Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-19@03:00:37 GMT

تعطیلی مدارس، روز یکشنبه اول دی

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۹۱۴۲۴

آلودگی هوا باعث تعطیلی مدارس قم، ارومیه، تبریز و تهران در اولین روز زمستان شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 با تداوم انباشت آلاینده ها در آسمان تهران، تصمیمات جلسه عصر جمعه کمیته اضطرار آلودگی هوا برای روز شنبه، به یکشنبه اول دی ماه نیز تعمیم یافت که بر اساس یکی از این تصمیم ها، تمامی مهدهای کودک، پیش دبستانی ها  و مدارس ابتدایی و متوسطه در اولین روز زمستان نیز تعطیل خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قم

بنا بر اعلام اداره کل مدیریت بحران استانداری قم، مدارس استان در روز یکشنبه یکم دیماه بدلیل آلودگی هوا تعطیل است.

این گزارش حاکی است؛ به پیشنهاد کمیته اضطرار الودگی هوا و با موافقت استاندار محترم قم تمامی مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی، پیش دبستانی ها، مهد کودک ها فردا یک شنبه مورخ یکم دی ماه تعطیل می باشد.


تبریز
مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌شرقی گفت: مدارس تبریز، سردرود و باسمنج به علت آلودگی هوا روزهای یکشنبه و دوشنبه این هفته در تمام مقاطع تحصیلی تعطیل است.

محمدباقر هنربر افزود: با تصمیم کارگروه اضطراری کاهش آلودگی هوا، با توجه به پایدار بودن وضعیت جوی و به منظور پیشگیری از افزایش آلایندگی مدارس این شهرها در تمامی مقاطع تحصیلی به مدت ۲ روز تعطیل است.

 

ارومیه

مهدی محمدپور، رییس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: تمامی مدارس نواحی یک و ۲ ارومیه، انزل، نازلو، صومای برادوست، سیلوانا و آموزشگاه‌های علمی آزاد و زبان‌های خارجی دارای مجوز از آموزش و پرورش فردا یکشنبه در نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل اعلام می‌شود.

 

 

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۱۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،آموزش و پرورش فهرج طی اطلاعیه ای اعلام کرد: بنا به اعلام ستاد مدیریت بحران شهرستان با توجه به تدام بارش و آب گرفتگی معابر و به جهت حفظ سلامتی دانش آموزان مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان فهرج امروز ۲۹ فروردین ماه نیز تعطیل می باشد.

همچنین مدارس شهرستان نرماشیر نیز امروزتعطیل شد.

روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان بم هم اعلام کرد تمام مدارس شهرستان بم امروزتعطیل می باشد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رابر، با توجه به هشدار وضعیت قرمز سازمان هواشناسی و با توجه به تداوم بارش باران و احتمال جاری شدن سیل با اعلام ستاد بحران شهرستان رابر برای حفظ سلامت دانش آموزان و همه همکاران، تمامی مدارس و مراکز پیش‌دبستانی شهرستان رابر در روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه تعطیل اعلام می گردد.

باران مدارس ابتدایی و متوسطه اول شهرستان بافت را هم تعطیل کرد.

آموزش به صورت غیر حضوری ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • مدارس این دو شهر تعطیل شد
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • بارش‌های رگباری و تعطیلی مدارس در سیستان‌وبلوچستان
  • بارش‌های رگباری و تعطیلی مدارس در سیستان و بلوچستان
  • اطلاعیه تعطیلی مدارس چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • مدارس برخی شهرهای سیستان و بلوچستان تعطیل شد
  • مدارس برخی شهرهای جنوب سیستان و بلوچستان غیرحضوری شد
  • مدارس سیستان و بلوچستان غیرحضوری شد
  • مدارس این شهر غیرحضوری شد
  • فعالیت غیرحضوری مدارس نیکشهر،مهرستان،زرآباد ودلگان