Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان برلزوم اجرای طرح پلاک‌کوبی دام سنگین در این استان از ۱۰ دی‌ماه امسال تأکیدکرد و گفت: اجرای این‌گونه طرح‌ها برای کاهش قاچاق دام ضروری است. ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حبیب‌الله خجسته پور عصر امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان اظهار داشت: طرح پلاک‌کوبی دام در کاهش قاچاق در این حوزه بسیار لازم و ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: جهاد کشاورزی و امور عشایر استان سمنان باید نفع اجرای این طرح را برای مردم تبیین کنند.

مقابله با قاچاق دام عشایر به کمک کارت هوشمند از ابتدای شهریوراردبیل| طرح جلوگیری قاچاق دام‌ زنده از مرزها به خارج از کشور با جدیت اجرا می‌شودپلاک‌کوبی دام بازار تولید، واردات و صادرات گوشت را ساماندهی می‌کند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار داشت: نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز نظارت جدی و مستمری را در این حوزه داشته و دارند که جای تقدیر دارد.

اسلامی راد مدیرکل امنیتی و‌ انتظامی استاندار سمنان نیز در این جلسه بیان داشت: در ابتدای سال برنامه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تبیین و به دستگاه‌های مختلف اجرایی با قید اولویت‌ها ابلاغ شد.

وی بیان داشت: در 9 ماهه امسال 403 میلیارد ریال اقلام مکشوفه در حوزه قاچاق ثبت‌شده است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری‌ سمنان بیان داشت: در حوزه ذخیره‌سازی گندم نیز اقدامات خوبی انجام‌شده است و از خروج غیرقانونی آن جلوگیری شده است.

اسلامی راد عنوان کرد: تمرکز حوزه مبارزه در ستاد بر باندهای قاچاق سازمان‌یافته کالا بوده و افزایش چشمگیری در پرونده‌های با مبلغ بیش از 100 تا 500 میلیون تومان در استان داشته‌ایم.

وی از کشف 29 مورد در حوزه گمرک به ارزش ریالی بیش از 56 میلیارد ریال خبر داد و گفت: این کشفیات در حوزه مشتقات فرآورده‌های نفتی بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

اسلامی راد عنوان کرد: استان سمنان به‌واسطه اقدامات خوب انجام‌شده به‌عنوان سه استان برتر کشور شناخته‌شده است.

انتهای پیام/363/ ع

R41366/P1494/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۱۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار تصادفات فوتی در استان سمنان ۵۳ درصد کاهش داشت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ موسی بزرگی غروب سه شنبه در جلسه شورای ترافیک استان سمنان به میزبانی سالن مدیریت بحران استانداری سمنان ضمن بیان اینکه از بازه زمانی ۲۴ اسفندماه لغایت ششم فروردین ماه سال جاری در قیاس با مدت مشابه سال قبل شاهد کاهش تصادفات فوتی هستیم، ابراز داشت: تصادفات رانندگی در محورهای مواصلاتی استان سمنان ۵۳ درصد کاهش داشت.

وی ضمن بیان اینکه ۲۶ درصد تصادفات در بازه زمانی ۱۶ الی ۲۰ شب اتفاق افتاده است، افزود: این در حالی که ۶۰ درصد تصادفات رانندگی را واژگونی خودرو به خود اختصاص داده است.

رئیس پلیس راه استان سمنان ضمن بیان اینکه ۲۳ درصد تصادفات در ساعات ۱۲ الی ۱۶ به وقوع پیوسته است، ابراز داشت: ساعت ۸ لغایت ۱۲ ظهر نیز در جایگاه سوم بیشترین تصادفات قرار دارد.

بزرگی در ادامه تصریح کرد: به صورت کلی مجموع آمار تصادفات رانندگی جرحی و فوتی طی بازه مذکور در محورهای مواصلاتی استان سمنان به نسبت مدت مشابه سال قبل حدود هشت درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه پلیس ۳۰۰ نقطه حادثه خیز را در تیر رس رصد و نگاه خود قرار داده است، افزود: برای حفظ امنیت با هر گونه تخلفات رانندگی حادثه ساز به طور جد برخورد و خودروهای متخلف توقیف خواهند شد.

کد خبر 6063133

دیگر خبرها

  • تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ قابلیت اجرایی ندارد / مصوبه دولت اصلاح شود
  • کاهش نرخ بیکاری در شهرستان گلپایگان
  • کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در میامی/ کامیون متخلف توقیف شد
  • تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ قابلیت اجرایی ندارد/ مصوبه دولت اصلاح شود
  • ترافیک سنگین، جاده چالوس و تهران-شمال را یک‌طرفه کرد
  • ۱۲ نفر از اعضای باند قاچاق ماشین آلات راهسازی دستگیر شدند
  • اعضای باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در استان هرمزگان دستگیر شدند
  • سرقت در استان سمنان ۱۰ درصد کاهش یافت
  • آمار تصادفات فوتی در استان سمنان ۵۳ درصد کاهش داشت
  • قاچاقچی پیاز در خرمشهر تسلیم قانون شد