این صورت خواهد بود که هر راننده‌ای که ۱۰۰۰کیلومتر اولیه خود را در طول یک هفته در سفرهای اسنپی پیمایش داشته باشد، به ازای هر ۱۰۰کیلومترِبیشتر، ۱۰هزار تومان هزینه خرید بنزین دریافت خواهد کرد.
برای نمونه راننده‌ای که در پایان هفته هزار و ۲۲۵کیلومتر در سفرهای اسنپی پیموده باشد، بابت ۲۲۵کیلومتر اضافه، مبلغ ۲۲هزار و ۵۰۰تومان دریافت خواهد کرد. هزینه محاسبه شده شنبه هر هفته به اعتبار اسنپی رانندگان افزوده می‌شود.   خبرآنلاین

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شرکت اسنپ رانندگان اسنپ ناوگان اسنپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۸۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز ماشین آلات راهداری با اعتبار هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال

به گزارش خبرنگار مهر، حسن سپاهی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه انجام عملیات راهداری علاوه بر نیروی راهدار باتجربه به ماشین آلات راهداری مجهز نیاز دارد و بر این اساس طی سال گذشته این اداره مبلغ هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال در زمینه تعمیر و بازسازی، خرید تجهیزات ماشین آلات راهداری تأمین اعتبار شده است.

رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: از محل اعتبارات ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی جهت بازسازی ۱۴ دستگاه ماشین آلات راهداری، همچنین تعمیر و راه اندازی سایر ماشین آلات با اعتبار ۳۰۶ میلیارد ریال انجام و خرید انواع ماشین آلات راهداری در مرحله اخذ مجوزهای قانونی و برگزاری مناقصه است.

رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی به ۲۰۸۸ مورد انجام تعمیرات و سرویس ماشین آلات طی سال گذشته اشاره کرد و افزود: بدین منظور ۴۵ هزار قطعه انواع لوازم یدکی مورد نیاز خرید و تعویض شده‌اند.

رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: برای خرید لاستیک، تأمین روغن و سوخت مصرفی و سایر اقلام مصرفی جمعاً ۱۹۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی در ادامه گفت: تمامی ماشین آلات راهداری مجهز به سامانه‌های ردیاب ماهواره‌ای می‌باشند که عملکردشان از قبیل؛ سرعت، موقعیت، مسیر حرکت، پایش و کنترل آن‌ها در طول شبانه روز امکان‌پذیر است.

کد خبر 6085685

دیگر خبرها

  • ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد
  • ◄ سهمیه لاستیک دولتی برای رانندگان اتوبوس و سواری کرایه بین شهری؟
  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید
  • واکنش یک حقوقدان به اظهارات جنجالی کریمی قدوسی: بنزین به آتش ایران‌هراسی نریزید
  • ◄ مالیات از درآمدی که مربوط به رانندگان کامیون نیست
  • اسنپ شاپ یا دیجی استایل؟ کدام برای خرید لباس بهتر است؟
  • تجهیز ماشین آلات راهداری با اعتبار هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال
  • ◄ انتقاد رانندگان تاکسی از شرایط تبعیض آمیز با اسنپ و تپسی
  • ◄ گرانی خدمات دولتی برای رانندگان کامیون؛ گمرک هم هزینه ایکس ری را افزایش داد