Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمند امیرسلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون علاوه بر اشاره به فعالیت های اخیر خود به لزوم حفظ سنت ها از جمله برگزاری مراسم شب یلدا پرداخت و گفت: از صمیم قلبم آرزو می کنم حال مردم کشورم خوب باشد تا با خوشحالی این مراسم های زیبا و اصیل ایرانی را جشن بگیرند.

کمند امیرسلیمانی در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا با اشاره به فعالیت های اخیر خود گفت: باتوجه به اینکه در ماه های اخیر بسیار پرکار بودم، تصمیم گرفتم فعلا استراحت کنم و مشغله هایم را کاهش دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به وضعیت اقتصادی موجود در جامعه و تاثیر آن بر فیلمسازی گفت: در این شرایط اقتصادی نابسامان حال مردم خوب نیست، به همین دلیل ترجیح می دهند زمانی که همراه با خانواده شان 2 ساعت به سینما می روند فیلم کمدی و طنز ببینند تا برای چند ساعت هم که شده بخندند و غم و غصه هایشان را فراموش کنند. آمار فروش فیلم ها به خوبی نشان دهنده این موضوع است.

او ادامه داد: البته اینگونه نیست که فیلم های اجتماعی یا ملودرام نمی فروشند. اگر یک فیلم در هر ژانری خوب و خوش ساخت باشد قطعا می فروشد، همانطور که امسال فیلم های اجتماعی در صدر فروش قرار داشتند. متاسفانه تلویزیون و رسانه ملی ما سریال های طنز خوب و قوی نمی سازد و سالهاست که جای سریال های کمدی قوی در تلویزیون خالیست.

کمند امیرسلیمانی در ادامه صحبت هایش به برگزاری جشن "شب یلدا" بین خانواده ها اشاره کرد و گفت: شب یلدا یکی از زیباترین و قدیمی ترین رسم و رسوم های ایرانی است که هرسال خانواده ها آن را جشن می گیرند و کنار یکدیگر جمع می شوند. از صمیم قلبم می خواهم که این آیین زیبا فراموش نشود و هرسال خانواده ها آن را جشن بگیرند تا نسل به نسل به فرزندانمان منتقل شود و این سنت ایرانی سالیان سال حفط شود.

او ادامه داد: متاسفانه این روزها حال مردم کشورمان خوب نیست و به نوعی حال و حوصله ندارند. دعا می کنم روز به روز شرایط بهتر شود و این مردم بافرهنگ و اصیل ایرانی آنطور که حقشان است زندگی کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تئاتر تلویزیون شب یلدا سینما بازیگر کمند امیرسلیمانی یلدای 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۱۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار فدوی با خانواده شهید الداغی دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار فدوی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با خانواده شهید الداغی در منزل شهید به مناسبت اولین سالگرد شهید غیرت دیدار کرد.

کد خبر 6087685

دیگر خبرها

  • یولیا زوتوا: عروس ایرانی ها شدم و بسیار خوش شانس هستم
  • سردار فدوی با خانواده شهید الداغی دیدار کرد
  • بیمه فراگیر خانواده ایرانی برای تحقق توسعه پوشش‌های بیمه‌ای در خوزستان
  • نامه جالب یک پدر برای خانواده اش درباره استفاده از کولر!
  • مرمت عمارت امیرسلیمانی در تهران آغاز شد | برنامه‌ریزی برای بازسازی زندان هارون‌الرشید
  • در اکثر خانواده‌های ایرانی یک مورد ابتلا به سرطان دیده می‌شود | ابتلای مردان به این سرطان بیشتر شده است
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • حمایت خانواده شهدای سمنان از اجرای طرح نور
  • جهانگیر الماسی: غرب جامعه ایرانی را هدف گرفته است
  • افسوس بازیگران سینما در سن سیروس (عکس)