Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنا بر اعلام مهدی تاج ، آرسن ونگر – رییس بخش توسعه جهانی فیفا به زودی به تهران سفر خواهد کرد تا یک کلاس توجیهی برای مربیان ایرانی برگزار کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بدون شک این سفر نه تنها برای مربیان فوتبال ایران بلکه برای فوتبال باشگاهی و ملی می تواند دستاوردهای زیادی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرسن ونگر به دلیل سال ها حضور در تیم آرسنال برای خود یک دانشگاه بزرگ است و حتی اگر بخواهد در یک کلاس توجیهی یک یا دو روزه برخی از تجربیات خود را به مربیان ایرانی انتقال بدهد بر دانش و تجربیات مربیان ایرانی افزوده می شود و این تاثیر خود را در بازی های لیگ برتر خواهد گذاشت.

این اتفاق حتی در فوتبال کشورهای صاحب سبک هم متداول است و هر از گاهی فدراسیون های ملی مربیان بزرگ جهان را برای برگزاری سمینارهای آموزشی یک یا دو روزه دور هم جمع می کنند تا تبادل افکار صورت گیرد اما فوتبال ایران خیلی این موضوع را جدی نگرفته است. شاید به خاطر بار مالی که چنین دعوت هایی برای فدراسیون فوتبال به همراه دارد. البته باید به این نکته هم اشاره صریحی داشت مربیان ایرانی خیلی مایل به برگزاری ارتباط گیری با مربیان نامی جهان نیستند. به طوری که در دوران حضور کارلوس کی روش در تیم ملی ارتباطی بین مربیان باشگاهی و سرمربی تیم ملی شکل نگرفت. یکی از دلایل هم می تواند ندانستن زبان انگلیسی باشد.

دعوت از آرسن ونگر می تواند یکی از اقدامات طلایی و ارزشمند فدراسیون فوتبال در سال های اخیر باشد به خصوص در دوره ای که بازی های لیگ برتر دفاعی است و معدل گل زده بیش از نیمی از تیم های لیگ برتر یک گل در هر بازی نیست. تشریح فلسفه سال های حضور در آرسنال و نحوه آماده سازی تیم ها و هم چنین نحوه ارتباط با ستاره ها از جمله مسایلی است که آرسن ونگر می تواند در سفر به تهران برای مربیانی ایرانی تشریح کند و این یعنی آموختن نکات جدید.

بالا بردن دانش فنی مربیان ایرانی هر چند وظیفه صدر درصدی فدراسیون فوتبال نیست و در این بین مربیان هم باید برای آموختن راغب باشند اما دعوت از ستاره های مربیگری تنها کاری است که از دست فدراسیون فوتبال بر می آید و مربی ایرانی نمی تواند دست به دعوت از نام هایی چون آرسن ونگر بزند. پیشرفت فوتبال باشگاهی و ملی در تعاملات است و یکی از این تعاملات می تواند دعوت از چهره های گرانی چون آرسن ونگر و برگزاری کلاس های یک یا دو روزه باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آرسن ونگر آرسنال فدراسیون فوتبال آرسن ونگر آرسنال فدراسیون فوتبال مهدی تاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۹۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن صعود در افغانستان با سرود ایرانی! (عکس)

به گزارش “ورزش سه”،  روز گذشته تیم ملی افغانستان با پیروزی مقابل  بحرین موفق شد به مرحله حذفی جام ملتهای آسیا در رشته فوتسال صعود کند.

بعد از این بازی امین قلیچی، مربی بدنساز ایرانی تیم فوتسال افغانستان، ویدیویی جالب از جشن و خوشحالی بازیکنان این تیم در رختکن منتشر کرد  که توجهات زیادی را برانگیخته است.

در این ویدیو بازیکنان افغانستان سرود جالب «یه روزی تنگ غروب آسمون» را که چندی پیش در فضای مجازی ایرانی فراگیر شده بود، همخوانی می‌کنند.

جالب اینکه این ویدیو در بین هواداران افغان هم بازتاب مثبتی داشته و بازیکنان هم همخوانی کامل و هماهنگی با آن دارند.

افغانستان در مرحله بعدی به مصاف کشور همسایه، تاجیکستان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • ووشوکار ایرانی طلایی شد
  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • امسال بالاخره سال قهرمانی پی‌اس‌جی است
  • حمایت ونگر از ژاوی: دوست دارم در بارسا بمانی
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • جشن صعود در افغانستان با سرود ایرانی! (عکس)
  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟
  • پرخاشگری مربیان به جامعه تسری پیدا می‌کند/جریمه ها بازدارنده نیست
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم