Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی لرستان معرفی شد‎.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بروجرد در جلسه شورای راهبردی مشورتی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی لرستان كه با حضور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی لرستان، معاون فرهنگی دفتر این نهاد، نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در تشكل‌های اسلامی - سیاسی دانشجویان لرستان و رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان و معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد در واحد بروجرد برگزار شد، حجت‌الاسلام محمد فرضی‌پوریان به‌عنوان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد بروجرد و معاون این نهاد در دانشگاه آزاد اسلامی لرستان معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه كه با موضوع آراستگی و رعایت شئون رفتاری بیش از دو ساعت و نیم به طول انجامید، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی لرستان در سخنانی با تشكر از میزبانی واحد بروجرد، هدف از برگزاری جلسه را تعیین مواضع و تحلیل مسائل عنوان كرد و افزود: «بحث و گفتگو بسیار سازنده و مناسب است به‌شرطی كه همراه با ادب و احترام به همدیگر انجام شود.»

حجت‌الاسلام مهدی مرادیان امر به معروف و نهی از منكر را از واجب‌ترین فرایض الهی عنوان كرد و نقش تشكل‌های دانشجویی را در این خصوص برشمرد.

وی مراحل این فریضه را انزجار قلبی، تذكر لسانی و برخورد (ورود حاكمیت به عرصه) عنوان كرد و آن را وظیفه همگانی دانست كه نباید به هیچ عنوان ترک شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی لرستان ترك این فریضه مهم را موجب گستاخی افراد خطاكار عنوان و بیان کرد: «البته برای این امر باید روش‌های متنوع به كار گرفته شود و روش تشویقی نیز در این مسیر تأثیرگذار است.»

مرادیان لازمه این كار را اخلاص عنوان كرد و گفت: «معیار سنجش و مراتب مؤمنان اخلاص است. اگر هوای نفس را منكوب كنیم كار بااخلاص اثر بیشتری خواهد داشت.»

انتقاد از ضعف نشریات دانشجویی

نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در تشكل‌های اسلامی سیاسی دانشجویان لرستان نیز با انتقاد از ضعف نشریات دانشجویی در واحدهای این استان، از دانشجویان خواست طبق نظر دكتر طهرانچی  رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یک شماره از نشریات خود را به نقد مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی اختصاص دهند.

بهروز دوستی از تشكل‌ها و نشریات دانشجویی خواست به نقد عملکرد دانشگاه در هر سطح و حوزه‌ای بپردازند و تا 15 دی ماه 98 آن را در یك بخش از نشریه خود از جمله سرمقاله اختصاص دهند.

وی همچنین برگزاری این جلسات را گامی در راستای هدفمندكردن فعالیت‌های تشكل‌های دانشجویی عنوان كرد.

حجت‌الاسلام محمد فرضی‌پوریان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد نیز در این جلسه با تأكید بر احیای كرسی‌های آزاد‌اندیشی در دانشگاه عنوان کرد: «بنده عمیقاً به كار جهادی اعتقاد دارم. كار جهادی رئیس و مرئوس نمی‌شناسد. كاری كه روی زمین مانده باید برای رضای خدا انجام شود؛ چراكه اخلاص را مهم‌ترین عامل انجام كارها می‌دانم. كار جهادی حتی اگر به نجات و هدایت یك نفر هم منجر شود، بسیار ارزشمند است.»

معاون دانشجویی - فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد هم با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، موتور پیشران گام دوم انقلاب را جوان نخبه، متعهد، انقلابی و متخصص در تراز انقلاب اسلامی عنوان كرد كه لازمه آن رعایت شئون اسلامی است.

اردشیر دانش تأکید کرد: «جوانان نخبه، متعهد و انقلابی با رفتار و پوششی در شأن و تراز انقلاب اسلامی در مباحث فرهنگی می‌توانند به‌عنوان بازوی پرتوان معاون و مدیران فرهنگی دانشگاه خود باشند.»

اعضای هیئت نظارت بر تشكل‌های اسلامی - سیاسی همچنین خواستار تلاش بیشتر اعضا در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها شدند.

انتهای پیام/4103/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد شورای راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد مسئول نهاد نمایندگی رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۹۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاه تهران معرفی شدند

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلسه هیئت نظارت بر انتخابات روز سه شنبه ۲۸ فروردین برگزار شد.

در این جلسه مدارک مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به اینکه فقط دو کاندیدا واجد شرایط بودند، بدون انتخابات کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی، عضو‌های اصلی دانشجویی کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه تهران در سال ۱۴۰۳ انتخاب شدند.

چنانچه مدیرمسئولی طبق تبصره ۱ ماده ۱۱ شیوه نامه انتخابات اعتراض دارد، می‌توانند تا روز شنبه اول اردیبهشت ماه به همراه مستندات به دبیرخانه کمیته ناظر بر نشریات مراجعه کند.

محمدصادق رهبانی (مدیرمسئول نشریه تاغ) و محمدآراد زندیه (مدیرمسئول نشریه مراقبت) به عنوان نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاهی در کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه تهران منتخب شدند.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان البرز
  • برتری نشریات دانشجویی واحد رودهن میان سایر واحد‌های دانشگاهی
  • حوزه فرهنگ نیازمند طراحی‌های کاربردی برای مقابله با شرایط انحرافی دشمن است
  • حضور تیم رباتیک دانشگاه آزاد یزد در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ
  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد
  • معرفی نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاهی دانشگاه تهران
  • نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاه تهران معرفی شدند
  • دانشگاه آزاد قزوین حمایت قاطع خود را از این اقدام غرور آفرین سپاه اعلام می‌کند