Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-29@12:42:22 GMT

طعنه عجیب بازیکن سابق استقلال به یک داور

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۸۹۸۵۷

طعنه عجیب بازیکن سابق استقلال به یک داور

پیکان در حالی که به یک امتیاز بازی حساس با شهرخودرو نزدیک شده بود در آخرین ثانیه های بازی با دریافت گل شکست خورد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بازیکنان و کادرفنی پیکان در پایان این مسابقه نسبت به عملکرد اشکان خورشیدی داور مسابقه معترض بودند. خورشیدی در پایان بازی حسین فرکی و شهریار مغانلو را با کارت قرمز اخراج کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی حمودی یکی از باتجربه ترین بازیکنان تیم پیکان در پایان بازی گفت:

« بازی خوبی بود و شهرخودرو موقعیتی نداشت اما داور با ما بی رحم بود.»

حمودی افزود:

« بازی تمام شده بود و داور باید سوت را می زد. همین صحنه در نیمه اول برای ما پیش آمد و در حمله بودیم اما داور سوت پایان نیمه را زد. وقتی شهرخودرو می خواست کرنر را بزند وقت تمام شده بود و او باید مثل داوران خارجی حرفه ای برخورد می کرد و نمی ترسید و سوت پایان بازی را می زد.»

حمودی درباره اخراج فرکی هم گفت:

« آقای فرکی وقتی به زمین آمد فکر کرد وقت تمام شده است. آقای داور باید بفهمد که چه کسی به زمین آمده است. من در عمر فوتبالی ام مربی ندیدم مثل آقای فرکی که بگوید با داور کاری نداشته باشید. آقای خورشیدی کارت قرمز مستقیم به ایشان می دهد آن هم در حالی که هدف آقای فرکی از به زمین آمدن این بود که بازیکنان پیکان را آرام کند.»

او با انتقاد از عملکرد داور بازی گفت:

« به مربی ما کارت قرمز می دهد، بازیکن ما حرف می زدند او را اخراج می کند؛ می خواهم بدانم این داور می تواند همین کارها را در ورزشگاه آزادی هم بکند و بازیکن و مربی را اخراج کند؟!»

بازیکن سابق استقلال و سپاهان در ادامه گفت:

« ما نمی خواهیم تیم اخلاق باشیم. برای ما این داوری ها را می گذارند و می گویند پیکان از نظر اخلاقی تیم خوبی است. من معتقدم که در این بازی هم داور باعث شد که شکست بخوریم.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پیکان علی حمودی استقلال سپاهان استقلال پیکان سپاهان علی حمودی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران لیگ برتر پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران یوونتوس لیونل مسی وینفرد شفر برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۹۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن کلیدی تیم‌ملی محروم شد

کنعانی زادگان از بازی با هنگ کنگ محروم شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ محمد حسین کنعانی زادگان مدافع کلیدی تیم ملی که در بازی رفت مقابل ترکمنستان دبل کرده بود و اخیرا بازیهای خوبی در پرسپولیس و تیم ملی به نمایش گذاشته است، با دریافت کارت زرد از داور تایلندی بازی ایران و ترکمنستان دیدار روز 17 خرداد مقابل هنگ کنگ را از دست داد.

این بازیکن در بازی با ازبکستان از داور آن مسابقه اخطار گرفته بود.

دیگر خبرها

  • آشتی‌کنان خاص دو استقلالی در راه است
  • مدیر استقلال خوزستان: سه امتیاز بازی با پیکان برای ما حیاتی است
  • جوابیه داور سابق به ادعای مدیر سپاهان!
  • اتفاق عجیب در لیگ آزادگان؛ داور نیش صدرنشین لیگ یک را کشید!
  • انگلیس فحاشی به داور را تحمل نمی‌کند
  • سرمربی سابق استقلال تماشاگر بازی آلمان - هلند + عکس
  • شکیرا ول‌کن نیست: سیلی دوباره به صورت پیکه!‏
  • بازیکن کلیدی تیم‌ملی محروم شد
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال
  • اخطار عجیب کنعانی، خطا هم نبود!